Ik heb
en nou zegt hij:
Ik heb er geen letter tussen geknald, hij zet echt image/pjpeg hoe kan dat, want volgens mij klopt dat niet, want hij dee het wel gewoon met image/jpeg
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| <? require("../server.info.php"); if (($userfile_size >= 150000) || ($userfile_type != "image/jpeg")) { echo "$userfile_type Uw foto voldoet niet aan onze eisen, klik <a href=\"javascript:history.back()\">hier</a> om terug te gaan en een andere te proberen."; } else { if (is_uploaded_file($userfile)) { copy($userfile, "/home/rtlgrandprixreizen/www/images/foto/$userfile.jpg"); mysql_connect("$DBHost","$DBUser","$DBPass"); mysql("$DBName","........"); echo "$userfile_type"; echo "[img]\"http://www.rtlgrandprixreizen.nl/images/foto/$userfile.jpg\"[/img]"; } else { echo "Als u dit leest is het uploaden mislukt, mail naar <a href=\"mailto:jennevdmeer@zonnet.nl\">jennevdmeer@zonnet.nl</a> om deze fout door te geven."; } } ?> |
en nou zegt hij:
code:
1
| image/pjpeg Uw foto voldoet niet aan onze eisen, klik hier om terug te gaan en een andere te proberen. |
Ik heb er geen letter tussen geknald, hij zet echt image/pjpeg hoe kan dat, want volgens mij klopt dat niet, want hij dee het wel gewoon met image/jpeg