Ik ken amsterdam niet maar als jullie daaro een dynabyte hebben heeft die um vast wel.Op donderdag 24 januari 2002 14:04 schreef Sjawarmaman het volgende:
Weet iemand waar dit spel nog in de schappen ligt in A'dam???
E-plaza op het Bijlmerplein had een paar dagen geleden nog een paar Battle Chests staan (diablo 1+2+LoD)
Slotje?
En, jesus, wat een vraag. Elke deftige gamewinkel in zowat elk boerengat die ik ken heeft dus die 2 in voorraad... Dus, minstens 1 winkel in A'dam heeft um ZEKER, en als hij hem niet heeft moet hij perfect te bestellen zijn.
En, jesus, wat een vraag. Elke deftige gamewinkel in zowat elk boerengat die ik ken heeft dus die 2 in voorraad... Dus, minstens 1 winkel in A'dam heeft um ZEKER, en als hij hem niet heeft moet hij perfect te bestellen zijn.
ga ander naar de mediamarkt, liggen meestal wel genoeg
Lijkt me duidelijk dat jij dus uit een Boerengat komt, het zal je verbazen makker... Hij was dus echt bijna nergens te krijgen (de expansion disc dan)Op donderdag 24 januari 2002 16:49 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
Slotje?
Pagina: 1