Toon posts:

pc loop in spellen vast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi ik heb een groot probleem als ik een spel speel zoals harry potter loopt me pc steets vast en dan hangt ie gewoon hoe kan dat? ik heb een:AMD DURON 750 Mhz Mobo:chaintech 7AJA SDRAM:256 pc 133 vga kaart:powercoler tnt-2 m-64 32 mb geluitskaart:sounblaster 128 alvast bedankt voor u hulp oja nog iets search heb ik al gedaan

• 9nevermind9
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-05 11:01
overgeclocked ?? misschien ligt het daar dan aan

specs | Linux is like a Wigwam, no windows, no gates, only an apache inside!

Verwijderd

Topicstarter
nee er is nix mee gedaan

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-03 20:19
wordt je PC niet te warm?
wat draait er op de achtergrond?

Verwijderd

Topicstarter
hij word 41 graden strest en op de achtergrond draait:winzip winamp en display control panel

• InSPiRE
  • Laatst online: 21-03 20:19
Hmmzz...probeer zelf even te achterhalen sinds wanneer je PC deze problemen heeft. Misschien kom je zelf met de oplossing...

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het al 2 maanden ofzo en ik heb hem een jaar

• gill
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-12-2025

gill

Love my lindsey...

heb je al eens geprobeerd van een andere versie van drivers van zowel je videokaart of VIA te gebruiken? helpt vaak!

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Verwijderd

Topicstarter
jah zo vaak maar nix helpt :'(

• MokerHamer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07-2025
dat bedoelt hij denk ik niet
ga voor jezelf ff na wat je 2 maanden geledan dan aan je systeem hebt veranderd
andere software of andere drivers gebruikt
mischien en kaart in je pc vervangen
met dat je um een jaar hebt en dat hij het 2 maanden
niet doet kunnen wij ook niks

Op bovenstaande tekst rust ©copyright,
niets uit deze tekst mag gequote worden zonder toestemming van de schrijver

Verwijderd

Topicstarter
echt nix ik speel er alleen maar spellen mee en ik internet heel vaak

• rtgo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-05-2025

rtgo

Lemmus Lemmus

Ik heb zelf ook Harry Potter en het spel doet een beetje raar met resources. Probeer winamp eens uit te schekelen tijdens het spel en kijk ook eens naar je 3D setup. Zet die op[ direct 3D support (als hij daar niet al op staat).

Life of a Lemmus Total Hardware 1999

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 24 januari 2002 13:21 schreef rtgo het volgende:
Ik heb zelf ook Harry Potter en het spel doet een beetje raar met resources. Probeer winamp eens uit te schekelen tijdens het spel en kijk ook eens naar je 3D setup. Zet die op[ direct 3D support (als hij daar niet al op staat).
hij staat al op 3D support en ik zet bijna alles uit op de achtergrond dus winamp staat dan ook uit

Verwijderd

tering zeg, is er nu ook al een harry potter spel?? |:(

Je pc gaat niet uitzichzelf vreemd doen, zeker niet als hij al 10 maanden stabiel heeft gedraaid. Misschien heb je een update van drivers gedaan, of andere software geinstalleerd die dit veroorzaakt.

Als je geen nieuwe hardware hebt geinstalleerd, en je weet niet meer welke software je hebt geinstalleerd wat de instabileit zou kunnen veroorzaken helpt een clean install van windows wel.

Verwijderd

Topicstarter
hij loopt niet meer vast :)ik heb me hd leeggemmakt weer windows erop gezet alle nieuwe drivers erop gezet en hij loopt niet meer vast in spellen.dus ik kan weer harry potter speelen :)

Verwijderd

welk OS draai je?? als je WinXP draait willen sommige games raar doen! OPF sluit bij mij standaard af na 20 min en niemand weet waarom! *zelfs codemasters niet*

Verwijderd

Topicstarter
ik draai nu windows 98 want ik heb een 1,1 gig hd me 20 gig van maxtor is stuk gegaan

Verwijderd

Op donderdag 24 januari 2002 16:26 schreef Super_marco14 het volgende:
ik draai nu windows 98...
mijn zoon speelt het op mijn PC PIII @800 (geen OC), 512MB/ 800 MB virtual mem op aparte partitie en daar ook virtual memory foutmeldingen vanaf een bepaald level, vraag me niet welke......
Heb gezocht maar niets gevonden.

Verwijderd

Advies voor alle Chaintech 7AJA0's en 7AJA2's: UPDATE je bios als deze ouder is dan 09-12-01. Dit lost een hoop gezeik op :)

Have fun

• stretch
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-08 12:32
Ik heb een ASUS K7M mobo met AMD 600 Mhz processor en ook hier lopen spellen op vast.
Kaartje is een TNT 2 en OS is winxp Pro.
Ik heb alle driver versie van Nvidia al geprobeerd tot an 14.70 toe maar niets helpt.
En het stomme is,wanneeer ie vast loopt krijg ik (na verloop van 1 minuut ong)de melding dat "nv4.disp in een oneindige loop is blijven steken.....
Windows is dan uitgeschakeld om schade te voorkomen."
Ook dit is spontaan een maand of 2 geleden ontstaan.
Heb alles al 3 x geformatteerd maar niks....
Soms kun je wel het spel uitspelen maar soms loopt die vast al na 1 minuut...Gek wordt ik er van...
Wie weet wat?

• Syndicate
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-07 10:18
Wat ik zelf heb gehad is:

Mn CPU werd te heet(nieuwe cooling dr op prob opgelost), geheugen module was brak(nieuwe dr in deed t weer perfecto!), verouderde drivers

ook nog: Ali 5 chipset in combinatie met Geforce (krijgt te weinig voeding zodat het niet goed werkt, heb er een jaar of 2 mee gezeten ;( )

suc6

Verwijderd

Op vrijdag 25 januari 2002 01:30 schreef stretch het volgende:
Ik heb een ASUS K7M mobo met AMD 600 Mhz processor en ook hier lopen spellen op vast.
Kaartje is een TNT 2 en OS is winxp Pro.
Ik heb alle driver versie van Nvidia al geprobeerd tot an 14.70 toe maar niets helpt.
En het stomme is,wanneeer ie vast loopt krijg ik (na verloop van 1 minuut ong)de melding dat "nv4.disp in een oneindige loop is blijven steken.....
Windows is dan uitgeschakeld om schade te voorkomen."
Ook dit is spontaan een maand of 2 geleden ontstaan.
Heb alles al 3 x geformatteerd maar niks....
Soms kun je wel het spel uitspelen maar soms loopt die vast al na 1 minuut...Gek wordt ik er van...
Wie weet wat?
Probeer het eens zonder geluidskaart!

Verwijderd

Kan zijn dat je AGP op 4x staat: TNT2 kaartjes (zeker de M64) kunnen dat wel eens niet trekken...Advanced chipset features in BIOS ff checken...

Verder ff checken of je de probs kan oplossen met bijvoorbeeld een AGP driver updaten, videokaartdriver, DX-versie etc etc....(maar dat had je waarschijnlijk al allemaal geprobeerd :()

Loopt ie met een andere videokaart ook vast?

• joskuiper
  • Laatst online: 20-07 23:18

joskuiper

PapaCooper

eh POWERCOLOR? juist, dat is je probleem

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

• jle
  • Laatst online: 20-07 06:25

jle

Kijk eens in de BIOS bij de instelling AGP Aperture Size. Als deze op 64 MB staat moet je die waarde eens terug zetten naar 8 of 16 MB en kijk dan eens of het probleem is opgelost.

Good goan

Verwijderd

Topicstarter
hij loopt als nog vast nu zelfs in windows :'(

Verwijderd

Op vrijdag 25 januari 2002 11:14 schreef Rage_667 het volgende:
Argumenten ??? |:(

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 13:09

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Op vrijdag 25 januari 2002 11:14 schreef Rage_667 het volgende:
Ik heb een POWERCOLOR Geforce 2 GTS, nergens problemen mee. Dus daar zal het wel NIET aan liggen. Hij draait toch met een Nvidia chipset. |:(

He who controls the Spice, controls the Universe.

Verwijderd

Topicstarter
ik ben toch van plan een asus gf3 ti200 te gaan kopen
Pagina: 1