Toon posts:

UT en win xp home nl

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ee,

k heb gister ut geinstalleerd op mun xin xp systeem en nu zijn de grapichs van ut gewoon K*T wat een soort van schaduw zou moeten zijn is een egaal rondje om me heen....en voor de rest is t wel redelijk te doen k heb opengl, direct d3d, software rendering...alles al geprobeerd nix hielp...wat kan dit zijn??

ps....k heb de search al gebruikt

Verwijderd

Welk systeem gebruik je , videokaart , drivers , processor , moederbord etc...

(zal wel dat eerste systeempje uit je sig zijn neem ik aan...??)

Verwijderd

Topicstarter
uhmzz....athlon xp 1700+, 256 mb ddr-ram...geforce 3 ti200 (asus),....a7v266-E.....win xp home nl.....detonators 23.11..

PS...1e SYSTEEM IDD

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Windows XP ondersteund staandaard nog geen OpenGL en Direct3D weet ik niet zeker van of ze deze direct ondersteunen maar je moet dus wel de drivers van je fabrikant downloaden om de kaart in 3D aan de gang te krijgen (zeker voor openGL voor Direct3D bijna zeker)

edit:

oh, ik zie net dat je de Detonator Drivers gebruikt. Dan zou het moeten werken, ik weet het ook niet meer...

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Verwijderd

Ik draai WinXP Pro en ik heb helemaal geen problemen. En ik heb nog wel een minder systeem dan jou >:)

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:02
Probeer is andere vid drivers. oudere, nieuwere. Hoe ziet 3d mark eruit?

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Verwijderd

Topicstarter
op ut na draait alles super.... bv fifa 2002 en F1 2001 draait allemaal perfect en 3dm2k1 draait ook gewoon goed
Pagina: 1