-
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
-
Verwijderd
Die van microsoft, die muis zuigt beetje ik heb hem als aller eerste optical muis gehad maar hij begaf het na 1.5 maand. Maar deze muis heb ik nu ongeveer bijna een jaar en ik heb NOOOIT problemen. Er zit 5 jaar garantie op, als hij stuk gaat zonder dat je er aan gekloot hebt dan krijg je zo een nieuwe
Kopen die muis man!
PS: Onder win me kan die dpi scan problemen opleveren maar bij winxp is dat (bijna helemaal) niet meer
Verwijderd
Imo trouwens de relaxtste muis tot nu toe
Edit: Whaha .. Lelystad.
Ik wilde zo'n dual optical, maar die is veels te klein. Ik heb me ook scheel gezocht, maar niet in dit model. Ik kan eventueel nog de i-feel kopen, maar dat zie ik ook niet echt zitten.
Edit: Whaha .. Lelystad.
naja ik zoek verder. maar es in adam kijken ofzo.
-
Vooral als je handen een beetje groot geschapen zijn.
En nooit probelemen mee gehad, niet in Win98SE, 2000 of XP. En met gamen gaat alles ook prima.
Kortom: heel tevree
Verwijderd
En onder UT is dat trillen echt wel lachen soms, maar voor je het mikken is het minder.
I, for one, like Roman numerals
Als je hem nog kan krijgen moet je het zeker doen!
echt een super muis!!
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
Verwijderd
Niet? Damn .. dan hoop ik dat m'n huidige mouseman een lang leven beschoren is. Al die andere muizen zijn veel te klein voor mij.Op donderdag 24 januari 2002 13:57 schreef Blindfold het volgende:
Weet iemand wat de reden is dat Logitech de nieuwe muizen niet meer in dit formaat maakt.
Ik wilde zo'n dual optical, maar die is veels te klein. Ik heb me ook scheel gezocht, maar niet in dit model. Ik kan eventueel nog de i-feel kopen, maar dat zie ik ook niet echt zitten.
heb nu een mouseman dual optical.
echt 10x beter. ligt heerlijk in de hand en hij's een stuk beter met games.
word ook niet zo snel gek als je snelle bewegingen maakt.
3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line
Die muis heb ik ook... Pracht muisje... Heb hem toen gewoon in norrod gekocht hier in leeuwarden.. kan nu nog wel dacht ik zo??Op donderdag 24 januari 2002 12:13 schreef xonide het volgende:
ik wil dus deze muis kopen. [afbeelding]
aleen.. heel de stad afgezocht maar nergens meer te krijgen.Zijn er mensen die ervaring hebben met deze muis? en zijn er ook mensen di weten waar ik hem online kan bestellen?
alvast bedankt
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
ik heb ook naar die dual optical gekeken maar m'n hand ligt er aan de rechterkant half overheen en m'n vingers komen zo'n beetje over die muis uit. en da's bagger.
-
Verwijderd
Gebruik 'm nu een maand of 15. Prima ding. Te koop bij De Regenboog. Art. nr. 1870025 voor euro 41.-
[/quote
Zoals ik al zei, hier kun je 'm gewoon bestellen.
idd deze MouseMan is zo'n beetje de enige muis van Logitech die is uitgevoerd voor mensen met van de grote klauwen als ikkeOp vrijdag 25 januari 2002 00:40 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Niet? Damn .. dan hoop ik dat m'n huidige mouseman een lang leven beschoren is. Al die andere muizen zijn veel te klein voor mij.
/dev/null
helaas
-
Verwijderd
Ik heb hier hun VOLLEDIGE katalogus (48 pagina's A4). Bel even zou ik zeggen want ze hebben 'm wel. tel.: 046-4571200, fax: 046-4571210, e-mail: verkoop@regenboog-sn.nlOp vrijdag 25 januari 2002 10:21 schreef xonide het volgende:
als ik bij de regenboog kijk staat allen de Optical wheel mouse er. en niet de Mouseman... dat artikelnummer kan ik ook nergens terugvinden en die search daro die doet het niet voor de helft.
helaas
Succes.
-
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Verwijderd
Voor je vriendin dan ......Op vrijdag 25 januari 2002 12:25 schreef xonide het volgende:
duurder en ga dat ifeel toch niet gebruiken.. dus ach..
Verwijderd
Verwijderd
Van rubber in een blanco enveloppe, discreet verpakt zeker.Op vrijdag 25 januari 2002 16:20 schreef OxiMoron het volgende:
Kijk eens op www.dixons.nl
ze hebben vrij veel, en je KUT het zo bestellen
Verwijderd
Lol @ linus-1Op vrijdag 25 januari 2002 23:21 schreef linus-1 het volgende:
[..]
Van rubber in een blanco enveloppe, discreet verpakt zeker.
haha
Verwijderd
Gelukkig goed gespeld. Dacht al dat je l*l@linus-1Op vrijdag 25 januari 2002 23:23 schreef Tuxus het volgende:
[..]
Lol @ linus-1
haha