8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
en larry natuurlijk
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl
"Rest in pieces!"
"Damn, I'm looking good!"
"Shake it baby!"
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Verwijderd
imho
Verwijderd
me 2Op donderdag 24 januari 2002 15:07 schreef bonzz.netninja het volgende:
full throttle vent
en JT Denton van deus ex ook
En Solid Snake
The first casualty in war is always the truth...
Duke Nukem
Solid Snake
Tifa (FF7)
karakter in ROTT had soms ook wel 1337 uitspraken
This too shall pass
hij rockte echt zo enormOp donderdag 24 januari 2002 15:09 schreef arko19 het volgende:
[..]
me 2
en JT van deus ex ook
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
space quest 2 met dat loze geweertjeOp donderdag 24 januari 2002 15:51 schreef tazzman het volgende:
Roger Wilco uit Space Quest natuurlijk!De absolute anti-Held!
minsc en boo uit baldurs gate 1 & 2
rm -rf ~/.signature
Roger Wilco
Rincewind
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Uit Giant Citizen Kabuto
[ pctje te zien hier ] - Miauw
Solid Snake
"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"
Duke (your face your ass, whats the difference)
Kenners weten waarom
Verwijderd
"Ohhhhh, cabana boy?"
Guyflush Thupwud ...kortom
Guybrush Threepwood
Absoluut mijn favo!
Dit dus.
The Nameless One uit PlaneScape: Torment
Fall-From-Grace ook uit PlaneScape: Torment
Luther uit Lands of Lore II
Verwijderd
"
What do you know of Big Whoop?
1.I know it's location is a mistery
2.I know it contains inmemmerable (ofzo) wealth
3.I know I'm looking for it
"
Die gast van Quest for Glory ..
1. Lag altijd in een deuk alsie van de hindernisbaan pleurde.
2. Ergerde me te pletter alsik 80x die hindernisbaan over moest doen omdatie der afpleurduh.
Hij kon ook altijd wel leuk wegrennen van osters die em zonde rmoeite op konden peuzelen.
Mijn meest acrobatische karakter vind ik toch wel de Prins, van Prince of Persia 1
Verwijderd
my fav uhm week nie ik ga maar nu mee met de adventure personages !
dus die gozer uit Grim Fandango Glotis of zo Die oranje dude! echt gaaf !
Ik denk dat ie die HardRocker bedoeeld, die zijn tijdmachine als surf plank gebruiktOp donderdag 24 januari 2002 18:05 schreef Mini-bad het volgende:
surfdude??
Ik heb het toch meerdere malen uitgespeeld maar ik weet nei welke je bedoelt
Verwijderd
zittie in het verleden, heden of de toekomst??
of is het 1 van Bernard, Hoogie, Liverne?
Ik lach me ook elke keer dood om die gast.Op donderdag 24 januari 2002 17:16 schreef Soccubus het volgende:
Minsc uit BG1 en 2
The Nameless One uit PlaneScape: Torment
Fall-From-Grace ook uit PlaneScape: Torment
Luther uit Lands of Lore II
Ik hoop dat minsc ook in een vervolg komt van BG
Verwijderd
1. Jan Janssen uit BGII, die verhalen van hem zijn echt ongelofelijk cool
2. Guybrush Treepwood,
"I am Guybrush treepwood mighty pirate "
Verwijderd
Paar maandjes geleden Rayman 2 gekocht voor 15 piekies bij Bart Smit. Superverslavend spel en super humor!
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Verwijderd
idd vooral die evil kapitein ROFL en als dat die w8ters van m die gast laten struikelenOp donderdag 24 januari 2002 21:07 schreef Mace33 het volgende:
* * * RAYMAN * * *
Paar maandjes geleden Rayman 2 gekocht voor 15 piekies bij Bart Smit. Superverslavend spel en super humor!
Verwijderd
er is iets poezeligs en aaibaars aan playstations die met echte raketten op echte space invaders schieten, een kolonie mensen uitroeien en muteren tot slaven, om vervolgens zich aan gort te laten poeieren door een sukkel met een ingebouwde GSM.
nee ff serieus, Gray Fox, die ninja uit metal gear solid
Verwijderd
Nobody steals our chics and Lives....
This sucks.....
It's time to chew bubblegum and I am all outta gum...
Geweldig die gast!
[ Voor 98% gewijzigd door SuperPotato op 18-03-2017 09:33 ]
Is wel lol jaOp vrijdag 25 januari 2002 15:10 schreef marshallq het volgende:
Guybrush Threepwood is ook kewl
Serious Sam roels ook
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Max Payne doet zijn best
Blade Runner is ook wel een koele meneer
Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
Serious sam (erg droge 1liners)
Ryo Hazuki (shenmue rules)
Kate archer (girls in games rule) (girls not in games suck (i hope))
Bier, Whiskey en Metal!!