Toon posts:

monitor op de beurs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben van plan dit weekend naar de beurs te gaan voor een monitor
1. zijn ze daar goedkoper als in de pricewatch??
2. is er veel aanbod in monitoren op de beurs?

ik ben op zoek naar een 17" iiyama maar niet al te duur en hij moet nie 2e hands zijn

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-05 07:39
ik heb in den bosch op de beurs een Philips 17" gekocht.. mooi goedkoop.. Iyama heb ik niet veel gezien.. maar da kan ook zijn dat ze wat duurder zijn.. sccs ermee

ik ga trouwens ook vrijdag en zondag naar de beurs in ehv.. kzal nog ff rondkijken.. }:O

www.vdzande.com

Verwijderd

Er zijn errug veel Lite-on monitoren etc te koop op beurzen , zijn wel redelijke monitoren alleen Iiyama is natuurlijk beter.

Verwijderd

Topicstarter
zou ik voor 250 euro een 19" kunnen kopen??
maakt niet echt uit welk merk als het maar goed is en heo oud ie is maakt ook nie uit als ie maar nieuw is

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-05 07:39
kweenie..

moet je ff bij die pricewatch kijken...

www.vdzande.com

• herminator
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Ik heb op de hcc een monitor gekocht. Dat bleek een showmodel te zijn geweest die bijna een jaar in de etalage heeft gestaan. een HP 17" voor 350,- Ik zit er nu alweer 2 jaar achter. Dit soort dingen heb je dus weleens op een beurs maar dan moet je het net treffen.

I'll be back

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-08 11:57

joskuiper

PapaCooper

valt tegenwoordig wel mee op de beurs qua prijzen. Pricewatch even doorspitten en je hebt het maybe nog goedkoper dan op een beurs hoor.

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Pagina: 1