[CM] pc speakertje nodig?

Pagina: 1
Acties:

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-04 17:57

Blamm

Niet meer Smart

Topicstarter
Op de plaats waar mijn 12cm intake fan moet komen zit nu een pcspeakertje. Heeft mijn pc deze nodig of kan ik hem er gewoon uithalen?

Ik gebruik em toch nooit (behalve dat elke keer dat CloneCD klaar is met branden ik me de $#^@#$^@#% schrik van dat ding ;))

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:31

Sjaak_Afhaak

Bleh!

PC speaker heb je niet perse nodig, als is het heel af en toe handig dat je zo'n ding hebt.. kun je hem niet gewoon verplaatsen ipv verwijderen :?

Hier staat tekst

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

gewoon eruit rukken dat ding...

misschien op een andere plek bevestigen als je hem toch nog wilt gebruiken...

Verwijderd

idd, gewoon ff verplaatsen

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Topicstarter
Op donderdag 24 januari 2002 12:21 schreef RonnieB82 het volgende:
gewoon eruit rukken dat ding...

misschien op een andere plek bevestigen als je hem toch nog wilt gebruiken...
Hé daar had ik nog niet eens aan gedacht :P Naja zoeken we daar gewoon nog ff een plekkie voor ;)

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-03 20:19
Als er hardware problemen zijn bij het opstarten dan krijg je middels je speaker in piepjes te horen wat er mis is. Verwijderen lijkt me niet verstandig...

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08-2025

TheKeeper

In 2 words: NO!

Op donderdag 24 januari 2002 12:19 schreef Razorfist het volgende:
Ik gebruik em toch nooit (behalve dat elke keer dat CloneCD klaar is met branden ik me de $#^@#$^@#% schrik van dat ding ;))
Is zo'n ding ook te dempen qua geluid.... bij kan ik beneden horen als iemand boven de pc aanzet, zo hard piept die. Terwijl ik ook al veel beschaafdere pc heb gezien/gehoord/gehad

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Topicstarter
Op donderdag 24 januari 2002 12:26 schreef rAcEr het volgende:
Als er hardware problemen zijn bij het opstarten dan krijg je middels je speaker in piepjes te horen wat er mis is. Verwijderen lijkt me niet verstandig...
Daar heb ik D-Led voor (MSI mobo) maar inderdaad hij zal er niet voor nix zitten. En wat te denken van die ouwe dosgames :P

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
nouja; als je een msi mobo hebt:
mijn k7t266 pro2 heeft een ingebouwt pc-speakertje: zodra ik geen pc-speaker aangesloten heb komt er uit een heel brak onderdeel wat vage geluidjes.... oftewijl als vervanger voor de speaker: dus dan heb je hem niet nodig (of moest je nu toch ff 2 pennetjes met een jumper kortsluiten... naja dat kun je wel vinden in je mobo boekje)

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 22:46

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Ik heb in een oude PC ooit de speaker doorgelust naar mn (toen de tijd) SB. Werkt prima.
Je kan hem natuurlijk ook verplaatsen, door de dikke magneet van de speaker kun je hem zo ongeveer overal in je kast 'plakken' :P

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Heb je je pc speaker niet nodig voor je post beeps?

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-10-2025
Op donderdag 24 januari 2002 12:59 schreef Oscar the Grouch het volgende:

Je kan hem natuurlijk ook verplaatsen, door de dikke magneet van de speaker kun je hem zo ongeveer overal in je kast 'plakken' :P
Ja, op je hdd bijvoorbeeld :)

• jbcyber
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-06 19:40
Inderdaad heb dat ding er ook niet meer inzitten

Op mijn plankie zit ook een onboard speakertje maar ja wie wil er nu een crash he :) en deze oplossen mety zo'n dom speakertje.

Misschien nog es handig als je keen gaat spelen ofzo :)

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

PC speaker heb je zeker nodig... anders moet je Paratrooper zonder geluid spelen! :P
Nee joh, gewoon weg slopen... >:)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:36
als je een crash hebt dan zie je dat toch op je beeldscherm (tenzij je videokaart ofzo ontploft) dan heb je dus die speaker niet meer nodig gewoon eruit halen en die fan plaatsen :D

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

d'r uit met dat kreng
$#%#$% gepiep als je sys weer eens gemold hebt :P

• PCR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:11

PCR

Toen ik m'n comp in elkaar flanste, heb ik als eerste de speaker gedeporteerd! >:)

Verwijderd

Er is niets zo deprimerend als een zwart scherm na het aanzetten van je PC, en dan vage piepjes horen. Eruit dus met dat ding.

Maar hou 'm wel, want soms is-ie verdomd handig.
Pagina: 1