Toon posts:

Hoe maak je het zo dat de ene frame een geluidje..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kijk, ik heb een website en nu heb ik ook een klein "tikje", dat heel geschikt is om het volgende te doen, ik kan het niet goed uitleggen maar toch probeer ik het maar omdat me dat heel leuk lijkt.

Als je met de cusor over een button gaat dat je dan 1 keer een tikje hoord, hoe kan ik dat nou instellen in Front Page 2000?

Heel erg thanxs. :)

Verwijderd

sorry maar kmoet even lachen :)
ik zal eerst zeggen waarom je het beter niet kan doen :

a) bestandsgrootte weegt niet op tegen het effect

b) kweenie hoe je dat standaard doet in frontpage, als je het zelf nog niet gevonden hebt zal het ook wel niet kunnen, zul je dus met een javascript moeten doen waarbij je deze handmatig zal moeten aanpassen en ook al is dit niet echt moeilijk lijkt het me voor iemand die frontpage gebruikt niet echt handig :P no offense

wat je beter kan doen :

a) als je toch geluid wilt bij mouseover een button doe het dan in flash, dat is erg simpel, leer de lessen in flash zelf of check sites als www.designsbymark.com en je komt er vast uit

of

b) laat dat geluidje lekker zitten, zon klikje is ook niet alles, vind je zelf misschien even leuk maar windows gebruikers hebben denk wel genoeg van al die geluidjes in windows dus op een site zullen ze er ook weinig omgeven :P
maak gwoon een mooie visuele mouseover, dat lijkt me veel beter :)