netwerkkaart sloopt usb

Pagina: 1
Acties:

• l31p1
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07-2025

l31p1

I Think i misplaced my sanity

Topicstarter
ik ben nu bezig een netwerkje te leggen thuis. maar als de netwerkkaart in deze pc doe dan ziet windows mijn logitech wheelmouse niet meer(usb). iemand een idee wat dit kan zijn?

• Skaah
  • Niet online
Waarschijnlijk een IRQ prob? Probeer een ander slot voor je NIC

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
IRQ probleem lijkt het me, je Netwerkkaart wilt op dezelfde IRQ werken als je USB controller.
edit:
te laat, ik moet voortaan F5 gebruiken :P

• l31p1

l31p1

Topicstarter
tja, zit met alle pci sloten vol,bovenste (onder agp) zit oude nic. voor m'n com21 modem
daaronder 1 lege, daar had ik de nieuwe ingezet, nn daaronder m'n sblive (dan nog 2 isa vrij) is die irq ook te wijzigen?

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
in bios kan je irq's veranderen

• l31p1

l31p1

Topicstarter
ben niet echt geweldig handig met die bios, maar kan alleen per irq instellen: legacy isa of isa/pci pnp.
sloten wisselen heeft ook nietecht veel geholpen. als hij in het bovenste slot zzit doet me voodoo3(agp) niks meer. middelste is vrij, dan geeft hij gedonder met usb. nn voor de rest allemaal in die trend, maar kan iemand wat uitleg over die bios instellingen geven?

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-08 14:46
Op vrijdag 25 januari 2002 22:24 schreef l31p1 het volgende:
ben niet echt geweldig handig met die bios, maar kan alleen per irq instellen: legacy isa of isa/pci pnp.
sloten wisselen heeft ook nietecht veel geholpen. als hij in het bovenste slot zzit doet me voodoo3(agp) niks meer. middelste is vrij, dan geeft hij gedonder met usb. nn voor de rest allemaal in die trend, maar kan iemand wat uitleg over die bios instellingen geven?
klinkt als een kaart die slechts irq's kan sharen.
het slot onder je voodoo word met je voodoo geshared. zelfde met het slot waar je usb problems mee had. daar word ie mee geshared.
ik denk dat je een andere nic moet proberen.
Pagina: 1