HIER IS DE BLOED PATCH !!!!
Je kan hem hier downloaden.
http://www.mohcenter.com/php-bin/getfile2.inc/144683/guts_mod.zip
Je kan hem hier downloaden.
http://www.mohcenter.com/php-bin/getfile2.inc/144683/guts_mod.zip
Hallo? Waar kom jij weg?Op donderdag 24 januari 2002 12:49 schreef Jozzz het volgende:
Medal of Honor is toch eigenlijk geflopt
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Anoniem: 34056
Anoniem: 18627
Anoniem: 18657
Wat een humorOp donderdag 24 januari 2002 13:04 schreef RaDKiLL het volgende:
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?!
Ps : vermenigvuldig bovenstaande tekst met -1
Aannames zijn fataal.
Dan ben je niet goed geinformeerd! Als er één cool spel is die ook nog eens heel verslavend werkt dan is het Mohaa wel.Op donderdag 24 januari 2002 12:49 schreef Jozzz het volgende:
May the force be with you!!
Nou sorry hoor, het was niet helemaal mijn bedoeling om een flame oid uit te lokkenOp donderdag 24 januari 2002 14:34 schreef Skywalker het volgende:
[..]
Dan ben je niet goed geinformeerd! Als er één cool spel is die ook nog eens heel verslavend werkt dan is het Mohaa wel.
Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
dat je uit je nek lult. het spel is niet extreem moeilijk maar je gaat me niet vertellen dat je snipertown en nog wat andere levels zo door heen loopt op hard. ja met god mode aan misschien.Op donderdag 24 januari 2002 15:44 schreef masternewman het volgende:
damn ik zit net mohaa te zpelen, wat een beun spel man!
echt jammer wat vinden jullie ervan?? ben ik de enige die afknapt op dit spel? grafisch wel mooi maar speelbaarheid... ik had hem op hard staan, ik loop overal doorheen wat is jullie mening?
ik bedoelde de ook niet echt door het hele spel heen, maar 1e 3 levels ofzo, het is vette crap spel. ik ben gewend dat als ik een spel op z'n moeilijkst speel dat ik vet lang erover doe maar dit is echt om te lachen zo triestOp donderdag 24 januari 2002 15:48 schreef salvador4 het volgende:
[..]
dat je uit je nek lult. het spel is niet extreem moeilijk maar je gaat me niet vertellen dat je snipertown en nog wat andere levels zo door heen loopt op hard. ja met god mode aan misschien.
Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
Zeker een big deal omdat de content eigendom is van Gamers.nlWat een drukte om niets...Of hij nou wel of niet de bron vermeld...Big deal
Dat is geen humor en humor is een breed begrip.En omdat ik de humor heb die jullie niet kunnen waarderen ben ik lame?!
Op donderdag 24 januari 2002 17:08 schreef deniax69 het volgende:
RadKill:
[..]
Zeker een big deal omdat de content eigendom is van Gamers.nl
En verder is het pure netiquette
[..]
Dat is geen humor en humor is een breed begrip.
(Moderators: Excuses voor het off-topic posten)
Mohaa is de zoveelste shooter met rechtlijnige gameplay zonder enige vrijheid voor de creativiteit van de speler. RTCW / Mohaa het is allemaal 1 pot nat en ze sucken allemaal. Tactiek --> 0,0. Shoot em up. Arcade.Op donderdag 24 januari 2002 14:34 schreef Skywalker het volgende:
[..]
Dan ben je niet goed geinformeerd! Als er één cool spel is die ook nog eens heel verslavend werkt dan is het Mohaa wel.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Okay jou mening, maar laat me raden jij vind CS zeker geen Arcade ?Op vrijdag 25 januari 2002 01:35 schreef Captain Pervert het volgende:
[..]
Mohaa is de zoveelste shooter met rechtlijnige gameplay zonder enige vrijheid voor de creativiteit van de speler. RTCW / Mohaa het is allemaal 1 pot nat en ze sucken allemaal. Tactiek --> 0,0. Shoot em up. Arcade.
En het multiplayeren is ook niet leuk, da's net Day of Defeat.
Leuk spelletje hoor, daar niet van. Ik ga hem uitspelen en dan deleten... C'est tout. Meer is het niet waard.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Anoniem: 24548
Fout fout fout fout foutOp donderdag 24 januari 2002 12:49 schreef Jozzz het volgende:
May the force be with you!!
superB
Thy will see the light...
met papier mache kun je alles maken!!
T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq