haaahahahahaaaha
nog nooit zo gelachen om iemand die zo zeker van zijn zaak is en er toch compleet naast zit

maar toch ook best wel zielig
maar goed, RolfLobker, eerst even een kijkje in het engels woordenboek waar integer eigenlijk voor staat
integer - geheel (getal)
juist, het woord integer betekent dus gewoon een geheel getal, dus geen cijfertjes achter de komma. Dus hoe groot het getal ook is, zolang er geen decimalen achter de komma staan, is het een integer. Je verhaal gaat dus sowieso al niet op
Ten tweede: heb je wel eens gehoord van andere platformen, en andere processoren? Die rekenen misschien helemaal niet standaard met 16 bits, maar misschien wel met 20 bits of iets dergelijks, dus je raadt het al: je verhaal gaat niet op
Ten derde: sinds de 386 zijn de intel-compatible processoren 32 bits, dwz dat de standaard registers allemaal
32 bits zijn. Moet ik het nog zeggen? Je verhaal gaat niet op
Ten vierde: hoewel elke cpu weer anders in elkaar zit, ondersteund ie meestal wel berekeningen met een ander aantal bits dan dat ie standaard is. De intel-compatible cpu kan sinds de 386 bijvoorbeeld werken met 8-bits, 16-bits, 32-bits en 64-bits getallen (die laatste is misschien niet helemaal eerlijk: een vermenigvuldiging van 2 32-bits getallen geeft een 64-bits getal, en je kunt een 64-bits getal delen door een 32-bits getal, meer berekeningen kun je eigenlijk niet). Met andere woorden, je verhaal gaat niet op.
Ten vijfde: We hebben het hier over het type integer in programmeertalen. Dat ligt voor elke programmeertaal op elk platform anders, dus er is geen vaste grootte voor het type integer. In VB is dat bijvoorbeeld altijd 16, in standaard java altijd 32, en in C(++) kan het zelfs
alles zijn. Over het algemeen in het in C(++) programma's voor 16 bits procs 16 bit, en voor 32 bits procs 32 bit (hoe logisch ook). En ja hoor: je verhaal gaat dus niet op

Tevens halen jullie Integers en Long integers signed/unsigned etc allemaal door elkaar.
hmm ik zie niet echt hoe we dit door elkaar halen? Misschien dat er een of 2 foutjes zijn langsgekomen, maar die zijn al verbeterd, dus geen reden om over te gaan zeuren
Kun je me icq'en als je nog eens zo'n post maakt, ik vind het eigenlijk wel lachwekkend zo om half 3 's nachts