Ja lekker duidelijk weer, wat doet het niet ? Heb je de drivers geinstalleerd enzovoort...
Tja die 5p heeft t bij mij altijd netjes gedaan onder 98. Download de laatste drivers es bij hp anders?
Helaas is mijn 5p overleden
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
natuurlijk heb ik de nieuwste drivers..
dûh
dûh
Probeer dan eens oudere drivers, duh.Op donderdag 24 januari 2002 14:13 schreef Rigi het volgende:
dûh
Doet 'ie het wel op andere PC's?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Vertel dan eens wat het niet doetOp donderdag 24 januari 2002 14:13 schreef Rigi het volgende:
dûh
Print ie fout ? Krijgt ie geen verbinding enzo.
nou..
hij installeerd de drivers van de scsi-kaart (symbios Logic 53416, bijgeleverd)en de scanner zonder al te veel problemen.
maar als ik de scanner wil testen/gebruiken krijg ik de mededeling dat hij door een ander programma wordt gebruikt..
hij installeerd de drivers van de scsi-kaart (symbios Logic 53416, bijgeleverd)en de scanner zonder al te veel problemen.
maar als ik de scanner wil testen/gebruiken krijg ik de mededeling dat hij door een ander programma wordt gebruikt..
hoe heb je 'm geinstalleerd toen? (nadat win 95 van je comp was)Op donderdag 24 januari 2002 14:07 schreef FastBunny het volgende:
Tja die 5p heeft t bij mij altijd netjes gedaan onder 98. Download de laatste drivers es bij hp anders?
Pagina: 1