Toon posts:

@home verbreekt de verbinding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He, ik heb @home genomen omdat mijn modem steeds de verbinding verbreekt. maar nu wordt ik bij @home ook regelmatig van MSN gegooid. Hoe kan dit?
Kan er iets mis zijn in de computer?

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Op donderdag 24 januari 2002 16:27 schreef remgro het volgende:
He, ik heb @home genomen omdat mijn modem steeds de verbinding verbreekt. maar nu wordt ik bij @home ook regelmatig van MSN gegooid. Hoe kan dit?
Kan er iets mis zijn in de computer?
Welk os gebruik je? En wat heb je allemaal al geprobeerd?

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08 11:58

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Wat heet regelmatig, en als je van MSN afgegooid wordt, kun je dan ook niet meer internetten?

Verwijderd

Zucht...dat is gewoon @Home...die vind het leuk om af en toe je verbinding volledig te verzieken :(

Verwijderd

k heb @home...en op de helpdesk na ben ik egt super tevreden....GO @home.... ;)
ps..van msn ben ik pas een keer afgegooit

Verwijderd

@home is in enkele districten,waaronder Groningen en Assen, volgens mij bezig met het netwerk.
Vooral 's avonds na 23.00 uur ligt het net dan plat.

• aP_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-06 15:35

aP_

Ik zit ook via @home op internet (regio hoogezand, groningen) en ik word 'savonds iets van 1 keer per kwartier eraf gegooid. Dan heb ik bij het pingen altijd timeout. Dat duurt meestal iets van 2 of 3 minuten. Bij troubles@home staat dat ze voor 1 februari nieuwe servers geïnstalleerd willen hebben. Ik hoop het, want dit zuigt zwaar :(

Het is lastig om je specs up to date te houden

• pSycho-Y2K
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-04-2025
Ik woon in Hoogezand-Sappemeer, en daar draait het gewoon super zoals altijd. Komt omdat Hoogezand een eigen Gateway heeft en veel mensen weten daar niets van en zitten daar niet op, resulteert in een rete snelle verbinding 8-)

• Rico
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:27

Rico

Wie dit leest is gek....

Als ze hun gateway niet weten kunnen ze ook niet internetten ofzo.
Gateway is als het ware het adres van de router die jouw segment met de rest verbindt.

Verwijderd

Dat dacht ik eerst ook, iets mis met mijn hard-of software.
De laatste dagen nogal eens geen verbinding gedurende 5 minuten tot een paar uur. Maar het ligt enkel aan @home.
btw dit is Harlingen.

Verwijderd

msn loopt bij mij ook af en toe te kloten maard at ligt niet ana mijn super snelle @home verbinding

ligt gewoon aan msn
want de rest van mijn internet doet het nog wel gewoon

• SimonBenson
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-06 17:22
Wat is eigenlijk ook alweer de lease-time bij @home??
Ik moet zeggen dat de verbinding bij mij ook beter is geweest, woon in Tilburg. Maar heb nu ook regelmatig 'connection trouble' ... Balen!!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:14

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move [forum=6] >> [forum=4]

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Hier heb ik de laatste tijd ook last van maar de oplossing is gewoon ff een release * en renew * te doen en je kunt verder.... (je moet toch wat :) )

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:41

Vos

AFCA

bij mij in Emmen is @home ook vaak een paar minuten weg
zeer irritant voor een online-gamer :(

Pagina: 1