Graag reden van verwijdering/verplaatsing?

Pagina: 1
Acties:

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:17

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Topicstarter
Een moderator is zeker nodig op een drukke site als deze maar,

graag zou ik de reden weten waarom de topic over de hack van de KPN/Willem&Maxima is verwijderd dan wel verplaatst (waarheen?)
Verder, als ik daar dan een vraag over stel in dat bewuste forum wordt deze ook zonder opgaaf van reden verwijderd en niet, zoals het hoort/ik had verwacht, verplaatst naar LA.

<blockquote><font size="1" color="FF0000">Modbreak</font><hr color="FF0000" size="1"><font size="1">Graag niet meer je naam (+ greetz oid) onderaan elke post zetten.
Zie hier waarom niet.</font><hr color="FF0000" size="1"></blockquote>

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
Er mist een linkje en je gebruik greets :{

• Han
  • Niet online

Han

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/388891

Staat in [SG] en is, zo ver ik het kan zien, niet verplaatst. Ben je wel ingelogd? Anders kun je de [SG] niet zien.....

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:35

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op donderdag 24 januari 2002 14:51 schreef Merely het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/388891

Staat in [SG] en is, zo ver ik het kan zien, niet verplaatst. Ben je wel ingelogd? Anders kun je de [SG] niet zien.....
En als hij is ingelogd, kan hij er nog steeds niet in ;) Sorry, sh*t happens *D

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Op donderdag 24 januari 2002 14:48 schreef i2Paq het volgende:
graag zou ik de reden weten waarom de topic over de hack van de KPN/Willem&Maxima is verwijderd dan wel verplaatst (waarheen?)
SG/NSTM staat ie volgens mij, en hij staat daar omdat ie daar HOORT te staan.
Verder, als ik daar dan een vraag over stel in dat bewuste forum wordt deze ook zonder opgaaf van reden verwijderd en niet, zoals het hoort/ik had verwacht, verplaatst naar LA.
omdat het imo wel duidelijk was.
Greezt, i2Paq
blijkbaar snap je et nog niet :{

• Han
  • Niet online

Han

Mmmmm... hier klopt iets niet! Jij hebt geen [SG] toegang, maar je topic staat er wel in. Dus is het draadje wel gemoved (want hij hoort idd in [SG]) Ik denk dat een modje vergeten is om de move te melden in het draadje! Maar dat betekend voor de topicstarter dat je dus niet meer kunt posten in je draadje, je kunt namelijk nog niet de [SG] in, zie de FAQ.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Topicstarter
First, DR,

[topic=390356/1/25]

Dit lees ik dus net en nee, ik was er (nog) niet van op de hoogte dus, nu wel ;-)

Second,
Als een topic verplaats wordt naar een ander Forum en, in deze zeker, er wordt door Tweakers in de gaten gehouden wat voor reacties er komen lijkt het me wel zo beleeft om het in ieder geval leesbaar te houden voor diegene dit een reply heben geplaatst.
Nu krijg ik het "wij zijn beter dan de rest en mogen hier alleen over praten" gevoel.
Maar probeer gerust mij te overtuigen van mijn ongelijk.

Greetz, i2Paq (oeps, macht der gewoonte;-))

Verwijderd

Op donderdag 24 januari 2002 15:00 schreef Merely het volgende:
Mmmmm... hier klopt iets niet! Jij hebt geen [SG] toegang, maar je topic staat er wel in. Dus is het draadje wel gemoved (want hij hoort idd in [SG]) Ik denk dat een modje vergeten is om de move te melden in het draadje! Maar dat betekend voor de topicstarter dat je dus niet meer kunt posten in je draadje, je kunt namelijk nog niet de [SG] in, zie de FAQ.
Wat klopt er niet ? De move staat in het draadje, maar het draadje staat op een plek waar i2Paq niet kan/mag komen... tja we moeten het niet moeilijker maken dan het is :P

En ja, een van de consequenties van non-techposts plaatsen in een techforum is dat je er niet meer bij kan als je daar nog niet toe bevoegd bent ja :{

• Han
  • Niet online

Han

Op donderdag 24 januari 2002 15:17 schreef i2Paq het volgende:
Nu krijg ik het "wij zijn beter dan de rest en mogen hier alleen over praten" gevoel.
Als je de FAQ goed had gelezen wist je dat, zonder er gebruik van te kunnen maken, dat het in [SG] moest. Post het dan niet in een ander topic, want dan krijg je dus dit. Het 'Wij zijn dan de rest en mogen hier alleen over praten' gevoel is dus erg zielig imho.
Don't push it! Die modbreakjes zijn serieus, spot er niet mee....

• Han
  • Niet online

Han

Op donderdag 24 januari 2002 15:22 schreef Courage het volgende:
Wat klopt er niet ? De move staat in het draadje, maar het draadje staat op een plek waar i2Paq niet kan/mag komen... tja we moeten het niet moeilijker maken dan het is :P
Waar zie jij die move melding van de mod? Of kijk ik in het verkeerde draadje?

Verwijderd

Op donderdag 24 januari 2002 15:29 schreef Merely het volgende:

[..]

Waar zie jij die move melding van de mod? Of kijk ik in het verkeerde draadje?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/12004011#12004011

En ja je kijkt verkeerd denk ik :7

• DR
  • Niet online

DR

Op donderdag 24 januari 2002 15:17 schreef i2Paq het volgende:
First, DR,
Second,
Als een topic verplaats wordt naar een ander Forum en, in deze zeker, er wordt door Tweakers in de gaten gehouden wat voor reacties er komen lijkt het me wel zo beleeft om het in ieder geval leesbaar te houden voor diegene dit een reply heben geplaatst.
hmmm dan krijg je dus mensen die OVERAl replyen zodat ze ook de extra forums kunnen lezen. ruim jij de rommel dan op :?
nee je moet gewoon een bepaald aantals TECH posts hebben voordat je in NSTM kunt lezen(of andere extra fora)

dat jij dat gevoel hebt...tja
Joy :Z

• Han
  • Niet online

Han

Zit ik effe vies fout! :X Dank je, Courage, dit werkt in eens zeer verhelderend :D
Scusses...

* Han gaat effe z'n kop onder de koude kraan houden

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Topicstarter
Merely,

ik heb hem niet gepost, alleen een reply, en wilde gewoon blijven lezen wat er zoal meer kwam aan reacties.
Ben ruimschoots bekend met dit soort Boards maar verbaasd over het "zomaar" verplaatsen en dat ik er, naar nu blijkt, niet meer bij kan.
Vandaar, en naar mijn idee niet onterecht, dat gevoel
Weet niet wat de criteria is om in de [SG] te mogen, heeft met het aantal reply's oid te maken (wat op zich niet eerlijk is en daar kan je best nog wel over discuseren, maar goed).
Voor wat betreft die "groet" die ik per ongeluk plaatste.
Doe dit al een hele tijd en dan wordt daar, zonder eerst mij daar persoonlijk op aan te spreken, door een ander in BA melding van gemaakt.
Je weet net als ik dat als je een "handleiding" krijgt je eerst gaat spelen en loop je ergens tegen aan dan pas pak je, voor dat stukje, de handleiding erbij.
Dus ook hier.
Enige tollerantie is wel op zijn plaats lijkt me.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:50

GaMeOvEr

Is een hork.

Op donderdag 24 januari 2002 15:42 schreef i2Paq het volgende:
Leuke sig. ;)

Aannames zijn fataal.

• DR
  • Niet online

DR

Vandaar, en naar mijn idee niet onterecht, dat gevoel
Weet niet wat de criteria is om in de [SG] te mogen, heeft met het aantal reply's oid te maken (wat op zich niet eerlijk is en daar kan je best nog wel over discuseren, maar goed).
staat letterlijk in LA faq
Doe dit al een hele tijd en dan wordt daar, zonder eerst mij daar persoonlijk op aan te spreken, door een ander in BA melding van gemaakt.
Zie OOK de FAQ
Je weet net als ik dat als je een "handleiding" krijgt je eerst gaat spelen en loop je ergens tegen aan dan pas pak je, voor dat stukje, de handleiding erbij.
en toch wordt er verwacht dat je eerst de FAQ leest, dus ook hier

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Dus ook hier.
Enige tollerantie is wel op zijn plaats lijkt me.
Het is geen kwestie van tollerantie.. Bedenk eerst even dat dit een groot board is.. (zag gisteren iets van 11.000 active users de laatste maand)..
Daarbij is het dus vrij veel werk (te veel!) om eerst maar even te gaan overleggen en dat soort dingen..

De onderwerpen waar jij het hier over hebt (groeten, SG-toegang, zomaar verplaatsen), die staan allemaal uitgebreid in de verschillende faq's.. Dus ik zou zeggen, lees die faq's eens rustig door, kijk ook even in het mededelingen forum, en je wordt een stuk wijzer!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Topicstarter
DR,

het is me duidelijk, bedankt voor de uitleg omtrent het [SG].
Jammer blijft wel dat je dan niet die topic kunt blijven lezen/volgen nadat deze verplaatst is, dus diegene waarin je ge-replyed hebt.
Dat is de regel hier en die respecteer ik.

• DR
  • Niet online

DR

Op donderdag 24 januari 2002 15:51 schreef i2Paq het volgende:
DR,

het is me duidelijk, bedankt voor de uitleg omtrent het [SG].
Jammer blijft wel dat je dan niet die topic kunt blijven lezen/volgen nadat deze verplaatst is, dus diegene waarin je ge-replyed hebt.
Dat is de regel hier en die respecteer ik.
ok :)

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

.

[ Voor 97% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 12:40 ]

Pagina: 1