Ik wil in een tekst nog kleine letters gebruiken dan size 1. Kan dat? Zo ja, hoe en levert dit problemen op met andere browsers als Netscape, Opera etc...
als je een styleblock aanmaakt kun je met font-size een font grootte van 1px aangeven.
Klein genoeg?
Klein genoeg?
code:
1
| .midget { font-size: 1px; } |
<font> is not done. Styles zijn je vriend:Op donderdag 24 januari 2002 12:10 schreef MarkW het volgende:
Ik wil in een tekst nog kleine letters gebruiken dan size 1. Kan dat? Zo ja, hoe en levert dit problemen op met andere browsers als Netscape, Opera etc...
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| <style type="text/css">
<!--
.klein {
font-size: 2px;
}
-->
</style>
<div class="klein">onleesbaar</div> |
Meer over dit geniale idee: http://www.w3schools.com
Hier niet hoor. Font-size is gewoon 1px te maken.Op donderdag 24 januari 2002 12:53 schreef SpaGroen het volgende:
Netscape doet volgens mij moelijk bij minder dan 8px...
N4.7 dan...
Of ben je bang dat mensen ook daadwerkelijk kunnen lezen wat er op je site staat?Op donderdag 24 januari 2002 12:10 schreef MarkW het volgende:
wil je informatie naar amerika smokkelen ofzow, of wil je gewoon met je vrienden fucken, kan ook 
je kunt ook met plaatjes gaan kutten natuurlijk, bijv, net geen zwarte letters op een zwarte achtergrond...
je kunt ook met plaatjes gaan kutten natuurlijk, bijv, net geen zwarte letters op een zwarte achtergrond...
Verwijderd
Dat is nogal trendy dezer dagen.Op donderdag 24 januari 2002 14:54 schreef elreino het volgende:
[..]
Of ben je bang dat mensen ook daadwerkelijk kunnen lezen wat er op je site staat?
Pagina: 1