BOL.com discrimineert en is laks!

Pagina: 1
Acties:

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Ik had 2 weken geleden iets besteld bij bol.com, maar tot op heden geen pakje, niets. En dat terwijl hij er in 3-4 dagen zou moeten zijn. Dus ik gemaild. Krijg ik hetvolgende mailtje terug:
Geachte heer De la Vieter,

Klantnummer 5001203542.
Hartelijk dank voor uw e-mail van 21-01-2002.

Vanwege leverings- en betalingsproblemen die wij op het opgegeven straat
hebben ervaren in het verleden, is uw bestelling bevroren zodat iemand
er persoonlijk naar kon kijken.

Bestelling #5001598000 is na uw e-mail vrijgegeven en is nu in
verwerking.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

David Goeloe
Bol.com, afdeling Backoffice
Dus BOL.com wil mij niet leveren omdat ik toevallig in de verkeerde straat woon :(. En nee, dan zoeken ze dat niet eerst even uit, dan wachten ze totdat ze zelf contact opneemt voordat ze actie ondernemen. Tot zover bol.com..... tis dat ze goedkoop zijn.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dus BOL.com wil mij niet leveren
Dat staat er niet. Er staat:
Bestelling #5001598000 is na uw e-mail vrijgegeven en is nu in verwerking.
Er word dus wél geleverd.

Virussen? Scan ze hier!

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Het bedrijf trekt gewoon lering uit het verleden, lijkt me een zeer normale zaak.

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:44

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

edit: blaat (sorry)

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 19:25

Mark_640

In my memory

Op donderdag 24 januari 2002 15:56 schreef Heineken het volgende:
Het bedrijf trekt gewoon lering uit het verleden, lijkt me een zeer normale zaak.
Neemt natuurlijk niet weg dat ze wel ff hadden kunnen mailen... Niks van zich laten horen is ook niet erg netjes...

• Mark_V
Bol.com levert inderdaad uiteindelijk wel, maar pas nadat ik daar expliciet om vraag. Anders had ik volgend jaar nog niks. Het ergte is dat ik het boek hard nodig heb!

Maar standaard wil BOL.com dus niets leveren aan die buurt waar ik woon (is inderdaad een rotbuurt, veel uitkeringstrekkers, minderheden en zooi). Dit is discriminatie! Ik kan er niets aan doen dat ik daar woon (ben maar arme student) en daardoor krijg ik mijn boeken met 3 weken vertraging....

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op donderdag 24 januari 2002 16:09 schreef LuCaS het volgende:
Maar standaard wil BOL.com dus niets leveren aan die buurt waar ik woon (is inderdaad een rotbuurt, veel uitkeringstrekkers, minderheden en zooi). Dit is discriminatie! Ik kan er niets aan doen dat ik daar woon (ben maar arme student) en daardoor krijg ik mijn boeken met 3 weken vertraging....
Nee, dat is geen discriminatie, dat is "leren van het verleden".

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

ik vind het vrij normaal dat ze hem ff hebben bevroren, dat je geen bericht gehad hebt is niet echt netjes okee...

Verwijderd

als via de officiele kanalen het verder niet lukt, kan je nog altijd aan Attilla vragen; hij werkt bij Bol

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:28
ik vind het logisch en niet meer dan terecht.. wie zegt dat je die boeken anders ook niet gewoon gekregen zou hebben?

• Mark_V
Ik vind het wel discriminatie. Als een Marokkaan in een winkel komt, en hij wordt extra gevolgd omdat Marokkanen alles jatten, is dat discriminatie.

Als ik uit een slechte buurt kom, en ik word 100x gescreend en niet netjes behandeld (2 weken extra wachten), is dat geen discriminatie.

Verwijderd

Op donderdag 24 januari 2002 16:35 schreef isdnsux het volgende:
als via de officiele kanalen het verder niet lukt, kan je nog altijd aan Attilla vragen; hij werkt bij Bol
Is daar ook maar Junior System manager ofzo :P

Maareuhm, het is logisch dat zij niks van zich laten horen, want iemand die dus schuldig is aan wanbetaling uit jullie straat, gaat daar direct op in. Als bol nix van zich laat horen heeft hij zoiets van: hm, ze pikken het niet meer, jammer. Nu jij er zelf mee komt laat je merken dat je van niets weet en weten ze dus dat ze je kunnen vertrouwen. ofzo :)

Verwijderd

[quote]Op donderdag 24 januari 2002 16:47 schreef LuCaS het volgende:
Ik vind het wel discriminatie. Als een Marokkaan in een winkel komt, en hij wordt extra gevolgd omdat Marokkanen alles jatten, is dat discriminatie.

Gezien het feit dat te veel marokkanen niet deugen, is de reactie daarop niet altijd leuk, maar wel logisch zo zachtjes aan he?

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:38

Crazy D

I think we should take a look.

Op donderdag 24 januari 2002 16:47 schreef LuCaS het volgende:

Als ik uit een slechte buurt kom, en ik word 100x gescreend en niet netjes behandeld (2 weken extra wachten), is dat geen discriminatie.
Ik vind het geen van beiden discriminatie. Als je weet dat 9 van de 10 winkeldiefstallen in jouw winkel door Marokkanen is het logisch dat je daar extra aandacht aan besteed.

Als er regelmatig uit jouw straat valse bestellingen worden gedaan, of mensen niet betalen, is het lullig maar logisch.
Tjetta heeft gelijk dat ze daarom pas wachten tot jij contact opneemt, dan zien ze meteen dat jij hoogstwaarschijnlijk geen slechte bedoelingen hebt.
Lullig voor je maja, vanuit de kant van bol.com best logisch vind ik.

Exact expert nodig?

Verwijderd

laks zijn ze wel ik had een boek bij ze besteld en 2 dagen later 1 bij amazon.com die uit de states moest komen ,nou dat boek van amzon heb ik dus inmiddels al een week in huis en dat boek van bol ligt vanaf vandaag op het postkantoor.

vlak nadat ik die van amazon had besteld kreeg ik dus een mailtje van ze dattie verstuurt was en 2 dagen later bij me in de bus zal liggen .....uhuh !

Verwijderd

Ik dacht dat alleen dikke mensen bij Bol mochten bestellen (als je naar die TV-reclame kijkt, zou je dat toch gaan geloven) :+

Verwijderd

Op donderdag 24 januari 2002 16:54 schreef tjetta het volgende:

[..]

In opleiding zelfs ;)

Verwijderd

Valt mee dat ik mn spulletjes wel altijd netjes opgestuurd krijg :)

/me woont in een straat met alleen maar criminelen en studenten

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
bol zuigt, ik wacht nog steeds op een nieuwe rekening van 15 gulden, hadden ze vorige keer fout gedaan. Ik netjes melden, ja meneer komt goed, we sturen een nieuwe. En ja hoor, weer een verkeerde. Dus na 3 dreig mailjes van hun kant wacht ik nog steeds op nieuwe rekening :) lekker zo

• Tjeerd
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:52

Tjeerd

Be Original, Be Yourself.

Bol.com werkt erg traag, als je CD's bij hun bestelt die niet populair zijn, dan duurt het nooit de aangegeven levertijd, maar altijd dubbel zo lang. Nou moet ik wel zeggen dat het meestal US Import is wat ik bestel.

Vaak bestel ik CD's die een levertijd hebben van 3-4 weken of soms zelfs meer dan 8 weken. En telkens komt het te laat aan of wordt het zelfs geannuleerd. Laatst ook twee CD's besteld: The Gone Jackals en Rob Zombie: Hellbilly Deluxe. Allebei een levertijd van meer dan 8 weken, ok denk ik dan, moet maar zo wezen.

Krijg ik na een week of 10 - nadat ik eerst gemaild had om te vragen waar mijn bestelling bleef - een mailtje terug dat deze twee bestellingen helaas niet meer konden worden geleverd :(.

Ook een keertje een CD besteld, VAST, levertijd 6 weken, na een week of 9 dacht ik bij mezelf: "laat ik hem dan maar annuleren, die komt toch niet meer aan". Kreeg mooi een bevestiging dat de CD was geannuleerd.
En een week later ligt die CD alsnog bij me in de brievenbus :? (ok, was ik op zich wel blij mee, dat wel).

Ja, bol.com, vertel me wat...tis dat het makkelijk werkt, maar ik ga toch maar liever een credit-card aanschaffen om bestellingen bij Proxis en CDNOW bijv. te kunnen doen.

www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Ach ja...

Als je in de Bijlmer woont en je hebt na 18.00 problemen met je kabel-tv of telefoon dan kan je ook de t*ring genieten.. KPN en UPC komen daar dus niet meer na zessen omdat de monteur in 50% van de gevallen zonder spullen terug naar de zaak kon lopen.. >:)

(geen grap)

Wees consequent, maar niet altijd

• wmvink
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-11-2025
Op donderdag 24 januari 2002 16:54 schreef tjetta het volgende:

[..]

Maareuhm, het is logisch dat zij niks van zich laten horen, want iemand die dus schuldig is aan wanbetaling uit jullie straat, gaat daar direct op in. Als bol nix van zich laat horen heeft hij zoiets van: hm, ze pikken het niet meer, jammer. Nu jij er zelf mee komt laat je merken dat je van niets weet en weten ze dus dat ze je kunnen vertrouwen. ofzo :)
Klopt. Ik werk ook bij bol.com.

AMD Duron 800@800, 640MB, MSI 6340, 40GB Maxtor@5400rpm, 4.3GB Quantum Fireball, Lite-On 32x12x40, Noname 32x, MSI GeForce 4 MX440, Realtek 8029.

• gumtree
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-08 23:58
ze zijn ook goed in rekeningen.

let vooral op de euro bedragen.

Afbeeldingslocatie: http://www.gumtree.nl/images/news/200212/foutje_bol.JPG

Verwijderd

Op vrijdag 29 maart 2002 23:33 schreef gumtree het volgende:
ze zijn ook goed in rekeningen.

let vooral op de euro bedragen.

[afbeelding]
lekker klote is dat