T.net negeert Belgen

Pagina: 1
Acties:

• WhiteDog
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-03 14:31

WhiteDog

met zwarte hond

Topicstarter
T.net profileert zich als DE newssite voor Nederland en België toch? Gisteren stuur ik een newspost in over Telenet (De Belgische Cassema) die zijn prijzen opslaat met 13% en verdere beperkingen oplegt. Maar dit word niet geplaatst!

Verder moet IK wel dagelijks het gezeur lezen dat essent & Chello en god al de rest z'n prijzen opslaat enzo. Telenet hier verhoogt zijn prijzen, dit gaat ongeveer 50% van de Vlaamse internet-gebruikers aan maar dit is blijkbaar niet belangrijk genoeg voor jullie!

Shame on you, T.net!

Verwijder maar snel dat etiket "Belgisch" want dat zijn jullie helemaal NIET.

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Het berichtje staat nog in de queue, dus misschien word het nog wel geplaatst...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• WhiteDog

WhiteDog

met zwarte hond

Topicstarter
Op donderdag 24 januari 2002 14:00 schreef Moartn het volgende:
Het berichtje staat nog in de queue, dus misschien word het nog wel geplaatst...
Goed op tijd zou ik zeggen? Misschien eens tijd dat jullie wat Belgische newsdudes aannemen?...

Hier de reden waarom dit moet geplaatst worden:
- Prijsstijging van 13%
- 10Mbit > 4Mbit
- Max 1.5Gb / maand upload (voorheen 2Gb)
- Glijdende meter (telt steeds de laatste 30dagen)
- Helpdesk: niet gratis (zij spelen 10000 passwords kwijt en dan mag jij als klant een betaalnummer bellen)

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op donderdag 24 januari 2002 13:58 schreef dawsie het volgende:
Gisteren stuur ik een newspost in
Wat jij stuurde was:
Ook in België word internet duurder... massale leegloop?
Denk je dat we dat zo gaan plaatsen? Nee, daar moeten wij dus nog een nieuwspost van maken en dat kost tijd, geld, moeite, manuren. Niet dat we dat er niet voor over hebben, maar doe niet net alsof het een kant en klaar verhaal was.
Maar dit word niet geplaatst!
Het is gisteren door de redactie opgepakt en in de nieuwsqueue gezet. Even geduld hebben kan ook wel eens helpen.
Verder moet IK wel dagelijks het gezeur lezen dat essent & Chello en god al de rest z'n prijzen opslaat enzo.
Niemand verplicht jou om al het nieuws te lezen.
Telenet hier verhoogt zijn prijzen, dit gaat ongeveer 50% van de Vlaamse internet-gebruikers aan maar dit is blijkbaar niet belangrijk genoeg voor jullie!

Shame on you, T.net!

Verwijder maar snel dat etiket "Belgisch" want dat zijn jullie helemaal NIET.
Even een toontje minder mag ook wel.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:03
Op donderdag 24 januari 2002 14:06 schreef dawsie het volgende:

[..]

Goed op tijd zou ik zeggen? Misschien eens tijd dat jullie wat Belgische newsdudes aannemen?...

Hier de reden waarom dit moet geplaatst worden:
- Prijsstijging van 13%
- 10Mbit > 4Mbit
- Max 1.5Gb / maand upload (voorheen 2Gb)
- Glijdende meter (telt steeds de laatste 30dagen)
- Helpdesk: niet gratis (zij spelen 10000 passwords kwijt en dan mag jij als klant een betaalnummer bellen)
lekker is dat, jij denkt even te kunnen doen alsof je gediscrimineert wordt als belg zijnde om zo dat bericht sneller te laten plaatsen.

Volgens mij is het al veel langer bekend dat er soms nogal eens een rijtje nieuws komt te staan, omdat niet iedereen nou eenmaal 24/7 op nieuws zit te wachten :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op donderdag 24 januari 2002 14:10 schreef Tampie2000 het volgende:
Volgens mij is het al veel langer bekend dat er soms nogal eens een rijtje nieuws komt te staan, omdat niet iedereen nou eenmaal 24/7 op nieuws zit te wachten :)
Idd. veel mensen lijken het idee te hebben dat er vijf man 24 uur per dag zitten te wachten tot iemand eindelijk een keer iets submit, en het dan binnen een uur verwerkt hebben.

Onze redactie krijgt dagelijks ruim 100 submits en vist daarnaast van het internet een hoop nieuws op. We kunnen dus nooit alles plaatsen. Dus jah, er worden keuzes gemaakt. In dit geval heb ik gekozen om dit Tebenet verhaal wel te laten plaatsen, daarom vind ik de reactie van dawsie hier ook erg voorbarig.

Er staan echter ook nog 15 andere onderwerpen te wachten (en ja, een deel daarvan met hogere prioriteit)...

Professioneel Hyves-weigeraar

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

En het we zijn ook maar mensen,
je kunt van ons niet verwachten dat we op commanda een item posten.
Wat Wouter al aangaf, het is niet even simpel een C&Ptje en hoppa online, elk gesubmitte item wordt gecheckt.
linkjes gezocht plaatje eventueel. Er zit meer werk in dan dee meesten wel eens denken.

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• WhiteDog

WhiteDog

met zwarte hond

Topicstarter
Ok Wouter mijn reactie was wat overdreven, maar dat was enkel om jullie eens wakker te schudden. Zowat iedereen die ik ken bezoekt T.net ... jullie hebben best een pak bezoekers in België. En dit is toch wel vrij belangrijk nieuws, in vergelijking met bv. het nieuws over de nieuwe Apple die uitgesteld is. Gisteren in de poll zie ik dat amper 2% Apple gebruikt en toch staat dit nieuws er wel na enkele uren...

Ik weet ook wel dat een post samenstellen een tijdje duurt en dat jullie daar veel tijd insteken. Ook mijn dank daarvoor. Maar dan in naam van alle Telenetgebruikers die T.net bezoeken: post dit aub :)

Nogmaals sorry voor de overreactie... ik heb mijn boosheid op Telenet tov jullie uitgewerkt :)

Verwijderd

Ik heb zo'n vermoeden dat hij er over een kwartiertje opstaat ;).

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Verwijderd

Gepost door wolthuis Donderdag 24 Januari 2002 - 16:28 Score: 0 (Overbodig)

boeie, wat die belgen doen interesseert me niet

First post ........................................................
Wat is iedereen toch elkaar voor mekaar :)

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
hehe, hey dawsie, nog een "dankje wel" en excuses voor me gezuer zou wel terecht zijn...

achja.. :)
Pagina: 1