[Discussie] Wat is de Beste online RPG?

Pagina: 1
Acties:

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:40
Ik heb namelijk geen idee :)

Vond Asheron's Call zwaar tegenvallen, RPG moet voor mij meer in houden als monsters-slashen.

Als je post ist misschien leuk om abonements prijs erbij te posten

• yeadder
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
ragnarok is wel gaaf vin ik (ik weeet niet of het rpg is :P )

maar hij is nog beta :)

Verwijderd

Mimesis Online is ook sinds kort uit en hoewel ik niet zeker weet of het onder de cat. RPG valt zou het wel eens een erg kewl spel kunne zijn.

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-11 10:12
Diablo II speel ik uren achter elkaar ;) met LoD

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
RuneScape
Super vet, en gratis!

Zelf zie ik dit wel als RRPG...

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Tsja naar mijn mening Dark Age Of Camelot. Ok het is veel hak en slagwerk maar in dit geval vind ik de combinatie met het zelf dingen maken later en de eeuwige updates (ze zitten in amerika al te denken aan shapeshifting en elemental weapons) dus er is altijd wel iets nieuws te verzinnen. Je moet het eigenlijk spelen en dan beoordelen want ik had eerst ook de instelling van waarom vinden mensen die MMORPG nou zo leuk en waarom zou je daar nou voor willen dokken etc. Nou ik heb het gezien, gespeeld en ben er helemaal verslaafd aan. Ik kan nu ook best snappen dat mensen er voor willen betalen. De connecties zijn erg goed (1 Gigabit doet wonderen). Eentje die je straks ook in de gaten moet houden is Neverwinter Nights en Dungeon Siege is ook nog wel mooi.

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-11 21:12
Op donderdag 24 januari 2002 16:12 schreef aXe het volgende:
Tsja naar mijn mening Dark Age Of Camelot.

...
hoeveel kost dark age of camelot per maand?? of gaat dit niet per maand?

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Ik denk dat we deze ook in de gaten moeten houden ;) een toekomstig gratis MMORPG, en het ziet er ook nog leuk uit :)

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:40
Persoonlijk betaal ik het liefst een klein beetje, zo'n 20 piek per maand, zodat je op zijn minst wel een lekkere server hebt.

Diablo 2 servers zijn vaak onspeelbaar. Temminste, de irritatie grens van de eeuwige lag is al vaak zat bereikt bij dat spel.

Asheron's Call had een geile lag vrije server, maar net als Everquest alleen maar hakken en die eeuwige dure uitbreidingen...

Role playing houd voor mij in rollenspel. Dus het liefst zie ik opties als thief, barkeeper, ranger etc. erbij.

Het schijnt dat een RPG versie van Startrek binnenkort uitkomt waar je al meer rollen als commander kunt aan nemen. Het schijnt dat je er een eigen bar kunt beginnen bijv.

Leuk toch, soort online wereld waar je niet persé hoeft te hakken maar ook kunt gaan voor een blacksmith of tavern... :)

• White Dust
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Op donderdag 24 januari 2002 19:46 schreef loona35 het volgende:

Role playing houd voor mij in rollenspel. Dus het liefst zie ik opties als thief, barkeeper, ranger etc. erbij.

Het schijnt dat een RPG versie van Startrek binnenkort uitkomt waar je al meer rollen als commander kunt aan nemen. Het schijnt dat je er een eigen bar kunt beginnen bijv.

Leuk toch, soort online wereld waar je niet persé hoeft te hakken maar ook kunt gaan voor een blacksmith of tavern... :)
Tja, dat wil ik ook wel in een MMORPG zien, gewoon geen NPC, laat de spelers maar aan de kwade of goede macht staan, laat de spelers maar om queste zorgen, laat de spelers maar rotzooi verkopen, dan is het pas echt een RPG, met NPCs in het spel blijft er toch iets te veel gemaakt in het spel.

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-11 15:37
Op donderdag 24 januari 2002 19:46 schreef loona35 het volgende:
Daar zit ik ook op te wachten, er zijn al wel spellen die dit ondersteunen, maar dan kom je niet echt verder.

Misschien moet je de ff de Netforce explorers van Tom Clancy lezen, die gaan over een leefwereld/rpg, errug cool, er zijn er wel een aantal, dus je moet ff zoeken welke ik bedoel,

Verwijderd

PSO

Verwijderd

Op donderdag 24 januari 2002 21:28 schreef BuzzerCrAsH het volgende:

[..]

Daar zit ik ook op te wachten, er zijn al wel spellen die dit ondersteunen, maar dan kom je niet echt verder.

Misschien moet je de ff de Netforce explorers van Tom Clancy lezen, die gaan over een leefwereld/rpg, errug cool, er zijn er wel een aantal, dus je moet ff zoeken welke ik bedoel,
Die zijn echt strak, ik ehb er al een paar gelezen en dat zou ik nou ook nog wel eens een keertje willen meemaken 8-)

• Pyrus
  • Laatst online: 18:20

Pyrus

Hardknock life

* Pyrus is een tijd verslaafd geweest aan Lineage: The bloodpledge

Was echt een gaaf spel, maar ik kon die $15 per maand niet betalen ;( ook omdat ik geen creditcard heb :P

http://www.lineagethebloodpledge.com

tis wel een download van tussen de 200 en 500 300 mb d8 ik.....

edit:

FF gechecked: 256mb, en dan soms nog allerlei updates enzo

LinkedIn

• Mystic_X
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-09 13:34

Mystic_X

What does this button do

Normaal zou ik zeggen Dark age of camelot.
Maar voor jou smaak is het ultima online, je kan daar blacksmith , klerenmaker etc worden en in de rest bijna niet

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Verwijderd

Eind dit jaar komt ook Star Wars: Galaxies uit, je kunt daar iets van 9 alien rassen zijn en dan kun je ook een eigen bar of winkel openen, ik zit daar echt op te w8en B-)

Verwijderd

[UO] Offcourse >:) , voor degenen die het niet weten wat ik bedoel "Ultima Online"

• PsyFlash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-10 21:25
Op donderdag 24 januari 2002 17:35 schreef Soccubus het volgende:
Ik denk dat we deze ook in de gaten moeten houden ;) een toekomstig gratis MMORPG, en het ziet er ook nog leuk uit :)
Hm, dat planeshift ziet er goed uit. Ik vraag me af voor hoelang het gratis zal zijn..
Ik vind de site leuk gedaan i.i.g.

Verwijderd

Topictitel aangepast :)
Dus laat maar een komen die discussie. Ik wil beredeneringen zien en niet alleen maar een naam van een RPG!
Pagina: 1