Toon posts:

Welke ethernetkaart voor Casema internet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Welke ethernetkaart voor internetten met casema is goed en niet te duur.

thanks!

Verwijderd

Euhm, bij de aansluiting krijg je van hun een netwerkkaart hoor, neem ik aan. En anders voldoet iedere netwerkkaart gewoon, 10 mbit is genoeg.

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-08 10:14
ehm :? je gebruikt een extern kabel modem voor internetten met casema dacht ik. Het kan ook niet anders...
dus je hebt geen NIC nodig maar je moet gewoon van hun dat modem huren... :(

edit:

I'm confused Welke casema kabel krijg je? Premium of basic. Dat zal namelijk het verschil zijn, bij premium heb je wel een netwerkkaart nodig, bij basic niet, daar krijg je een modem die je op je seriele poort moet aansluiten (die heb ik tenminste, kdacht dat ze t niet veranderd hadden :( )

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Nu online
Je krijgt bij het nieuwe abbonnement een COM21 modem met Ethernet aansluiting.
Elke 10 MBit kaart is hier goed voor, dus probeer gewoon de goedkoopste te vinden.

• Den the Man
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Den the Man

Hmmm....

jep, gewoon een utp netwerkkaart. maakt niet uit wat, als het maar een 10 mbit utp kaartje is

Pak je rust!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:04

FreakNL

Well do ya punk?

Op donderdag 24 januari 2002 17:17 schreef den the man het volgende:
jep, gewoon een utp netwerkkaart. maakt niet uit wat, als het maar een 10 mbit utp kaartje is
mag ook 10/100 mbit zijn hoor ;)

Is alleen een beetje overdreven :)

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

Gewoon een simpel realtek kaartje van rond de 15€ ofzo

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• Pino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:55
Heb je casema al aangevraagd? Anders krijg je als je dat formuliertje invult bij Funtronics Den Haag (tegenover nieuwspoort) op de Lange Poten gratis een realtek kaartje erbij.

"If you don't know where you are going, any road will take you there"

Pagina: 1