Toon posts:

Sis 6326 2d snelheid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dit kaartje onder winxp als 2e vkaart. Hiervoor gebruik ik de win2k drivers, maar de 2d snelheid van de kaart is om te janken :'(. Heeft iemand deze kaart zo gekregen dat hij wel een beetje normale 2d-snelheid heeft?

bvd

Verwijderd

Topicstarter
kick omhoog :'(

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Hoogst irri om je post omhoog te schoppen, is dit geen dubbelpost :(

Afijn : Ik zou een matrox of simpel ati nemen, wat je nu hebt is zwaar bagger met zijn laag geklockte geheugen. Voor je ouwe kun je nog ongeveer 9 eurokes vragen... maar dump die 6236 !!!!

De meeste mensen deugen!

Verwijderd

Topicstarter
hoogst irritant om een antwoord te geven wat niet op mijn vraag slaat >:)

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-07 19:51
dit was geen irri schop ofzo heeft netjes een dag op antwoord gew8 dus LEES DE DRAAD VOORDAAT JE BL@@@T :P :P :P
en wat versta je onder 2d snelheid ??

• seq_uence
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
Op vrijdag 25 januari 2002 13:19 schreef marzzman o.a. het volgende:
Hoogst irri om je post omhoog te schoppen, is dit geen dubbelpost :(
Jezus, weer een moraalridder ? :(
En dan te bedenken dat ie net een week aangemeld is...

edit:

Maar om ff ontopic te gaan, ik ken dat kaartje niet maar als er geen overklok mogelijkheden zijn dan houd het op.
Kijk anders eens op vraag en aanbod naar een Matrox G200 of iets dergelijks.

Donec eris felix, multos numerabis amicos

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:57
Gooi dat kreng het raam uit!! Ik had er ook een en kon op een K6-2 400 niet eens een filmpje afspelen op 1024*768*24. Het werd dan een slideshow. Age of Empire 1 draaide voor geen meter, terwijl Age of Empire 2 goed draaide toen er een voodoo 3 in zat. Dus die kaart is gewoon zeer bagger in 2D.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 25 januari 2002 22:46 schreef White Feather het volgende:
... Age of Empire 1 draaide voor geen meter, terwijl Age of Empire 2 goed draaide toen er een voodoo 3 in zat. Dus die kaart is gewoon zeer bagger in 2D.
dat ie geen film of game draait kan ik nog wel mee leven maar als ik over actief winamp naar mijn tweede monitor sleep (op 640x480) dan blijven de sporen nog geruime tijd staan :(

had hiervoor een s3 virge dx, die vele malen sneller in 2d was, maar omdat die als primaire geboot moet worden heb ik deze vervangen :'(

• RainbowSix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-09-2025
Ik heb hem ook gehad (Diamond Speedstar A50) maar de laatste drivers van SIS was bij mij een hele verbetering zowel qua 3d al 2d (als die 3d nog 3D mag noemen :r ) t.o.v. de meegeleverde drivers. Of je kunt em proberen over te clocken :+ Aub: http://www.sis.com/support/driver/6326.htm
Pagina: 1