Windows Vista Ultimate, AMD X2 3800+, 512MB, 128MB GeForce 6150, 250GB Barracuda, 19"w LCD
als je gewoon thuis zit hoort poort 21 standaard open te staan, of heb je een firewall aanstaan ofzo?
zit je op het werk/school? vraag dan effe aan de netwerkbeheerder of ie open mag
zit je op het werk/school? vraag dan effe aan de netwerkbeheerder of ie open mag
Verwijderd
Beetje vaag.
Klinkt als "mijn dingetje wil niet via de hoe-heet-het-ook-al-weer werken maar misschien dat het wel aan, hmm.. je weet wel ligt".
Klinkt als "mijn dingetje wil niet via de hoe-heet-het-ook-al-weer werken maar misschien dat het wel aan, hmm.. je weet wel ligt".
ik heb ook winxp dus ik weet niet of dat er mee te maken heeft??Op donderdag 24 januari 2002 19:53 schreef Sequence het volgende:
als je gewoon thuis zit hoort poort 21 standaard open te staan, of heb je een firewall aanstaan ofzo?
Windows Vista Ultimate, AMD X2 3800+, 512MB, 128MB GeForce 6150, 250GB Barracuda, 19"w LCD
zal het niet aan liggen denk ik, moet natuurlijk met XP ook gewoon kunnen..
dus je hebt geen Firewall?
hoe kom je er trouwens bij dat poort 21 dicht zou staan
en je zou ook een ander ftp proggie effe kunnen proberen
'k heb al een andere geprobeerd en volgens mij staat de firewall ook open. en ik heb m'n poorten getest met shields up!Op donderdag 24 januari 2002 20:34 schreef Sequence het volgende:
zal het niet aan liggen denk ik, moet natuurlijk met XP ook gewoon kunnen..
wat voor melding krijg je?
kan nog steeds geen hoogte krijgen van het probleem
kan nog steeds geen hoogte krijgen van het probleem
erhm paar vraagjes:
A van waar af wil je waar naartoe ftp en?
B kan het vanaf een andere plek wel?
C kan je wel naar andere ftps connecten?
A van waar af wil je waar naartoe ftp en?
B kan het vanaf een andere plek wel?
C kan je wel naar andere ftps connecten?
9worlds.net @ hattrick.org
Pagina: 1