Kan iemand mij vertellen of het klopt dat of een atx stroomvoorziening altijd aan het moederbord vast moet zitten om aan te kunnen. Ik heb namelijk al mij kabels van de knopen van mijn kast op mijn moederbord losgetrokken, en als ik de hoofdschakelaar van de voeding aan zet, gaat de voeding gewoon aan?
Die stekker is voor de stroomvoorziening van je MoBo.. die dikke kabel aan de achterkant van je voeding is o.a. voor de stroomvoorzien van je voeding...
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Maar de ventilator van mijn voeding zou toch pas aan mogen springen als ik via het knopje op mijn kast, en dus via het MoBo aangeef dat ik de compu aan wil zetten. Mijn compu doet helemaal niets meer. alleen de ventilator op de voeding doet het, en het lampje op mijn MoBo brand. Zou mijn voeding kapot zijn???
Geeft je mobo piepjes
Of gaat er iets aan
Ledjes of zoh , gaan cd rom speler(S) aan, hardeschijf, floppy?
Waarom hervat je je oude topics eigenlijk niet

[topic=389720]
[topic=380309]
[topic=389720]
[topic=380309]
Ik heb een asus A7V133 met een amd 1,2 gh. proc. Op het MoBo brand een groen lampje. de cpu-fan en een andere fan op het moederbord doen het niet. die van de voeding doet het wel.
In je oude topics verdergaan aub. Het is niet de bedoeling om steeds weer een topic over 1 vraag te openen.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()