Toon posts:

ADSL; kan wel connecten maar niets vesturen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn probleem ; zie topic naam.
Heb ik eindelijk mn modem, kan ik wel inloggen maar nog niets versturen en/of downloaden.

Weet iemand welke informatie ik allemaal van XS4ALL had moeten krijgen. (heb tot nu toch nog niets gehad van ze

• Jeroen Blom
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06:21
Je krijgt een mooie folder, waarin de technische gegevens en algemene voorwaarden staat. Heb je de dsn-servers al ingesteld?

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

Verwijderd

Dan moet ik even je OS weten [XP gok ik gezien je signature] en het abbo dat je hebt bij Mxstream. + type modem.

Ik kan je wel een link naar de site geven van XS4ALL waar je de boel kan controleren maar ik denk niet dat je daar veel aan hebt :+

Verwijderd

Topicstarter
De folder die je van internet moet downloaden of die je thuisgestuurd had moeten krijgen (wat ik dus niet heb gehad)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 24 januari 2002 13:49 schreef Devil_2000 het volgende:
Dan moet ik even je OS weten [XP gok ik gezien je signature] en het abbo dat je hebt bij Mxstream. + type modem.

Ik kan je wel een link naar de site geven van XS4ALL waar je de boel kan controleren maar ik denk niet dat je daar veel aan hebt :+
Heb XP ja, en een BASIC abo

Verwijderd

Op donderdag 24 januari 2002 13:49 schreef dameija het volgende:
De folder die je van internet moet downloaden of die je thuisgestuurd had moeten krijgen (wat ik dus niet heb gehad)
offtopic:
Je hebt een beetje lange ondertitel, zou je daar wat aan kunnen doen ?

Die moet je thuis gestuurd krijgen, maar de instellingen staan op de site van XS4ALL.

Verwijderd

Op donderdag 24 januari 2002 13:50 schreef dameija het volgende:

[..]

Heb XP ja, en een BASIC abo
Mag ik je de link geven, dat je die site opslaat op een diskette en dan thuis even kijkt wat de instellingen zijn.
Dat is namelijk de makkelijkste oplossing. :)

verkeerde knop gedrukt |:(

De link:; ==>> http://www.xs4all.nl/helpdesk/abonnement/adsl/basic/windowsxp/configureren.html

• Jeroen Blom
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06:21
Op donderdag 24 januari 2002 13:49 schreef dameija het volgende:
Die krijg je netjes thuisgestuurd. Kijk anders hiers eens: http://www.xs4all.nl/helpdesk/index.php3 Links staat een kopje met verbindingen kan je gelijk even nakijken of je alles goed hebt gedaan.

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

Verwijderd

Topicstarter
DNS instellingen heb ik gecontroleerd en deze kloppen. Heb een mailtje naar de helpdesk gestuurd... kijken waar die mee komen

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 24 januari 2002 13:52 schreef Devil_2000 het volgende:

[..]

Mag ik je de link geven, dat je die site opslaat op een diskette en dan thuis even kijkt wat de instellingen zijn.
Dat is namelijk de makkelijkste oplossing. :)

verkeerde knop gedrukt |:(

De link:; ==>> http://www.xs4all.nl/helpdesk/abonnement/adsl/basic/windowsxp/configureren.html
Die info heb ik al uitgeprint, zit nu achter mn pc via mn good old ISDN verbindinkje

vindt het trouwens wel raar, status bij XS4ALL in 4/7 en ik heb de modem al

Verwijderd

1-7 => Aanvraag aan je provider
2-7 => Aanvraag toegediend aan KPN
3-7 => Lijnmeting klaar huis-modem toegestuurd
4-7 => Centrale maakt centrale-modem klaar
Je provider maakt account
5-7 => Je provider maakt toegang via ADSL
6-7 => thuis testen
7-7 => voor 100% compleet afgeleverd.

Stap 5 is meestal de laatste stap, dus best kans dat de instellingen goed zijn maar dat je ISP [XS4ALL] nog niet klaar is.
Als dit het geval is dan zou je misschien kunnen bellen om te vragen of ze de boel willen versnellen, met een beetje mzzl hoef je dan minder lang te wachten.

/
KPN daar is het wachten nu op, daarna XS4ALL.

[offtopic]
Zo is je ondertitel een stuk beter :)

Verwijderd

Topicstarter
TNX allemaal

ben 1 van de eerste in deze regio (Tiel) dus ik denk dat ze in de centrale nog niet helemaal klaar zijn... net kon ik weer geen verbinding krijgen met de server

oftopic:
graag gedaan (ondertitel)

Verwijderd

Topicstarter
Heb net ff de helpdesk gebeld >> zij waren er nog niet klaar voor

nogmaals iedereen bedankt voor de reacties :)
Pagina: 1