Neverwinter Nights clan

Pagina: 1
Acties:

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Topicstarter
Op 5 December heb ik een topic geopend met de vraag of er intresse was voor een BG/NwN clan, er kwamen aardig wat reacties op die topic dus ben ik (erg langzaam :P ) bezig gegaan om een clan website en forum te openen, tot zover is alles goed gegaan :)

Nu komt het probleem, een clan kan moeilijk uit 2 personen bestaan, dus gebruik ik spielerij (met toestemming van IceStorm) om de clan wat bekender te maken :P

Als er iemand is die alvast in een Neverwinter Nights clan wil zitten, kunnen ze op het clan forum zijn, om op de website te komen kun je hier zijn ;)

(maximaal 8 personen in eerste instantie bij de 2 die er nu zijn)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:53
Lijkt me wel kewl om in een NWN clan te zitten :P
Wat moet ik doen om me aan te melden?

The devil is in the details.

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 25-01 19:42
Soccubus een mailtje sturen met:
-Je naam(nickname)
-leeftijd
-E-Mail/MSN-Mail
-als je bekent bent met de character classes van de AD&D
spellen (Baldur's Gate) laat dan ook even de character class
achter die je waarschijnlijk gaat spelen.

En anders aanmelden voor het forum en in het Forum: Aanmelden nieuwe users die info posten.

Edit: Directe link naar dat gedeelte van forum.

There is no magic.

• White Dust

White Dust

Topicstarter
Op donderdag 24 januari 2002 20:13 schreef Marc00 het volgende:
Lijkt me wel kewl om in een NWN clan te zitten :P
Wat moet ik doen om me aan te melden?
even op de clan forum registreren (link staat daar boven ergens en anders in m'n sig), krijg je een paar tellen later een E-Mail met een bepaalde link om je registratie te activeren en dat op het forum registreren.

(thnx Will :P )

Verwijderd

You're hearing from me :D

• Da_RoNiN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-10-2025

Da_RoNiN

Oclama?

Ik zal ook van me laten horen. ;)

Kenners weten waarom

Verwijderd

Naar wie moet ik eigenlijk mailen, het is vroeg vandaar deze vraag. :?

Nog niet helemaal wakker :Z

• M@NIC
  • Laatst online: 11:29
Op vrijdag 25 januari 2002 09:03 schreef TornadoWatcher het volgende:
Naar wie moet ik eigenlijk mailen, het is vroeg vandaar deze vraag. :?

Nog niet helemaal wakker :Z
Ik vind je er nou niet echt slaperig uit zien :)

• SimonBenson
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-01 14:18
Neem even aan dat jullie met vreugde hebben vernomen dat de problemen tussen Bioware en Interplay zijn opgelost.. :)
Enige minder leuke bericht is dat Bioware het woord SPRING in het bericht hebben gestopt, wat zo goed als betekend dat we nog iets langer moeten wachten.. ;(
Zijn er trouwens Tweakers die in een persistent world meespelen zoals ALFA??

Verwijderd

Ik wil ook wel bij een clan, de vraag is alleen; HEB IK DAN AL INTERNET OP EEN SNELL PC. Heb nu alleen internet op een 200 MhZ, en dat schiet niet op!! :'( |:(

• SimonBenson
Op vrijdag 25 januari 2002 09:19 schreef Davidbub het volgende:
Ik wil ook wel bij een clan, de vraag is alleen; HEB IK DAN AL INTERNET OP EEN SNELL PC. Heb nu alleen internet op een 200 MhZ, en dat schiet niet op!! :'( |:(
Ik heb wel een 'snelle' verbinding via @home, maar mijn PC dient een upgrade te krijgen (Is nu nog een PII 266 met een Banshee kaart en 256Mb geheugen en 40Gb HD).
Maar waarom zet je dan niet een netwerkje op, als ik het goed lees dan heb je wel een snelle PC (echter zonder internet) en een 200 Mhz peeceetje met internet. Koop er voor een paar Euro's een 486 en route het geheel... :?

• SimonBenson
Hier een mooi voorbeeld van hoe groot een area kan zijn.
http://nwvault.ign.com/images/scaledemo.jpg
quote van IGN:
Greyhawk at NWStratics has posted word that Polyhedral, a fan, has modeled a 32x32 area using the specifications that have been released so far. What is most interesting, as pointed out by Greyhawk is the relative size of a full module area versus the character. Look carefully at the enlarged areas to see the figure to get a sense of scale. Polyhedral hopes to create a jungle, tree city and mountain area tilesets and you can view their discussion on what they are planning at this thread which includes both the pic as well as a sample model file in 3dMax format. It should be noted that these are efforts by fans working on the scraps we've been given on tile specifcations.
Soccubus; het spijt me zeer, maar de site die er is voor de clan ziet er nog niet echt goed uit... Hoop niet dat je je beledigd voelt, weet dat ik geen flauw idee heb hoe een site te bouwen.. dus. Maar iets meer effort mag wel.
NFI

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-01 20:08
Al van een netwerk gehoord, wil wel ff helpen om internet op snelle pc te krijgen :9

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:18

Predator

Suffers from split brain

Op vrijdag 25 januari 2002 17:26 schreef BuzzerCrAsH het volgende:

[..]

Al van een netwerk gehoord, wil wel ff helpen om internet op snelle pc te krijgen :9
Misschien moet die snelle pc nog aangekocht worden :+

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

• WarPuppy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-10-2025

WarPuppy

Electronic Technology

Hulp nodig om je internet te delen :?

• White Dust

White Dust

Topicstarter
Op vrijdag 25 januari 2002 16:40 schreef SimonBenson het volgende:

Soccubus; het spijt me zeer, maar de site die er is voor de clan ziet er nog niet echt goed uit... Hoop niet dat je je beledigd voelt, weet dat ik geen flauw idee heb hoe een site te bouwen.. dus. Maar iets meer effort mag wel.
NFI
Dit is ook mijn eerste webpagina, heb nog nooit eerder iets aan gedaan ;) zelf vind ik het forum beter en ook belangerijker :P

• digit7722
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-11-2018

digit7722

Rule # 217

hmmm het is een beetje stil hier op spielerij met nwn.

nou ik ben zelf fanatiek speler.
heb cs en w3 al opzij gelegd (kom er gewoon niet aan toe door nwn).

ik zou heel graag eens met wat nederlandersch willen roleplayen.
dus mischien kunnen we eens wat afspreken met zijn allen ??

You can't free a fish from water.

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Ja maar ff een vraagje :P. Ik ben een RPG n00b, zelf heb ik NwN nog niet zolang gespeeld, ik ben nu level 7 Ranger en level 1 Fighter. Dus bij elkaar level 8, maar alsi k online ga spelen wordt ik dan niet dik ingemaakt door level 18 gozers, met super armor en wapens?

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-01 20:08
Op zaterdag 20 juli 2002 18:48 schreef apocrypha het volgende:
Ja maar ff een vraagje :P. Ik ben een RPG n00b, zelf heb ik NwN nog niet zolang gespeeld, ik ben nu level 7 Ranger en level 1 Fighter. Dus bij elkaar level 8, maar alsi k online ga spelen wordt ik dan niet dik ingemaakt door level 18 gozers, met super armor en wapens?
Neej, want het is een verhaal waarin je speelt, en een verhaal is geen verhaal als je na 2 secs dood gaat, of je bent in het verkeerde verhaal :D ofwel server :P

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Offtopic: Ik ben trouwens bezig met een single player module. Nog lang niet af, maar ik snap de scripting language nu vrij aardig. :) Om de een of andere reden kost het maken van een die-hard-roleplaying module veel meer tijd dan het maken van een hack-&-slash module...

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• M@NIC
  • Laatst online: 11:29
Iemand datum al gezien ?
Toen liep ik nog samen met TornadoWatcher stage :X

• White Dust

White Dust

Topicstarter
Op zondag 21 juli 2002 00:46 schreef Lord Daemon het volgende:
Offtopic: Ik ben trouwens bezig met een single player module. Nog lang niet af, maar ik snap de scripting language nu vrij aardig. :) Om de een of andere reden kost het maken van een die-hard-roleplaying module veel meer tijd dan het maken van een hack-&-slash module...
Ik wacht geduldig :9
Op zondag 21 juli 2002 00:50 schreef M@NIC het volgende:
Iemand datum al gezien ?
Toen liep ik nog samen met TornadoWatcher stage :X
Ik dacht al... Wat komt me dit topic bekent voor :+
Pagina: 1