Yo!
Zit nu al een aardige tijd met een query om te klooien, maar het lukt me nog niet om het werkend te krijgen. Ik heb een zwaar vermoeden dat dit aan ColdFusion of Access ligt (waarschijnlijk de laatste).
De query is als volgt:
Ziet er op zich niet onlogisch uit, toch?
Levert echter als foutmelding op:
Kan iemand mij uit de brand helpen, en dit bevestigen of een andere oplossing voordragen?
bvd
Zit nu al een aardige tijd met een query om te klooien, maar het lukt me nog niet om het werkend te krijgen. Ik heb een zwaar vermoeden dat dit aan ColdFusion of Access ligt (waarschijnlijk de laatste).
De query is als volgt:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| <cfquery datasource="testrp" name="testsma">
INSERT INTO Selectmatches(Inschrijfid, Bedrid)
VALUES
SELECT CV_Vaardigheden.InschrijfID, #bedrijf#
FROM CV_Vaardigheden
WHERE ((CV_Vaardigheden.Informatie LIKE '%#keyword#%') OR (CV_Vaardigheden.Vaardigheid LIKE '%#keyword#%'))
UNION
SELECT CV_Cursussen.InschrijfID, #bedrijf#
FROM CV_Cursussen
WHERE CV_Cursussen.Cursus LIKE '%#keyword#%'
</cfquery> |
Ziet er op zich niet onlogisch uit, toch?
Levert echter als foutmelding op:
Ik dacht eerst dat het lag aan de UNION, maar het select-statement an sich werkt gewoon prima. Nu rijst bij mij het vermoeden dat INSERT INTO gewoon niet werk in combinatie met SELECT onder deze omstandigheden.ODBC Error Code = 37000 (Syntax error or access violation)
[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] Syntax error in INSERT INTO statement.
Kan iemand mij uit de brand helpen, en dit bevestigen of een andere oplossing voordragen?
bvd
There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -