Toon posts:

auto's voor Midtown Madness 2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wat is een goede site om nieuwe auto's voor midtown madness 2 te downloaden?

Verwijderd

www.google.com daar had ik ook autos mee gevonden.

en natuurlijk, mastersite http://mm2.gamigo.de/ :)

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-01 13:24

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Ook een leuke : Hier! :P ;)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Verwijderd

Op donderdag 24 januari 2002 19:51 schreef SideSwipe_XP het volgende:
Ook een leuke : Hier! :P ;)
beste link die er is ja !!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

je kan met zo'n moonkarretje zo'n heeeel hoog gebouw op. Die wand van dat gebouw is net niet 90graden, dus dan kan je helemaal tot het dak nar boven. Vervolgens neem je een aanloop en kan je op andere daken terecht komen.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• Pluis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02-2023
Die vraag had je ook wel gewoon via icq kunnen stellen hoor Hessel. Ik had je die site nog gegeven tijdens de laatste LAN ;)

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-01 22:40

me1299

$ondertitel

Ja, ik ben het ook pas weer gaan spelen, echt een tof spel. Ik heb nu echt iets van 150MB aan nieuwe auto's gedownload. Waaronder motor's, Batmobiel, F1's enz..

WOW! Bij die link staan wel heel veel autotjes. :D

Kan niet iemand er 1 file van maken? :o

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Verwijderd

Ik heb er misschien wel 1000...

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Hmmm het spel op zich is erg slecht vind ik :r . Ziet er vandaag de dag nog wel mooi uit, maar de physics zijn om te huilen :r , de politie is nog dommer en irritanter dan die van Driver en de algehele sfeer is dom en Microsofterig :r. Met die aparte missies :r. En "driving as depicted as herein is not recommended for reallife" bij het opstartscherm :D :D :D :D :D

Nee, ondanks dat het 3x lelijker is en minder uitgebreid, geef mij Driver maar. Tot ik GTA3 heb natuurlijk.

Jemig. Ik zal eens kijken, misschien dat die auto's Midtown Madness 2 nog wat kunnen opleuken. Hopelijk zit B.A.'s van erbij. Zo niet... :(

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Hier heb ik er veel vandaan: Midtown Madness Central

• Gisae
  • Niet online
Op woensdag 13 februari 2002 03:23 schreef Captain Pervert het volgende:
Jemig. Ik zal eens kijken, misschien dat die auto's Midtown Madness 2 nog wat kunnen opleuken. Hopelijk zit B.A.'s van erbij. Zo niet... :(
Hier heb je hem :D

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 03:23 schreef Captain Pervert het volgende:
Hmmm het spel op zich is erg slecht vind ik :r . Ziet er vandaag de dag nog wel mooi uit, maar de physics zijn om te huilen :r , de politie is nog dommer en irritanter dan die van Driver en de algehele sfeer is dom en Microsofterig :r. Met die aparte missies :r. En "driving as depicted as herein is not recommended for reallife" bij het opstartscherm :D :D :D :D :D

Nee, ondanks dat het 3x lelijker is en minder uitgebreid, geef mij Driver maar. Tot ik GTA3 heb natuurlijk.

Het klopt dat MM2 niet af is. Zo zijn er achter de freeway grote stukken gebied welke geen bebouwing of anderszins hebben. Ook is de kustlijn anders (simpeler) uitgevoerd dan oorspronkelijk gepland. Zoals het zo vaak gaat, is MM2 gelanceerd om het succes van MM1 nog eens uit te melken. De productie stond onder grote druk en er is enorm veel publiciteit gegenereerd.
De physics zijn helaas prut, gebruik van een stuurwiel geeft nog het beste resultaat.

Maar MM1 geeft de betere belevenis. De Midtown gemeenschap is algemeen van mening dat MM1 een geweldige rij ervaring bied en het spel word ook nog steeds online gespeeld.

Opmerkelijk is dat een aantal typisch amerikaanse items niet in de spellen aanwezig zijn. Download op CentralGaming.net maar eens "Urban City", en zie typisch amerikaanse objecten als een motel, MacDonalds, een Baseball veldje met gazen omheining, benzine stations enz.

Een ander verschil tussen beide spelen is dat MM1 de auto's welke de host van een spel niet heeft locked. Bij MM2 moet je discussieren of proefondervindelijk vaststellen of de auto van je keuze op de host aanwezig is. Heeft de host je auto niet, kun je niet deelnemen en moet je weer opnieuw inloggen met een andere auto.

Een duidelijker teken dat Microsoft de inspanningen van de vele auto-makers de kop om heeft willen draaien had niet gegeven kunnen worden.

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:21
Op donderdag 14 februari 2002 02:51 schreef 480 het volgende:
Opmerkelijk is dat een aantal typisch amerikaanse items niet in de spellen aanwezig zijn. Download op CentralGaming.net maar eens "Urban City", en zie typisch amerikaanse objecten als een motel, MacDonalds, een Baseball veldje met gazen omheining, benzine stations enz.
benzine station? wat is dat? kun je dat eten? dat hebben we in nederland niet! |:( ;)

Verwijderd

De singleplayer is idd weinig aan maar de multiplayer daarintegen is best fun. En dan voornamelijk 'Capture the Gold'.

• Gisae
  • Niet online
Op donderdag 14 februari 2002 09:35 schreef Duke13 het volgende:
De singleplayer is idd weinig aan maar de multiplayer daarintegen is best fun. En dan voornamelijk 'Capture the Gold'.
Cops and Robbers heet dat. |:(

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Pagina: 1