Ik heb net een tafel gemaatk met 3ds max 4 en als ondergrond gewoon een plane met checkers gebruikt, de weerspiegeling is er maar vind ik gewoon lelijk, is hier iets aan te doen? Btw mediamonks picureserver is down, weet iemand een anderen?
Ik weet niet precies waarom je de weerspiegeling lelijk vindt, maar je kunt de sterkte in ieder geval gewoon veranderen, dat helpt vaak al veel. Verder zijn ook een eventuele lichte bump-map en de glossiness-waarde misschien nuttig om aan te passen.
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Je zou ook brazil renderer kunnen proberen om je scene te rederen.. deze doet alles een stuk netter dan de scanline renderer.
http://www.splutterfish.com
http://www.splutterfish.com
Vies van een beetje zoeken? klik dan op: http://www.splutterfish.com/sf/Op zaterdag 26 januari 2002 17:04 schreef zaren het volgende:
Is die gratis of hoe zit dat?
Ja, maar ik heb niet zon snelle verbinding dus als het niet gratis is neem ik niet de moeite! Btw ik snap niets van de installatie!
Die is ook niet echt duidelijk, maar als je die bestandjes gewoon in je plugin dir pleurt gaat het wel goed. De beschreven manier is meer voor als je er ook weer makkelijk af wilt. Ik heb ze gewoon in de plugin dir gemikt. En dan moet je onder render gewoon even Brazil als render ding kiezen. En dan maar wachtenOp zaterdag 26 januari 2002 17:12 schreef zaren het volgende:
Ja, maar ik heb niet zon snelle verbinding dus als het niet gratis is neem ik niet de moeite! Btw ik snap niets van de installatie!
Moet je het gewoon in plugins gooien, of zoals in de help staat een aparte Brazil map maken? en er staat ook dat je je ini moet editen--->?
Verwijderd
deh misschien moet je een licht toevoegen in de scene...
ehm tip: tutorials zijn DE manier om iets te leren van max...
posten in dit forum duurt altijd lang en zijn eigenlijk voor als je er echt niet uit komt...
ehm tip: tutorials zijn DE manier om iets te leren van max...
posten in dit forum duurt altijd lang en zijn eigenlijk voor als je er echt niet uit komt...
Ik kom er echt niet uit want ik ben alleen van renderprogramma veranderd, eerst net als boven en nu is de cone zwart, en ik lees veel tutorials.
duh...wat dacht je van je material editor...en dan in plaats van standard material Brazil Test material type kiezen.
Beetje zelf uitvogelen kan geen kwaad hoor. En lees anders voor de gein gewoon eens een stukkie van de handleiding. Kom je al een heel eind verder.
Beetje zelf uitvogelen kan geen kwaad hoor. En lees anders voor de gein gewoon eens een stukkie van de handleiding. Kom je al een heel eind verder.
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
als dit je eigelijke vraag is... bij mij kwam direct op --> hij heeft supersampling uit staan, dus zet die es aanOp donderdag 24 januari 2002 19:32 schreef zaren het volgende:
Ik heb net een tafel gemaatk met 3ds max 4 en als ondergrond gewoon een plane met checkers gebruikt, de weerspiegeling is er maar vind ik gewoon lelijk, is hier iets aan te doen? Btw mediamonks picureserver is down, weet iemand een anderen?
heplt alleen als je reflectie erg aliasd, kartelig overkomt.
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Ok in plaats van standaard Brazil pakken, maar als je dan een raytraced material wil gebruiken ofzow hoe moet dat dan, btw bedankt zal het eens proberen.
Verwijderd
Brazil test material kan ook reflectie, dan heb je dat raytraced material niet meer nodig
gewoon reflection hoger zetten (meer naar wit)
gewoon reflection hoger zetten (meer naar wit)
Pagina: 1