Toon posts:

[QXpress] Linken van pagina's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik heb een document in tweeen verdeeld. Het ene gaat van pagina 1 - 22 en het andere van 23 - 40. Nu heb ik een artikel op pagina 22 staan, en de tekstkaders van 22 moeten gelinkt worden met die van 23. Is dat mogelijk?

Misschien ligt het voor de hand, misschien kan het niet. reacties zijn altijd welkom :)

• NijntjeRocks
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05 16:51

NijntjeRocks

Jeugdsentiment

als je twee losse documenten hebt, is dat niet mogelijk

Dick Bruna? Copyright? Nooit van gehoord!

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, das minder, dan zou ik alles dus met de hand moeten doorlinken :'(

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Inderdaad, kan niet ij losse documenten. Waarom (nee niet jij) heb je hem in tweeen gehakt dan?

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik het werken met grote documenten niet fijn vind. Mijn Mac is ook niet zo snel ( :( ) en dus gaat het sneller als ik een blad van 40 pagina's in tweeen hak, snappie..?

Errug jammer dat dat niet kan.. Dat Quark daar niet aan heeft gedacht..

Verwijderd

Topicstarter
Magoed, ik weet dan genoeg.. Ik doe het wel met de hand..
Er mag van mij een Slotje op, behalve als je nog nuttige replies verwacht natuurlijk

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Op donderdag 24 januari 2002 19:48 schreef Makheloth het volgende:
Magoed, ik weet dan genoeg.. Ik doe het wel met de hand..
Er mag van mij een Slotje op, behalve als je nog nuttige replies verwacht natuurlijk
Waarom een slotje.. das alleen bij de zinloze bagger.. :)

Maar wat voor een afbeeldingen gebruik je dan, Tifjes of EPS? Van Tifjes wordt het namelijk al snel ontzettend traag, zelfs op een snelle MAC. Zou er niet een 1 of andere Extensie voor zijn, niet dat Quark daar stabieler voor wordt maar je zou eens kunnen zoeken.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

Topicstarter
Sjah, maar het is een oude mac :) Opzich kan ik er wel mee werken :) Ik gebruik vooral (meestal alleen) *.eps bestanden. Maar de foto's die erin gaan, zijn gouw 10-15 mb groot. (350 dpi, voor drukwerk)

Ik bedoelde met het slotje dat ik genoeg wist, en dat het topic voor mij niet echt meer van nut is :) Maar als er mensen komen met goede ideen mag het open blijven :)
Pagina: 1