Jep heb ik ook, gisteravond nog rond een uur of elf. Kweet niet hoe dat komt, gewoon rustig afwachten
ik had gister ook problemen met het maken van connectie tussen 22.00u en 23.30 kon ik niet online komen...
Dan is je IP adres van je MAC adres vervallen. Ken iemand werkte bij sonera als je UPC belt kunnen ze dit zo herstellen gebeurt jammer genoeg te vaak.
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Ik heb bijna iedere dag wel dat ik niet op inet kan komen (maaja, ik heb wanadoo)
wanadoo broadband basic en premium doen het perfect bij mij en bij me vriend ik zelf zit nu al meer dan 200 uur achter elkaar online.Op donderdag 24 januari 2002 15:23 schreef LeonM het volgende:
Ik heb bijna iedere dag wel dat ik niet op inet kan komen (maaja, ik heb wanadoo)
Wat je dus vertelt over wanadoo ben ik niet met je eens
specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt
Dan ligt de gateway plat, had ik gisteravond ook.
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
Het kan ook zijn dat de router eruit ligt. Wat bij ons vaak het geval is. We hebben dan gewoon verbinding met Chello Arnhem, alleen dan ligt de router in Zevernaar eruit. Heb je wel gewoon verbinding met chello, alleen chello dan niet met zevenaar.
Meestal is dit het geval
Meestal is dit het geval
13:37
Pagina: 1