Toon posts:

Lite-on 16 speed brander of Acer 20 speed?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik twijfel tussen de lite-on 16 speed brander en de acer CRW 2010A. Ik heb over beide branders reviews gelezen en op zich heeft de lite-on iets meer positieve dingen, behalve dat de snelheid 'slechts'16x is en de acer 20x.
Belangrijk punt is de prijs: ik kan de lite-on voor fl.240,-kopen en de acer voor fl.195,- (ik ben niet europroof :)) tweedehands. De snelste is dus het goedkoopste maar het moet wel een goede zijn.
Wat denken jullie?

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

Ik zou voor de Lite-on gaan
Hij is dan misschien iets langzamer, maar je kane r in ieder geval wel alles mee fikken!

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05-2025
Ik heb ook die Acer 2010A (voor F300,-), en ik ben er zeer tevreden mee. Hij heeft tot nu toe nog geen cd verpest, in de ongeveer 2 maanden dat ik hem nu heb. Je krijgt er ook Nero 5.5.3.2 bij en aangezien hij nog goedkoper is dan de Lite-on en ook nog eens sneller lijkt het mij logisch dat je voor de ACER gaat.

iRacing Profiel

• StarTAC
Op donderdag 24 januari 2002 17:27 schreef Metalium- het volgende:
Ik zou voor de Lite-on gaan
Hij is dan misschien iets langzamer, maar je kane r in ieder geval wel alles mee fikken!
Wat kan je er dan niet mee fikken, rw kan ook hoor met de ACER.

iRacing Profiel

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm, ik zal er nog es goed over nadenken. In ieder geval bedankt voor de (verschillende ;)) reacties!

Verwijderd

Ik zat laatst ook tussen die branders te twijfelen.
En ik ben voor de Lite-On gegaan!

Echt een snel en superbrandertje :)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 24 januari 2002 17:31 schreef StarTAC het volgende:

[..]

Wat kan je er dan niet mee fikken, rw kan ook hoor met de ACER.
Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar.

• StarTAC
Op donderdag 24 januari 2002 17:32 schreef Neutron het volgende:

[..]

Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar.
Je wilt weten of je ook met die ACER CRW 2010A goed ReWritables kan schrijven? Nou 10x bevalt mij prima, en net als bij de gewone CD-R's heb ik met het schrijven van CD-RW's nog geen problemen gehad. Als je hem nu voor 195 gulden kan kopen zou ik dat doen, maar wel zeker weten dat je hem niet van een oplichter koopt (hij was toch tweede hands). En als hij je toch niet bevalt (wat mij onwaarschijnlijk lijkt) was het gelukkig maar 195 gulden. Nog succes met de koop :)

edit:

Oeps, verkeerd gelezen :?

iRacing Profiel

• StarTAC
Op donderdag 24 januari 2002 17:31 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Ik zat laatst ook tussen die branders te twijfelen.
En ik ben voor de Lite-On gegaan!

Echt een snel en superbrandertje :)
Ja, maar 20x is natuurlijk nog sneller ;)

iRacing Profiel

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Dit topic is verplaatst van [forum=6] naar [forum=21] :).

Verwijderd

Op donderdag 24 januari 2002 20:29 schreef StarTAC het volgende:

[..]

Ja, maar 20x is natuurlijk nog sneller ;)
Denk je dat dat echt zoveel scheelt het is mischien 30 seconden.(en ik ga er niet van uit dat jij 100 cd's op een dag brand)

En voor die 30 sec zou ik toch een LITE-ON nemen.(lees maar eens wat revieuws, lite on komt er altijd als de beste en snelste uit)

maar zelf weten.......

Verwijderd

Lite-On 16/10/40 (Retail) € 102,- (check de pricewatch)

• StarTAC
En voor die 30 sec zou ik toch een LITE-ON nemen.(lees maar eens wat revieuws, lite on komt er altijd als de beste en snelste uit)
Maar in die reviews wordt natuurlijk ook naar de prijs gekeken. En aangezien de ACER in dit geval goedkoper is zijn die reviews niet echt van toepassing.
En ik geloof ook niet dat een Lite-on 16x10x40 sneller brand dan een Acer 20x10x40. Heel misschien is die lite on wel sneller met RW's maar absoluut niet met CD-R's

iRacing Profiel

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-03 21:34

joskuiper

PapaCooper

lite-on! acer heb ik ook gehad en na een tijdje gaattie moeilijk doen als je er een goedkoop cdtje in flikkert! maar het best is natuurlijk een plexwriter!

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Verwijderd

pak gewoon een lite on 24x fikker.
iets duurder maar het zeker waard.
scheelt maar een paar euro :)

Verwijderd

En zeker wanneer je dit bericht leest, Sam :)

http://www.cdfreaks.com/news2.php3?ID=3339
Pagina: 1