oooooooh is dat allesOp donderdag 24 januari 2002 17:06 schreef Webgoodie het volgende:
Wordt er eentje (waarschijnlijk degene waarmee je het minst actief bent) gebanned.
Ja en er komt een GoT-knokploeg langs.Op donderdag 24 januari 2002 17:07 schreef ThaNobius het volgende:
[..]
oooooooh is dat alles
LOLOp donderdag 24 januari 2002 17:08 schreef Webgoodie het volgende:
[..]
Ja en er komt een GoT-knokploeg langs.
Modjes merken het nu vast niet als ik met 2 users postOp donderdag 24 januari 2002 17:08 schreef Webgoodie het volgende:
[..]
Ja en er komt een GoT-knokploeg langs.
Je hoeft toch niet persee dezelfde IP te hebben. Je kan er een voor op school gebruiken en een voor thuis. En een voor op de zaak. En een voor bij je oma. Een voor je huisje is America.Op donderdag 24 januari 2002 17:09 schreef Cheatah het volgende:
En je krijgt een OW lijkt me.
Ik denk dat het ip-check-scriptje al loopt
Nou, valt wel op dat ik steeds op je reageer he... jij bent namelijk een k.......Op donderdag 24 januari 2002 17:10 schreef ThaNobius het volgende:
[..]
Modjes merken het nu vast niet als ik met 2 users post
stil nouOp donderdag 24 januari 2002 17:12 schreef Webgoodie het volgende:
[..]
Nou, valt wel op dat ik steeds op je reageer he... jij bent namelijk een k.......![]()
zou hetOp donderdag 24 januari 2002 17:17 schreef tjetta het volgende:
Clone van JordyB?
[topic=376664]
You got me thereOp donderdag 24 januari 2002 17:20 schreef justmental het volgende:
Hmmmzzz 4?
cool joh, dat je 4 accounts hebt **juicht**Op donderdag 24 januari 2002 17:22 schreef ThaNobius het volgende:
[..]
You got me there
4 accounts? zeker niks beters te doen ofzo? 
Je bent toch maar 1 persoon dus wat moet je ermee?
Zelf als 4 personen reageren in een draadje is imo gewoon lame en overbodig.
Maargoed, als jij je daardoor beter voelt, who's gonna stop ya?
Je bent toch maar 1 persoon dus wat moet je ermee?
Zelf als 4 personen reageren in een draadje is imo gewoon lame en overbodig.
Maargoed, als jij je daardoor beter voelt, who's gonna stop ya?
Misschien ben jij het welOp donderdag 24 januari 2002 17:27 schreef DR het volgende:
[..]
cool joh, dat je 4 accounts hebt **juicht**
Er kunnen toch best meerder users op 1 ip zitten (proxy's bijvoorbeeld).Op donderdag 24 januari 2002 17:09 schreef Cheatah het volgende:
En je krijgt een OW lijkt me.
Ik denk dat het ip-check-scriptje al loopt
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Tuurlijk kan je meerder users hebben zonder dat iemand het merkt en het gechecked kan worden. Maar waarom zou je?
Na-tuur-lijkOp donderdag 24 januari 2002 17:38 schreef ThaNobius het volgende:
Ok ik geef het toe ik heb maar 1 acountjemaar ik droom wel vaak over 4 ACOUNTS WOW!!!!!!!
nee ik heb er meer dan 4Op donderdag 24 januari 2002 17:33 schreef BrZ het volgende:
[..]
Misschien ben jij het wel
Umm, het knopje register zit ^^^ daarzo hoor, dus je kan er best 4 hebben hoor als je wilt......Op donderdag 24 januari 2002 17:38 schreef ThaNobius het volgende:
Ok ik geef het toe ik heb maar 1 acountjemaar ik droom wel vaak over 4 ACOUNTS WOW!!!!!!!
BTW account is met DUBBEL c.....
voor zover ik weet worden ze beide gebanned hoor....Op donderdag 24 januari 2002 17:06 schreef Webgoodie het volgende:
Wordt er eentje (waarschijnlijk degene waarmee je het minst actief bent) gebanned.
Verwijderd
Ik ga binnenkort maar eens 20 accounts maken voor de frontpage, dan post ik als reactie: FIRST POST! en met die accounts mod ik hem dan naar +4 Informatief
En dan komen al die andere honderden moderators en sta je zo weer op -nogwatOp donderdag 24 januari 2002 19:47 schreef iefje het volgende:
Ik ga binnenkort maar eens 20 accounts maken voor de frontpage, dan post ik als reactie: FIRST POST! en met die accounts mod ik hem dan naar +4 Informatief
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet als je met 10 accounts mod, want dan zijn die andere moderaties niets meer waard....Op donderdag 24 januari 2002 19:49 schreef SanderHovestad het volgende:
[..]
En dan komen al die andere honderden moderators en sta je zo weer op -nogwat
Verwijderd
En dan komt de PowerMod, gnagnaOp donderdag 24 januari 2002 20:23 schreef MikeN het volgende:
[..]
Niet als je met 10 accounts mod, want dan zijn die andere moderaties niets meer waard....
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Pagina: 1