Toon posts:

@Home verbinding knalt er steeds uit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Best irritant, sinds een maandje of 2 is mijn verbinding
vaag aan het doen. En laatst knalde alles er dus uit.
Ik @Home opgebeld, en (na een ander half uur in die wachtrij gezeten te hebben :( ) eindelijk een helpdesk persoon. Ik en hem alles gescanned, en erachter dat mijn modem aan gort was. Dus nieuw modempje eraan gehangen.

Het probleem is dus dat mijn verbinding er nog steeds uit ligt. I don't get it. Wat kan er nog meer mis mee zijn, al mijn hardware draait volgens mijn os (win2000) gewoon goed, geen conflicten, of kapotte stuurprogramma's...

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Ben je misschien gehackt en is je IP gebruikt in de DDoS-aanval bij de chat met WA en Maxinma? (zie http://www.tweakers.net/nieuws/20239) :P

Wanbeleid is ook beleid.

• Chimera
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-07 11:24
Dat hadden wij ook, nieuw modem, nog niks :(

We hebben nu een 233 MMX met het @Home kabelmodem erin als server en alles loopt perfecto. :)

edit:

We hebben trouwens ZoneAlarm als firewall. En bij @Home zeiden ze dat iemand anders ons IP gebruikte, en diegene steeds even voorrang kreeg als ie internette ofzow. Dus met opnieuw opstarten was het een uur (soms 2) weer goed, en dan maar weer opnieuw opstarten :(. Echt zuigen dat, ik hoop dat het weer word opgelost.

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

probeer eens een andere netwerk kaart.
De kaart die ik van @home heb gekregen wil maar geen verbinding maken met internet.
Een oude Compaq berooft van een 3Com etherlink, werkt nu perfect.

• RainbowSix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-09-2025
Op donderdag 24 januari 2002 13:41 schreef agent327 het volgende:
Ben je misschien gehackt en is je IP gebruikt in de DDoS-aanval bij de chat met WA en Maxinma? (zie http://www.tweakers.net/nieuws/20239) :P
Of een ander gebruikt jouw IP i.c.m. een hacked kabelmodem :? (heb er wel eens van gehoord maar of het het mogelijk is weet ik niet) en als ze er dan van af worden gedonderd nemen ze het IP van een ander :r

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
topictitle editted

DIT IS MIJN WEBSITE

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Move > [forum=4]

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1