Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Ik las het in de spits ja (allermachtige krant
) maar ik kan je er denk ik niet mee helpen.. heb um weggegooid
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Tsja, ik neem dus ook nooit Spitsen mee naar huis.
Vandaar dat ik ook niet meer weet wat ze nu precies schreven ...
Vandaar dat ik ook niet meer weet wat ze nu precies schreven ...
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Verwijderd
Ik heb hem nog meen ik 
Ff kijken en dan klop ik het in!
PC-spel voor blinden met alleen geluiden.
Studenten van de hogeschool voor de Kunsten (HKU) hebben een computerspel voor blinden ontworpen waarbij alleen maar geluiden te horen zijn. Het spel luistert naar de naam Sneller.
In sneller moet de speler met een shuttle over een baan rijden. Met het toetsenbord kan de snelheid geregeld worden. Onderweg moeten een aantal boosters opgepikt worden waarmee de shutlle nog sneller gaat racen.
Diverse geluidseffecten proberen de bestuurder af te leiden. Bijrijder Bob (??? ik dacht dat die altijd rijd
) begeleidt de speler.
Op het scherm is alleen de naam Sneller te lezen. Het spel bevat verder geen visuele elementen. De speler is geheel aangewezen op zijn gehoor.
Ff kijken en dan klop ik het in!
PC-spel voor blinden met alleen geluiden.
Studenten van de hogeschool voor de Kunsten (HKU) hebben een computerspel voor blinden ontworpen waarbij alleen maar geluiden te horen zijn. Het spel luistert naar de naam Sneller.
In sneller moet de speler met een shuttle over een baan rijden. Met het toetsenbord kan de snelheid geregeld worden. Onderweg moeten een aantal boosters opgepikt worden waarmee de shutlle nog sneller gaat racen.
Diverse geluidseffecten proberen de bestuurder af te leiden. Bijrijder Bob (??? ik dacht dat die altijd rijd
Op het scherm is alleen de naam Sneller te lezen. Het spel bevat verder geen visuele elementen. De speler is geheel aangewezen op zijn gehoor.
Thanks!
Aha, gewapend met de naam van die hogeschool is zoeken een koud kunstje.
http://www.soundsupport.net/
Je kunt het dus gratis downloaden... Is wel 140 mb!
Aha, gewapend met de naam van die hogeschool is zoeken een koud kunstje.
http://www.soundsupport.net/
Je kunt het dus gratis downloaden... Is wel 140 mb!
Inderdaad een mooi initiatief.
Alleen jammer dat hij het niet doet bij mij
Hij start op, intro doet het, maar vervolgens doet ie gewoon helemaal niets als ik wil gaan racen. Even geduld wordt er gezegd, maar hoe lang geduld bedoelen ze dan? Ik vond 2 min wachten wel genoeg, zonder schijfactiviteit...
Heeft iemand dit spel al wel werkend gekregen>?
Hij start op, intro doet het, maar vervolgens doet ie gewoon helemaal niets als ik wil gaan racen. Even geduld wordt er gezegd, maar hoe lang geduld bedoelen ze dan? Ik vond 2 min wachten wel genoeg, zonder schijfactiviteit...
heeft iemand nog meer spellen voor blinden? ik had ook een keer iets gelezen over een soort quakemod voor blinden, hele uitleg over hoe je moest spelen enzow.
ik heb namelijk een blinde in de klas (hbo), en ben erg nieuwschierig geworden de laatste dagen over het "blinde leven". het is ook de eerste keer dat ik in contact ben gekomen met een blinde. Wat die jongen allemaal kan,,,,, repect. speciale laptopje.
Aangezien hij wat leest via zijn laptop en woord spelletjes doet, lijkt het me ook leuk om hem meerdere spelletjes te laten spelen. want in zijn vrije tijd doet hij niet veel dan muziek luisteren, braille lezen en tv/radio luisteren.
ik heb namelijk een blinde in de klas (hbo), en ben erg nieuwschierig geworden de laatste dagen over het "blinde leven". het is ook de eerste keer dat ik in contact ben gekomen met een blinde. Wat die jongen allemaal kan,,,,, repect. speciale laptopje.
Aangezien hij wat leest via zijn laptop en woord spelletjes doet, lijkt het me ook leuk om hem meerdere spelletjes te laten spelen. want in zijn vrije tijd doet hij niet veel dan muziek luisteren, braille lezen en tv/radio luisteren.
Zie nieuws: Computerspelletjes voor blinden in de maak
en: http://www.zform.com, waar je dat spel kunt halen, en vast binnenkort die Quakemod ook als dat wat wordt.
En het geluid schokt als een tiet bij mij
en: http://www.zform.com, waar je dat spel kunt halen, en vast binnenkort die Quakemod ook als dat wat wordt.
En het geluid schokt als een tiet bij mij
🌞🍃
misschien moet je gewoon gaan spelen omdat een spel voor blinden geen graphics hoeft te hebben?Diadem schreef op 25 januari 2002 @ 13:37:
Human Bobby
die link die tweakers gaf was ik ook al via google gekomenDataBeest schreef op 03 september 2002 @ 16:50:
Zie nieuws: Computerspelletjes voor blinden in de maak
ik zal zform even checken.
net 6500 punten met sneller
http://www.zform.com/ is een soort kaarten e.d. en je moet ervoor betalen.
als jullie nog meer links hebben, die zijn erg welkom. ondertussen ga ik verder wat zoeken
Heb 'm net 2 dagen geleden van m'n HD gedonderd
Bij mij doet ie het welDiadem schreef op 25 januari 2002 @ 13:37:
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Pagina: 1