Toon posts:

PC kopen in Nijmegen

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik studeer in Nijmegen en waar kan ik in Nijmegen een goede zaak vinden om een PC aan te schaffen??

Tips...

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

orbit, tegenover het postkantoor.
Niet de allergoedkoopste, wel een heel betrouwbare, goede spullen. ze verkopen ook tweedehands, maar dat is echt voor de noodlijdende studentjes.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik zou zelf mijn pc aanschaffen bij computerland.
Bij de sjappies van de Orbit heb ik zo toch mijn twijfels (NOFI).
Computerland heeft toch een wat grotere naam vind ik dan.

* TERW_DAN gaat echter niet naar Nijmegen maar naar Boxmeer voor zijn pceetjes (goed te doen met de trein)

En ik zou zeker niet naar Computers 4 you (t.o. Vobis). Die houden zich bezig met illegale dingen en het verbaast me iedere keer nog dat ze er zitten.

• rtgo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-05-2025

rtgo

Lemmus Lemmus

Blijf weg uit de Nijmeegse computerwinkels en bestel gewoon via Internet. Zeker bij Orbit weten ze vaak niet waarover ze het hebben. Ik hoorde laatst een verkoper iets over geheugen vertellen in een P100. Nou echt beschamend.

Life of a Lemmus Total Hardware 1999

• Korn21
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-03-2017
Ik zou zeggen zoek via de pricewatch een goede en goedkope winkel en bestel via internet. Is een stuk makkelijker en goedkoper!

|Specs|

• rtgo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-05-2025

rtgo

Lemmus Lemmus

Op donderdag 24 januari 2002 17:27 schreef Korn21 het volgende:
Ik zou zeggen zoek via de pricewatch een goede en goedkope winkel en bestel via internet. Is een stuk makkelijker en goedkoper!
Gistron

Life of a Lemmus Total Hardware 1999

Verwijderd

orbit, tegenover het postkantoor.
Niet de allergoedkoopste, wel een heel betrouwbare, goede spullen. ze verkopen ook tweedehands, maar dat is echt voor de noodlijdende studentjes.
Kutzaak, pak computerland die is tenminste nog een beetje betrouwbaar, anders via internet bestellen. Check de shopsurvey voor Orbit enzo.

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

ik zou zeggen fiets naar duitsland als je beter prijzen wilt hebben...
Of ga naar de V&D B-)

Verwijderd

Mwah, Orbit is écht: :r :r Stelletje amateurs. Ik heb 't meegemaakt daar, dat ze rustig 2e hands geheugen als "nieuw" verkopen (voor een nieuwprijs dus ook!).

Verder is Computerland, die er nog niet zo lang zit wel aardig, die zijn op beurzen ook bijna altijd vertegenwoordigd en zitten door het hele land.
Goeie service en groot assortiment.

Vobis en Dynabyte zal ik verder niks over zeggen.... :z

CP-Systems is waardeloos o.a. wat service betreft; als je met iets meer "afwijkende" vragen komt staan ze raar te kijken en lijkt het alsof ze voor het eerst Nederlands horen. En als ze je een keertje wél snappen, dan heb je 90% kans dat ze het niet meer hebben! |:(

Computers 4 You lijkt me op zich wel aardig, maar hun assortiment is heel klein. Je kunt uit een paar dingen kiezen en de rest "moeten ze bestellen". Verder wel aardig en meewerkend.

Memo is ook wel aardig, maar vaak ongeinteresseerd personeel en wat duurder als de rest. En ze moeten naar mijn idee ook áltijd bestellen als je wat komt halen...

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:21

Nakebod

Nope.

Zelf ging ik altijd naar comp land arnhem, maar sinds ze in nmgn zitten dus naar die :)
1x bij Comps 4 U geweest, echt bagger service, ze doen niet eens de moeite om iets op te zoeken.

Je kan bdw ook eens online telefoonboek zoeken, in Nijmegen, op PC, vind je er al heel wat :)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Memo systems zit er altijd ook nog.

Verwijderd

hihi, check de shopsurvey van Orbit:

"Gezellige hippiecommune waar je altijd welkom bent voor een blowtje en een gezellig gesprek met een van de contactgestoorde verkopers die ook gewoon bijna letterlijk toegeven dat je genaaid wordt, maar dat komt door de vertederende onnozelheid van deze mensen. Vooral is deze -winkel wil ik het eigenlijk niet noemen- geschikt als je op zoek bent naar een retro-look computer uit het 386 tijdperk. De winkel doet me een beetje denken aan een alternatief 2e-hands kledingzaakje maar dan voor so-called-computers. Toch jammer dat het spul niet werkt, dan zou je er nog bijna wat aan hebben. Liever adviseer ik je geld in de waal te gooien, dan zie je het tenminste nog heel even drijven."

Ik kan me hier héél veel bij voorstellen! :P

Verder heb je trouwens ook nog Oost-computers, niet echt in 't centrum, maar dat zijn wel hobbyisten, die je altijd willen helpen als je troubles hebt. Weet niet of ze inmiddels weer wat meer keus hebben als vroeger....

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:25

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Nah, ik vind Orbit wel altijd leuk om in te snuffelen (zij en BisBis zijn de enigen in Nijmegen met een echte grabbelton, en het stilt mijn heimwee naar Crazy Hans in R'dam (daar ben ik half in opgegroeid)). Maar het is ZEKER geen plek voor een nOOb. Je moet precies weten wat je zoekt, wat zij je aanbieden en hoe redelijk hun prijs is- maar die kan vaak erg redelijk zijn (m'n notebook draait al een jaar met een NIC die ik daar nieuw kocht voor 59,95).

Maar die Computers 4 you slaat echt alles. Ziet er netjes uit enzo, maar hebben lustig gedaan aan het remarken van in de winkel geOCde CPUs (het is dankzij lui als dat dat er tegenwoordig een multiplier lock op je P3/4 zit :r ) en hebben een keer iemand die ik (helaas te laat) kende een Cyrix 166+ als P166MMX verkocht.

[on-topic]Enfin, als je ergens een complete PC wilt, Computerland. Goede prijzen, goede service, goede naam en een goed assortiment. Maar RTGO heeft wel gelijk dat je bij Gistron goedkoper uit bent (en het is ook behoorlijk dichtbij, mocht je bij een probleem niet je systeem willen opsturen- Bus 58 naar Kleve, daar op 56 naar Emmerich overstappen en je bent er zo)[/on-topic]

Oslik blyat! Oslik!

• shakkie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-03-2024
koop nooit een PC in nijmegen, is heeel onbetrouwbaar volk :+

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:07

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.