Noise Control Silverado of Zalman CNPS-6000 ALCU

Pagina: 1
Acties:

• Genius2000
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-12-2025
Hoi

Ik wil graag deze week een nieuwe CPU cooler aanschaffen, maar ik weet niet welke kiezen. Belangrijk is >Stilte<

Mijn comp. configuratie:
------------------------
AMD XP+ 1800
Aopen-HQ08-A-BLUE/P4 300W (Big Tower)
MSI K7T266 Pro2 RU
512 MB DDR

Achtergrond informatie:
Computer zal gemiddeld 8u per dag draaien.

1. Wat is de beste keuze?
2. is de silverado niet te zwaar? (416 g)

Thanks
Genius

• Genius2000
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-12-2025
Op de site van Zalman is de Zalman CNPS-6000 ALCU
>out of stock<

Wie weet waar ik ze in België of aan de grens kan vinden?

Genius

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-03 20:19
Bestel ze bij www.space-promotion.nl
Ze leveren ook in België!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

koop alleen die silverado als je je PC niet verplaatst! 500gram aan je socket is niet leuk als je je PC veel verschuift en/of naar lans meeneemt!

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
De koelers zijn in ieder geval duidelijk niet voor overclocking bedoeld. Ik heb een klein duwtje gegeven van nog geen 100MHz, maar de temperatuur steeg toch behoorlijk
ALs je wil overclocken dus niet aan die Zalman beginnen , de silverado is wel goed voor overclocken BTW ...

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

• MATANDO
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-03 23:41
Ik heb zelf de Silverado en ben er zeer tevreden over, ik heb mijn 1.2 gig naar 1.5 gekregen zonder problemen!

Over het verplaatsten, daar heb ik geen ervaring mee, ik neem mijn kast alleen af en toe mee naar een lan met vrienden, het zou best kunnen dat de silverado geen beste keus is als je vaak naar lans gaat.

Echter valt het gewicht wel mee hoor, en hij zit ook goed vast op je socket, je zal echt een schroevendraaier moeten gebruiken om hem echt vast te klikken in tegenstelling tot de meeste koelers die je zo vast kan klikken.

Anyways, als je niet veel naar een lan gaat en van stilte houd dan zou ik voor de silverado gaan, kan je ook nog lekker oc-en :9 :9

vinifinder.nl

Verwijderd

Neem Zalman CNPS 6000-Cu ! Ik heb em op m'n Thunderbird 1200 @ 1433 Mhz warmer als jouw XP 1800 dus. En hij is 34C idle ! en 41C stressed ! Dus Superc00l en Superstil.

Ook is de zalman stukkie goedkoper. E 39,-
En hij is natuurlijk heel mooi :)

Alleen de CNPS 6000-Cu is 450 gram das wel minder maar et kan wel want ik heb em ook gewoon hangen.

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Op donderdag 24 januari 2002 17:13 schreef MATANDO een lang verhaal:
Ik heb zelf de Silverado en ben er zeer tevreden over, ik heb mijn 1.2 gig naar 1.5 gekregen zonder problemen!
heel vaag... mijn silverado (op 12V ja) kreeg mn 1.4 niet eens onder de 47 graden! dus overclocken kon ik wel vergeten... (daarom heb ik nu ook een 8045 >:))
Pagina: 1