Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Verwijderd
[topic=372551]
Hier kun je je vragen kwijt.
En zoek anders even op http://www.tweakers.net
Enne Danplo, als je wilt zeuren doe dat dan op een beschaafde manier in LA.Op donderdag 24 januari 2002 16:36 schreef DAMAGE het volgende:
je profiteertsolliciteerd naar een ban... gebruik search ga zoeken op google, wij gaan hier geen mensen van informatie voorzien die binne 5 min opgezocht is dat staat ook op de faq en lees de sig van sinterklaas eens
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
gebruik ik verkeerde worden?? ow ja hehe..! sorry!Op donderdag 24 januari 2002 16:37 schreef bazs2000 het volgende:
[..]
Enne Danplo, als je wilt zeuren doe dat dan op een beschaafde manier in LA.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Verwijderd
Nou nou, pak die jongen niet gelijk zo hard aan man. Moet iedereen weg hier op GoT??Op donderdag 24 januari 2002 16:37 schreef danplo het volgende:
oke tanxs ...dacht al waarom mag je het daar nu niet over hebben....maar goed oke
Profiteerd op een ban!! Lolzorz, ...
Okeej ik zal nog 1X mn tijd aan je verdoen en dan kap ik hiermee .. Om in de trant van loze smilies te blijvenOp donderdag 24 januari 2002 16:42 schreef danplo het volgende:
wat een reacties joh. begint het bijna leuk te vinden...jullie vinden je eigen wel erg tof als ik het zo bekijk ...hahaha wat een lozers hier zeg.
DOEI
Verwijderd
"solliciteert" denk ikOp donderdag 24 januari 2002 16:36 schreef DAMAGE het volgende:
je profiteert naar een ban...
[..]
Ennum, waarom???
Ik weet niet waarom, maar ik voel hier een slotje aankomen
vanwege je belachelijke topictitel
enzo niet meer mag, zal ik het nijs houden, en je rustig
vertellen dat er ook een GoT Search is...
Verwijderd
hoppa, en weer een post erbij.Op donderdag 24 januari 2002 16:43 schreef artecman het volgende:
slotje
Dit soort mensen zijn niet de mensen die dit forum verkr88. Maar de mensen die alleen maar op andere zeiken
Danplo, waarom moet je nou flamen?Op donderdag 24 januari 2002 16:43 schreef IbBeLz het volgende:
[..]
Okeej ik zal nog 1X mn tijd aan je verdoen en dan kap ik hiermee .. Om in de trant van loze smilies te blijvenDOEI
Niemand doet naar tegen jou, je word alleen terecht gewezen...
IMHO is dat wel nodig.
Verwijderd
Ja flikker maar snel op hierOp donderdag 24 januari 2002 16:42 schreef danplo het volgende:
wat een reacties joh. begint het bijna leuk te vinden...jullie vinden je eigen wel erg tof als ik het zo bekijk ...hahaha wat een lozers hier zeg.
nou, precies dááromwaarom???
ach...in een volgend leven lach je er om!
Dit topic is gesloten.
![]()