specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
wat doet een accesspoint eigenlijk (is het een soort hub)
specs | specs server
Verwijderd
Je kunt zonder access point later geen pc bijvoegen , het is inderdaad een soort van hub maar dan draadloosOp donderdag 24 januari 2002 16:05 schreef dreamer het volgende:
kijk eens aan dat is mooi maar kan ik dan later eventueel ook nog meer comps toevoegen.
wat doet een accesspoint eigenlijk (is het een soort hub)
specs | specs server
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
is het belangrijk dat je het zeflde merk netwerkkaart hebt of maakt nie uit (kan bijvoorbeeld verschil in frequentie zitten)
specs | specs server
welk merk raden jullie mij aan om te de nemen (prijs kwaliteit verhouding)
specs | specs server
http://www.dynalink.nl/nederlands/index.html uit de kunst. Tot op 30 meter heb ik de volle 11 Mbit verbinding
Ik heb ze gekocht bij: http://www.adata.nl
Dat waren de goedkoopste. Ze leveren niet binnen een dag, maar ik had het er wel voor over.
Verwijderd
Ik kom bijna om in de 802.11b apperatuur en heb dus alles al een keer geprobeerd, ik weet onderhand wel waarover ik praat.
Bestel anders je spullen bij outpost.com in amerika, dan ben je ongeveer 200 dollar kwijt aan kosten en 70 euro aan btw (douane) maar dan heb je wel een pcmcia kaartje van orinoco/lucent (de beste) en een linksys wap11 access point.
In nederland vragen ze belachelijke prijzen.
Ik heb het hier over:Op donderdag 31 januari 2002 12:41 schreef Perplexer het volgende:
dus ik zou eingelijk niet weten waar Ortep het over heeft een pcmcia kaart kan nooit als access point fungeren mits je onder linux werkt.
Er fungeert er niet een als access point, ze zijn allemaal gelijkwaardig.11Mbps wireless LAN PC CARD (L11C)
Met deze draadloze LAN PC-Card is het mogelijk om zonder enige bekabeling een netwerk te creëren op een snelheid van maximaal 11 Mbps. In ad hoc mode (point-to-point of point-to-multipoint) is directe communicatie mogelijk tussen meerdere notebooks die beschikken over deze draadloze netwerkkaart. In infrastructuur mode wordt alle data verstuurd via de optionele Access Point (Dynalink Airbridge L11AP).
http://www.marvelict.nl/netwerkproducten.htm