Toon posts:

[bug] in i.e :-)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bugje ontdekt in ie. Wij hebben hier vanaf ie5.5sp2, dus dat is het enige waarin we tot nu getest hebben. Maar als je de volgende html gebruikt wordt de tekst gecentreerd:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
<html>
<body>
  <table height="100%" width="100%" bgcolor="yellow">
    <tr>
    <td align="center" valign="middle" height="100%">
      is dit het midden?
    </td>
    </tr>
  </table>
</body>
</html>

en als je de volgende hmtl gebruikt wordt er niets meer gecentreerd:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
<html>
<body>
  <table height="100%" width="100%" bgcolor="yellow">
    <tr>
    <td align="center" valign="middle" height="100%">
        <table width="40%" height="40%" bgcolor="blue">
        <tr>
          <td>&nbsp;</td>
        </tr>
        </table>
      is dit het midden?
    </td>
    </tr>
  </table>
</body>
</html>

als dat geen bug is..dan is /me :?

• Freak_NL
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 11:45
Geen probleem met IE 5.01 (Win2k SP2), probeer het eens met quotes (") om al je attributen? Het zou niet uit mogen maken, maar dat is verder het enige wat aan jou code kan mankeren denk ik.. (i.e. "100%", "blue")

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 24 januari 2002 15:44 schreef Freak_NL het volgende:
Geen probleem met IE 5.01 (Win2k SP2), probeer het eens met quotes (") om al je attributen? Het zou niet uit mogen maken, maar dat is verder het enige wat aan jou code kan mankeren dnek ik.. (i.e. "100%" "blue")
Owja dat...dat heb ik in mijn code wel gedaan...zijn typo's..ik verbeter ze ff :)

-->edit: Is het trouwens eigenlijk niet zo dat je om een string(dat is het toch eigenlijk?) waar geen spaties in voorkomen geen " hoeft te zetten (in html)?

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Hier hetzelfde jrs, XP en IE6. Lijkt te liggen aan de percentages in je middelste table. En dan vooral de height=40% maak daar maar eens een absoluut getal van.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 24 januari 2002 15:50 schreef cutter het volgende:
Hier hetzelfde jrs, XP en IE6. Lijkt te liggen aan de percentages in je middelste table. En dan vooral de height=40% maak daar maar eens een absoluut getal van.
Ja dat zou logisch zijn omdat height ook geen atrib van td is...Maar als ik de height in die td weghaal blijft het hetzelfde, en als ik de height van de table met css bepaal blijft het ook hetzelfde....

• brammetje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-01-2025
Hmmz.. IE 5.5 met sp2 suckt.. heb er al veel problemen mee gehad, hier in IE 6.0 in XP werkt het gewoon goed..

al met een stylesheet proberen te centreren?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 24 januari 2002 16:17 schreef PlayR het volgende:
Hmmz.. IE 5.5 met sp2 suckt.. heb er al veel problemen mee gehad, hier in IE 6.0 in XP werkt het gewoon goed..

al met een stylesheet proberen te centreren?
Ik heb hier ook ie6.0 maar op win2000. Centrenen met een stylesheet niet, wel de hoogte en breedte's (van de tabel en td) aangegeven met een stylesheet. Het is ook niet iets wat ik nodig heb, ik kwam er toevallig achter (en vond het nogal "obscuur" en "vreemd")

Verwijderd

xhtml :)
daar _moet_ je " " om je absolute waardes pleuren
IE is zeker pro xhtml :P
Pagina: 1