Programmer - an organism that turns coffee into software.
Wat is het nut van een slotje dan?
ja dat zijn de sticky topics boven aan (meestal FAQ) maar daar moet je zuinig mee omgaan abders moet je eerst 100+ stickies doorscrollen om bij de active terecht te komen.
Linkje in de FAQ opnemen lijkt me beter, ff mod desbetreffende fora vragen lijkt me zo.
edit: btw. de user is hem nooit kwijt, moet i ff op zijn eigen naam klikken en hij komt ook altijd nog voor in de search
Linkje in de FAQ opnemen lijkt me beter, ff mod desbetreffende fora vragen lijkt me zo.
edit: btw. de user is hem nooit kwijt, moet i ff op zijn eigen naam klikken en hij komt ook altijd nog voor in de search
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
Verwijderd
De user is hem niet kwijt, als de user de FAQ leest weet de user dat de user gewoon op zijn username kan klikken en voila, daar is het topic van de user weer
Daar heb je dan toch de search voor ?
Maar slotjes die niet zakken maken het forum on-overzichtelijk vind ik.
Kijk maar naar grote forums die bv Ikonboard gebruiken.
Maar slotjes die niet zakken maken het forum on-overzichtelijk vind ik.
Kijk maar naar grote forums die bv Ikonboard gebruiken.
Nee de gesloten topic zakt wel maar net zo als een normaal topic dus hij eindigt niet zoals een normaal gesloten topic onderaan.
Verwijderd
Ja, dat was eerst wel zo, maar om het overzichtelijk te houden is voorig jaar zomer ervoor gekozen om hem onderdaan te zetten. Terecht natuurlijk.Op donderdag 24 januari 2002 12:42 schreef LuCarD het volgende:
Nee de gesloten topic zakt wel maar net zo als een normaal topic dus hij eindigt niet zoals een normaal gesloten topic onderaan.
Inderdaad..Op donderdag 24 januari 2002 12:45 schreef Courage het volgende:
Ja, dat was eerst wel zo, maar om het overzichtelijk te houden is voorig jaar zomer ervoor gekozen om hem onderdaan te zetten. Terecht natuurlijk.
Ik snap overigens het idee van de topicstarter ook niet helemaal.. Als er een slot op een topic komt dan is dat niet zonder reden..
Waarom zou deze dan nog gewoon in de lijst moeten blijven staan? De topicstarter kan hem toch wel terugvinden, en het topic blijft tenminste niet meteen in het zicht staan!
Daarom zou ik ook graag twee verschillende slotjes zien.Op donderdag 24 januari 2002 12:45 schreef Courage het volgende:
[..]
Ja, dat was eerst wel zo, maar om het overzichtelijk te houden is voorig jaar zomer ervoor gekozen om hem onderdaan te zetten. Terecht natuurlijk.
1. Die sluit zo als het nu is.
2. Zoals ik voorstel.
Terug naar het voorbeeld.
Ik had toevallig de eerdere topic gelezen, en ik wist waarop ik moest zoeken. Maar als je het niet wist dan is hij lastig of niet te vinden.
Het wordt dan mogelijk om meer topics te sluiten en toch de mensen te helpen. De discussie's die er al lopen worden dan meer uitgediept. Aangezien mensen dan eerder geneigt te zijn om verder te gaan in een ouder topic.
Verwijderd
Als je hem niet vindt, dan kijk je onderaan waar de slotjes staan... staat ie er nog niet bij dan gebruik je de functie 'Oudere topics laten zien' welke onderaan te vinden is in de vorm van een dropdown. Zo moeilijk is dat niet hoor.
1. hebben we al.Op donderdag 24 januari 2002 12:54 schreef LuCarD het volgende:
[..]
Daarom zou ik ook graag twee verschillende slotjes zien.
1. Die sluit zo als het nu is.
2. Zoals ik voorstel.
2. hebben we ook al. (stikey topic, als een topic ECHT belangrijk is dan maakt een moderator dat er wel van )
Of de laatste 10 gesloten topics in een scrolldown menutje onderaan 
Maar goed, T.net kan op dit moment niks aan Topix veranderen omdat alles gezend is
Maar goed, T.net kan op dit moment niks aan Topix veranderen omdat alles gezend is
Pagina: 1