bla?
moet je eerst een alfa heatsinkje erop plakkenOp donderdag 24 januari 2002 12:32 schreef Q-bone het volgende:
ik ben van plan een laptop te kopen (eigenlijk heb ik hem al gekocht) met een amd k6-2 475MHz proc maar zou je die kunnen over klokken en zou je hem kunnen vervangen ? want gaat wel om een laptop.
alvast bedankt
Verwijderd
OK, eerst effe een paar vragen...
Als laptops goed over te klokken zijn, waarom vindt je er dan niets over met de search?
Wat voor model laptop is het? Proccie is minder intressant dan het geheel. Dit geldt al voor desktops en helemaal voor klaptops.
En waarom wil je hem overklokken? Kniewarmers nodig? Ik heb er nog een paar in de aanbieding.
Begrijp me niet verkeerd, we willen wel helpen, maar hebben toch iets meer info nodig.
Als laptops goed over te klokken zijn, waarom vindt je er dan niets over met de search?
Wat voor model laptop is het? Proccie is minder intressant dan het geheel. Dit geldt al voor desktops en helemaal voor klaptops.
En waarom wil je hem overklokken? Kniewarmers nodig? Ik heb er nog een paar in de aanbieding.
Begrijp me niet verkeerd, we willen wel helpen, maar hebben toch iets meer info nodig.
soz mate was inderdaad wat te snel het gaat om een toshiba satellite 2189cdt ik kon er zelf niet echt veel info over viden maar oke, en dat overclocken is logisch want je moet toch alles proberen, volgende week loopt mijn amd 1400 ook op 1700
bla?
laptops moet je niet overclockenOp donderdag 24 januari 2002 12:59 schreef Q-bone het volgende:
soz mate was inderdaad wat te snel het gaat om een toshiba satellite 2189cdt ik kon er zelf niet echt veel info over viden maar oke, en dat overclocken is logisch want je moet toch alles proberen, volgende week loopt mijn amd 1400 ook op 1700
jongens jongs jongs ik vraag hoe ik dat het beste kan doen niet van je moet het niet doen, ik vraag juist hoe wel!!!
bla?
niet ? geef mij de eerste laptop waar je je multiplieer en fbs vrij kan instellenOp donderdag 24 januari 2002 13:13 schreef Q-bone het volgende:
jongens jongs jongs ik vraag hoe ik dat het beste kan doen niet van je moet het niet doen, ik vraag juist hoe wel!!!
lol dat kan je vast wel ergens instellen mijn vraag is dus alleen hoe ?
bla?
ik zeg niets meerOp donderdag 24 januari 2002 13:18 schreef Q-bone het volgende:
lol dat kan je vast wel ergens instellen mijn vraag is dus alleen hoe ?
gimme a hallejula
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl
ben ej nou zo dom of speel je zo domOp donderdag 24 januari 2002 13:22 schreef Q-bone het volgende:
heheh gewoon 320 er op zetten
nee ik dacht misschien kan je dat wel in de bios instellen maar ik weet dus niet of dat ook met een laptop kan ?
bla?
Verwijderd
eh sjoak ... een ECHTE tweaker pakt dan de soldeerbout en gaat aan de gang
.
Alles is over te klokken, je moet er alleen soms wat meer moeite voor doen
maar toch zou ik de topicstarter willen adviseren: DOE HET NIET! )
Alles is over te klokken, je moet er alleen soms wat meer moeite voor doen
maar toch zou ik de topicstarter willen adviseren: DOE HET NIET! )
nee kan niet read my lips kan nietOp donderdag 24 januari 2002 13:23 schreef Q-bone het volgende:
nee ik dacht misschien kan je dat wel in de bios instellen maar ik weet dus niet of dat ook met een laptop kan ?
oke en waarom dan niet want mijn gewone pc kan dqt makkelijk trekken, maar dan vraag 2 kkan er een andere proc in ?
bla?
jaOp donderdag 24 januari 2002 13:24 schreef C001JU135 het volgende:
je sloopt de boel alleen maar...
nee je kan een laptop niet oc'en, want dan smelt je toetsenbord vast aan je vingers...
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Verwijderd
eh, jaOp donderdag 24 januari 2002 13:24 schreef Q-bone het volgende:
oke en waarom dan niet want mijn gewone pc kan dqt makkelijk trekken, maar dan vraag 2 kkan er een andere proc in ?
Cut the crap:
Jouw laptop is niet over te clocken en al helemaal niet up te graden... hij heeft nl geen socket ivm. plaatsbesparing ed.
Geen dank..
Jouw laptop is niet over te clocken en al helemaal niet up te graden... hij heeft nl geen socket ivm. plaatsbesparing ed.
Geen dank..
lekkel warmOp donderdag 24 januari 2002 13:25 schreef Glorificationer het volgende:
nee je kan een laptop niet oc'en, want dan smelt je toetsenbord vast aan je vingers...
gewoon open maken en dan andere er in douwen ? want weet niet wat voor mb het is zit nu een k6-2 in en kan een k6-2 550 krijgen maar kan er oiok een intel in of zo ? normaal gesproken nie maar oke
bla?
okay jij kan je laptop overclocken jij kan er een andere proc in douwen koop gewoon ene intel past ook welOp donderdag 24 januari 2002 13:26 schreef Q-bone het volgende:
gewoon open maken en dan andere er in douwen ? want weet niet wat voor mb het is zit nu een k6-2 in en kan een k6-2 550 krijgen maar kan er oiok een intel in of zo ? normaal gesproken nie maar oke
hij is wel up te graden
want kan er meer geheugen in doen en das toch al een upgrade!!!!
bla?
ja gewoon 133 mhz sdram erinproppenOp donderdag 24 januari 2002 13:27 schreef Q-bone het volgende:
hij is wel up te gradenwant kan er meer geheugen in doen en das toch al een upgrade!!!!
we humor dit maar oke ik weet heus wel wat wel en niet kan mar alleen weet ik dus nie zo veel van laptops!! dus help me out niet doen en geen andere proc ere in oke doen we het niet . ook niet lachen en huilen dus
bla?
Klopt, douw er 256 bij.. is op het moment net zo duur als gewoon SD-ramOp donderdag 24 januari 2002 13:27 schreef Q-bone het volgende:
hij is wel up te gradenwant kan er meer geheugen in doen en das toch al een upgrade!!!!
Maar de processor kun je NIET upgraden..
btw, misschien kun je wat kloten met softfsb in windows..
maar dat gaat toch niet werken
ja oke ik weet wel dat er max maar 190 mb in kan heheh dus 265 is wat veel
bla?
Verwijderd
Heb je wel eens een laptop proc gezien of niet
Die zitten heel erg vaak vast op het mainboard het enige wat je dan kan doen is hem los solderen als dat lukt zonder je mobo te slopen en er een andere proc op zetten
als dat alweer lukt zonder je mobo teslopen
Wat ik wil zeggen probeer het niet of koop en laptop met een proc die hoger geklokt is
Die zitten heel erg vaak vast op het mainboard het enige wat je dan kan doen is hem los solderen als dat lukt zonder je mobo te slopen en er een andere proc op zetten
als dat alweer lukt zonder je mobo teslopen
Wat ik wil zeggen probeer het niet of koop en laptop met een proc die hoger geklokt is
btw ik plaats volgende week wel ff wat pics van mijn waterkoeling (idee voor laptop
)
bla?
[off-topic flauwe opmerking en zeur mode]
Tech posts nodig ofzo?!
[/off-topic flauwe opmerking en zeur mode]
Tech posts nodig ofzo?!
[/off-topic flauwe opmerking en zeur mode]
ach ja ik zie wel ff voor 408 Euro kan ik niet wakker liggen zit 20gb in en dvd brander dus is wel aardige prijs
jajajajja
jajajajja
bla?
He Q-bone, als je normaal nederland zou schrijven, en wat meer leestekens gebruikt, is het makkelijker om je verhaal te volgen.
ach ik stimuleer gewoon je denk vermogen en om een beetje creatief te zijn maar ja als jij dat niet leuk vind alla
bla?
Verwijderd
tik dan gewoon dit in
IK WEET NIX NUTTIGE EN VRAAG DAAROM OP EEN MOEILIJKE MANIER OM EEN SLOTJE
IK WEET NIX NUTTIGE EN VRAAG DAAROM OP EEN MOEILIJKE MANIER OM EEN SLOTJE
oke iedereen bedankt dan ik doe het gewoon niet, hartelijk bedankt en sorry voor mijn te snelle typen cya
hehe
ik zal het eens vragen!! Phreak!!
ik zal het eens vragen!! Phreak!!
bla?
Dit gaat echt nergnes over. Q-bone, gedraag je eens wat normaler...
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()