Logitech MouseMan Wheel Optical kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• xonide
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-08 08:15
ik wil dus deze muis kopen. Afbeeldingslocatie: http://www.exhardware.com/reviews/mouseman/mouseman1.jpg

aleen.. heel de stad afgezocht maar nergens meer te krijgen.Zijn er mensen die ervaring hebben met deze muis? en zijn er ook mensen di weten waar ik hem online kan bestellen?

alvast bedankt

-

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

http://www.tweakers.net/pricewatch/11319

Lang leve de pricewatch... :P

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• xonide
al gekeken daar. maar zo'n beetje elke winkel in de pricewatch heeft hem niet meer of niet meer voorradig :(

-

Verwijderd

jaaaaaa ik heb die muis!!! allerrrr beste muis die er is!!! (die ik ooit heb gehad, van de 100 dus).

Die van microsoft, die muis zuigt beetje ik heb hem als aller eerste optical muis gehad maar hij begaf het na 1.5 maand. Maar deze muis heb ik nu ongeveer bijna een jaar en ik heb NOOOIT problemen. Er zit 5 jaar garantie op, als hij stuk gaat zonder dat je er aan gekloot hebt dan krijg je zo een nieuwe :D

Kopen die muis man!

PS: Onder win me kan die dpi scan problemen opleveren maar bij winxp is dat (bijna helemaal) niet meer :D

Verwijderd

In welke 'stad' woon jij dan wel niet? Hier in Tilburg struikel je over die Mouseman's.

Imo trouwens de relaxtste muis tot nu toe 8-)

Edit: Whaha .. Lelystad. :P

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07-2025

Blindfold

Donde estan los conejos?

Weet iemand wat de reden is dat Logitech de nieuwe muizen niet meer in dit formaat maakt.
Ik wilde zo'n dual optical, maar die is veels te klein. Ik heb me ook scheel gezocht, maar niet in dit model. Ik kan eventueel nog de i-feel kopen, maar dat zie ik ook niet echt zitten.

• xonide
Edit: Whaha .. Lelystad. :P
:'( :'( :'( nooou . naja iig de ifeel vin ik beetje onzin.. heb zo'n ding gevoeld . zou het toch uitzette denk ik...

naja ik zoek verder. maar es in adam kijken ofzo.

-

• Rigi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-11-2018
ik zou de i-feel niet doen, ik heb er een (pappie heeft hem gekregen) maar die I-feel zet ik altijd uit.

• Cannon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-11-2024
Heerlijke muis!

Vooral als je handen een beetje groot geschapen zijn. ;)

En nooit probelemen mee gehad, niet in Win98SE, 2000 of XP. En met gamen gaat alles ook prima.

Kortom: heel tevree

Verwijderd

Gebruik 'm nu een maand of 15. Prima ding. Te koop bij De Regenboog. Art. nr. 1870025 voor euro 41.-

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik heb die muis, alleen dan in iFeel. Niet om de trilling, die heb ik uitstaan, en ook nie geinstalleerd onder windows. Maar die muis is gewoon net iets zwaarder en dat vond ik wel fijn. En koste me toen ook niet al te veel. En het blauwe ledje is echt kewl.

En onder UT is dat trillen echt wel lachen soms, maar voor je het mikken is het minder.

I, for one, like Roman numerals

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zeker wel een lekker muisje, heb hem nu precies een jaar en ik vind het erg jammer dat Logitech gestopt is met deze muisvorm icm een optische sensor. Hij is erg handig voor mensen met wat grotere handen, op de HCC had ik die Dual optical eens vast en daar lag ik gewoon over heen, die is echt te klein.

Als je hem nog kan krijgen moet je het zeker doen!

• AMDFreak
  • Laatst online: 17:03

AMDFreak

Intel is zo..

Ik heb uhm :p al een jaartje denk ik..
echt een super muis!!

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

Verwijderd

Op donderdag 24 januari 2002 13:57 schreef Blindfold het volgende:
Weet iemand wat de reden is dat Logitech de nieuwe muizen niet meer in dit formaat maakt.
Ik wilde zo'n dual optical, maar die is veels te klein. Ik heb me ook scheel gezocht, maar niet in dit model. Ik kan eventueel nog de i-feel kopen, maar dat zie ik ook niet echt zitten.
Niet? Damn .. dan hoop ik dat m'n huidige mouseman een lang leven beschoren is. Al die andere muizen zijn veel te klein voor mij.

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-08 14:46
die oude mouseman optical had ik ook. veel te groot. echt een pl**ris ding.
heb nu een mouseman dual optical.
echt 10x beter. ligt heerlijk in de hand en hij's een stuk beter met games.
word ook niet zo snel gek als je snelle bewegingen maakt.

• ronaldmathies
  • Niet online
Ik vind het een geweldige muis, die andere zijn altijd zo klein van formaat, ook heb ik met deze muis minder last dat je hand een beetje 'kramp' of 'moe' krijgt/word.

3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-04 21:40

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Op donderdag 24 januari 2002 12:13 schreef xonide het volgende:
ik wil dus deze muis kopen. [afbeelding]

aleen.. heel de stad afgezocht maar nergens meer te krijgen.Zijn er mensen die ervaring hebben met deze muis? en zijn er ook mensen di weten waar ik hem online kan bestellen?

alvast bedankt
Die muis heb ik ook... Pracht muisje... Heb hem toen gewoon in norrod gekocht hier in leeuwarden.. kan nu nog wel dacht ik zo??

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• xonide
sja. . maar es kijken in andere winkels of als iemand weet waar ik hem online kan bestellen graag!..

ik heb ook naar die dual optical gekeken maar m'n hand ligt er aan de rechterkant half overheen en m'n vingers komen zo'n beetje over die muis uit. en da's bagger.

-

Verwijderd

[quote]Op donderdag 24 januari 2002 15:50 schreef linus-1 het volgende:
Gebruik 'm nu een maand of 15. Prima ding. Te koop bij De Regenboog. Art. nr. 1870025 voor euro 41.-
[/quote
Zoals ik al zei, hier kun je 'm gewoon bestellen.

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:08

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Op vrijdag 25 januari 2002 00:40 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Niet? Damn .. dan hoop ik dat m'n huidige mouseman een lang leven beschoren is. Al die andere muizen zijn veel te klein voor mij.
idd deze MouseMan is zo'n beetje de enige muis van Logitech die is uitgevoerd voor mensen met van de grote klauwen als ikke :) Bij de Wheelmous leep je echt met je vingers over de tafel heen

/dev/null

• xonide
als ik bij de regenboog kijk staat allen de Optical wheel mouse er. en niet de Mouseman... dat artikelnummer kan ik ook nergens terugvinden en die search daro die doet het niet voor de helft.

helaas :(

-

Verwijderd

Op vrijdag 25 januari 2002 10:21 schreef xonide het volgende:
als ik bij de regenboog kijk staat allen de Optical wheel mouse er. en niet de Mouseman... dat artikelnummer kan ik ook nergens terugvinden en die search daro die doet het niet voor de helft.

helaas :(
Ik heb hier hun VOLLEDIGE katalogus (48 pagina's A4). Bel even zou ik zeggen want ze hebben 'm wel. tel.: 046-4571200, fax: 046-4571210, e-mail: verkoop@regenboog-sn.nl
Succes.

• xonide
bedankt.! ff doen

-

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-05 10:59
Dan neem je de iFeel Mouseman he.. Die is precies hetzelfde, maar dan cooler :-) En die is ook nog overal te krijgen

• xonide
duurder en ga dat ifeel toch niet gebruiken.. dus ach..

-

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06 10:54
Kijk eens op www.dixons.nl

ze hebben vrij veel, en je kut het zo bestellen

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Verwijderd

Op vrijdag 25 januari 2002 12:25 schreef xonide het volgende:
duurder en ga dat ifeel toch niet gebruiken.. dus ach..
Voor je vriendin dan ......

Verwijderd

Ik heb zelf een Logitech Cordless Optical Mouse man. Hij werkt te gek. Ben je teminste het rot balletje kwijt.

Verwijderd

Op vrijdag 25 januari 2002 16:20 schreef OxiMoron het volgende:
Kijk eens op www.dixons.nl

ze hebben vrij veel, en je KUT het zo bestellen
Van rubber in een blanco enveloppe, discreet verpakt zeker.

Verwijderd

Op vrijdag 25 januari 2002 23:21 schreef linus-1 het volgende:

[..]

Van rubber in een blanco enveloppe, discreet verpakt zeker.
Lol @ linus-1

haha

Verwijderd

Op vrijdag 25 januari 2002 23:23 schreef Tuxus het volgende:

[..]

Lol @ linus-1

haha
Gelukkig goed gespeld. Dacht al dat je l*l@linus-1 :( schreef.
Pagina: 1