LOL@Wanadoo

Pagina: 1
Acties:

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-08 20:40
Ik zat eens de voorwaarden van Wanadoo te lezen en dat zie ik het volgende staan:
5. Wanadoo heeft het recht om de Klant af te sluiten wanneer deze gedurende een periode van zes maanden geen e-mail heeft ontvangen en/of verzonden. Wanadoo zal in dat geval de Klant (per e-mail) veertien dagen van tevoren over de afsluiting berichten.
Ik vind het toch een beetje lachwekkend, het slaat toch nergens op als je hun e-mail niet gebruikt :?

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Ik vraag me af in hoeverre ze die policy doorvoeren..

DIT IS MIJN WEBSITE

• DeX
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Ik zal snel ff mailen..
Maar naar wie?
en wat was mijn password ook alweer?

• supershoe
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Als je je email niet leest krijg je bericht dat je wordt afgesloten via email. Hahahaha |:(

Sigs van meer dan 1 regel sucken.

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Wat zou daar het idee achter zijn? Ze kunnen toch zien dat jij wel verbindig maakt enzo? Ook al gebruik je hun mail niet.

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:21

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Om welke Wanadoo-abovorm gaat het hier? Als het het gratis Wanadoo-abo is, kan ik het wel begrijpen (net als bijv. Hotmail, daar wordt je account al na 30 dagen op non-actief gezet)...

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Mja, ik ben daar dus wel voor afgesloten. :{

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op donderdag 24 januari 2002 13:51 schreef supershoe het volgende:
Als je je email niet leest krijg je bericht dat je wordt afgesloten via email. Hahahaha |:(
Ja, is toch niks bijzonders? :?

Virussen? Scan ze hier!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-08 09:58

DJTimo

Cuyoapart.mza

Op donderdag 24 januari 2002 15:57 schreef wildhagen het volgende:

[..]

Ja, is toch niks bijzonders? :?
Mwaoh, ik weet niet of dat nix bijzonders is. Ik vind dat zolang jij je geld netjes elke maand overmaakt je zelf mag weten wat je met je pop3 account doet. Maarja, wie ben ik ;)

vakantiewonng huren in Mendoza? www.airbnb.com/h/cuyoapartmza

• Reefer
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02-2025

Reefer

madness

lol @ wanadoo inderdaad,
gebruik nu al 2 jaar de 20 mb webspace die bij zo'n gratis en ongebruikt inbelaccount hoort uit de tijd van die "GRATIS INTERNET." hype :D

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:41

Tourniquet

Hiya, fellas!

Als ze je dat per e-mail gaan melden, heb je dus binnen die 6 maanden weer e-mail ontvangen en staat de teller weer op 0 *D

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-08 10:13
??

erg vaag

moet jezelf weten wat je doet met je internet.
als ik 6 maanden geen verbinding maak maar wel steeds betaal, is het voor hun toch makkelijk verdiend :?

• enrico670
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-07 17:02
Op donderdag 24 januari 2002 17:38 schreef vinkie het volgende:
??

erg vaag

moet jezelf weten wat je doet met je internet.
als ik 6 maanden geen verbinding maak maar wel steeds betaal, is het voor hun toch makkelijk verdiend :?
Ja ik snap hun probleem ook niet echt.
Als ik 6 maanden geen televisie kijk wordt toch ook m`n abbonement niet ineens opgezegd?
zeer vaag en het slaat nergens op.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Ze sturen zelf zoiezo om de 2 maanden zo'n irri nieuwsbrief. Dus lijkt me al stom om dit op te nemen in je oveenkomst.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Verwijderd

Op donderdag 24 januari 2002 13:34 schreef Xof het volgende:
Ik zat eens de voorwaarden van Wanadoo te lezen en dat zie ik het volgende staan:
[..]

Ik vind het toch een beetje lachwekkend, het slaat toch nergens op als je hun e-mail niet gebruikt :?
Dus ze e-mailen je, nou, dan heb je weer e-mail ontvangen dus hebben ze niet meer het recht om je af te sluiten :z

• J0YR1D3R
  • Niet online
Op donderdag 24 januari 2002 16:24 schreef Reefer het volgende:
lol @ wanadoo inderdaad,
gebruik nu al 2 jaar de 20 mb webspace die bij zo'n gratis en ongebruikt inbelaccount hoort uit de tijd van die "GRATIS INTERNET." hype :D
Idd, dat doe ik ook gewoon terwijl ik al heel lang niet meer ingebeld heb met die account :P Maar al maak je nu een nieuwe account aan, moet je per se verbonden zijn via dat account om iets up te loaden naar die account. Maar oudere blijven (voorlopig) wel werken :D

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:57

Entity

9000rpm

Ik vind zoiets echt onzin. Ik gebruik mijn Wanadoo email account niet aangezien ik mailservers van mijn webhost heb. Dus terwijl ik minder gebruik maak van het netwerk en netjes mijn rekeningen betaal, zou ik afgesloten worden omdat ik de email van Wanadoo niet gebruik?

Ik zou het logischer vinden als ze je account afsluiten als je 2 maanden of langer niet inbelt naar Wanadoo ofzo...

• Xof
  • Laatst online: 09-08 20:40
Ik heb nog 12 gratis accounts bij Wanadoo, ik weet alleen niet of ze nog werken :+

• AMDFreak
  • Laatst online: 14-08 16:51

AMDFreak

Intel is zo..

Ach.. gelukkig dat dat e-mail adres wordt gebruikt door me pa :)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

Pagina: 1