Toon posts:

Vraag aan m4rtin over kmerlin! comilen etc.!

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
M4RTiN zei het volgende.

--------------------------------------------------------------
M4RTiN
en het verbaast mij ook als newbie zijnde dat ik dat zelfs aan de praat kreeg door in een makefile te kijken en aan de hand daarvan, de plaatjes naar een goede dir te kopieeren!
--------------------------------------------------------------
Ik heb het zelfde probleen kan jij mij uitleggen hoe jij dat hebt gedaan met die make file of kan je posten hoe hij er uit ziet bij jouw please help me!:) Ik heb het al geprobeerd maar het lukt me gewoon niet

• Tomaat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-05 13:50
plaatjes? :?

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Kun je _of_ je volledige probleem hier posten _of_ dit via ICQ/Mail/whatever afhandelen? Het forum is er voor iedereen :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• NiPeng
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

NiPeng

I am the slime

/usr/share/apps/kmerlin/pics
/usr/share/apps/kmerlin/smilies
/usr/share/apps/kmerlin/toolbar

Hier staan bij mij de plaatjes (Debian), ik weet niet hoeverre deze locatie Debian specifiek is.

Edit:

Je zou in de makefile kunnen kijken, naar het stukje make install => hier staat waar welke files naar toe gaan als ik me niet vergis.

Some people like cupcakes better, I for one care less for them.

Verwijderd

Topicstarter
Het was niet mijn probleem, moest dit posten voor iemand anders :)

Die had problemen met registreren op GoT

• Tomaat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-05 13:50
jaja...

Verwijderd

Topicstarter
hiya:P

Als het even schikt ik doe dit ./configure --prefix=/home/et203/msn oke ik heb m uitgepakt eerst natuurlijk met tar xfvz kmerlin-0.3.1.tar.gz dus ik ga dan kijken in de map kmerlin maar bij mij staat er alleen de dir pics met alle plaatjes erin en in de makefiles staan er allemaal mappen. Please kan iemand mij helpen!?!! het is nog irritant om tegen vraagtekens aan te kijken:)

Verwijderd

Het lijkt me dat Jotti wel duidelijk genoeg was.

Open desnoods maar een nieuw draadje waarin je het pprobleem duidelijk uitlegt (en het eventueel nog specifiek aan M4Rtin vraagt).

We zitten hier met z'n allen en het is niet de bedoeling dat GoT als persoonlijk medium gebruikt wordt. Daar is icq, msn, email, de post of persoonlijk contact voor :P

Aangezien je na Jotti's vraag geen verduidelijking geeft, gaat deze helaas voor je op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.