MoH bug?

Pagina: 1
Acties:

• Kozz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-11 20:16
Ik heb de Moh demo nou een paar keer gespeeld. Het valt me op dat hij soms automatisch van wapen wisselt of begint te schieten!! Is dat een bug of haalt er iemand een grapje uit? :(

Lijkt wel of mijn linkermuis blijft hangen, maar dat is niet zo. Heel vreemd..........

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
Demo multiplayer ?
Daar heb ik ook wel eens last van gehad jah.

• Kozz
Ja sorry, demo MP...
Heel lullig, want iedereen weet gelijk waar je zit :+

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
Ligt volgens mij wel aan de server hoor, op de ene had ik het meerdere malen en op de andere nooit :?

Maar hoe moet je me niet vragen :)

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-10 20:14

JK

Dat is dus gewoon lag op een server. Dan loop je ook alle kanten op waar je niet heen wilt. Gewoon een snellere server zoeken, of een snellere verbinding nemen (if possible) :)

• Kozz
Zou de provider van de server geen grapje uithalen? Stond op dat moment "toevallig" bovenaan met punten...
Maar het kan idd ook toeval zijn.

• Kozz
Op donderdag 24 januari 2002 13:17 schreef JK het volgende:
Dat is dus gewoon lag op een server. Dan loop je ook alle kanten op waar je niet heen wilt. Gewoon een snellere server zoeken, of een snellere verbinding nemen (if possible) :)
Deze server had een ping van beneden de 100.......

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Doet ie alleen met lag...
Verder zag ik gister wel een bug. Ik zag de host schieten en bewegen op een heel andere lokatie als waar hij daadwerkelijk was. Zijn poppetje was op 2 plaatsen dus.
Op de "foute" lokatie, stond ik recht voor hem en hij kon mij niet zien. Ik kon het wel zien als ie schoot op iemand die dus heel ergens anders in de game was.

Was in bridge map.

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:32

Phydomir

Dennis

idd. gewoon dikke lag.
Heb ik ook soms, alleen lijkt het meer te gebeuren op het moment dat je deuren door gaat.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Pagina: 1