zoveelste slachtoffer van Casema................... :(
Moet je geen ps 2 kopen(kickje)Op donderdag 24 januari 2002 12:06 schreef CORVETTE het volgende:
Ik gebruik dus mijn ps2 voor het afspelen van dvd's maar naar verloop van tij loopt het geluid niet helemaal meer synchroon met het beeld. Maar dan ineens weer wel om vervolgens weer asynchroon te lopen. Zelf heb ik het idee dat als ie begint met een nieuwe vob dat het dan weer goed gaat. Maar hoe komt dit nou ? En is dit normaal ?
Jep heb ik ook last van... Een maat van me daarentegen niet. Ik ga hem dus ook alsnog omruilen voor een andere!
Had dit probleem ook. Heb laatst de officiele afstandbediening gekocht met DVD driver update (neemt geloof ik 2mb in op je memory card), en sindsdien stoor ik me er niet meer aan. Dus het lijkt verbeterd te zijn met die nieuwe driver.
Hier een reply van Sony na een e-mail van mij over dit probleem:
Hi Egbert, (Als je het Engels niet begrijpt stuur mij nog een e-mail)
The problem with DVD's on the PS2 is that not all DVD movies have been published within the Paramaters of the PS2. But the DVD remote does widen the parameters, allowing the PS2 to play more DVD's without any problem. Also, the DVD movies that are now being published will be within the PS2 parameters.
Thanks for your e-mail,
Jody, Playstation Tech Support.
Ik raad je aan die afstandbediening te kopen (vooral vanwege die driver, maar die AB roelt anywayz!
Hier een reply van Sony na een e-mail van mij over dit probleem:
Hi Egbert, (Als je het Engels niet begrijpt stuur mij nog een e-mail)
The problem with DVD's on the PS2 is that not all DVD movies have been published within the Paramaters of the PS2. But the DVD remote does widen the parameters, allowing the PS2 to play more DVD's without any problem. Also, the DVD movies that are now being published will be within the PS2 parameters.
Thanks for your e-mail,
Ik raad je aan die afstandbediening te kopen (vooral vanwege die driver, maar die AB roelt anywayz!
Dus voor het correct weergeven van je DVD's moet je maar zo'n afstandbediening kopen? Dat zou ik niet pikken...
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Oh mijn stinkende GOD, hoe bedoel je arrogant!!Op vrijdag 03 mei 2002 02:44 schreef Eggie_lwd het volgende:
Thanks for your e-mail,
Ze hebben gewoon een rotte DVD speler gebakken ik vind het werkelijk buiten alle proporties om dan de DVD's de schuld te gaan geven terwijl de fout DUIDELIJK bij Sony ligt.
dat ding is toch een speldoos
die toevallig ook een dvd kan spelen...
Vindt je niet dat je wat overdrijft.Op maandag 13 mei 2002 17:17 schreef delorean7 het volgende:
[..]
Oh mijn stinkende GOD, hoe bedoel je arrogant!!
Ze hebben gewoon een rotte DVD speler gebakken ik vind het werkelijk buiten alle proporties om dan de DVD's de schuld te gaan geven terwijl de fout DUIDELIJK bij Sony ligt.
Ik wel namelijk het is en blijft een Spelcomputer met de "optie" om DVD's af te spelen.
Als je zo graag DVD's wil kijken dan koop je of een DVD speler of de afstandbediening.
Verwijderd
ze gebruiken de goedkoopste dvd hardware ooit... dus wat wil je......
Maat van me heeft er 1 , al 3x omgeruild, maar het probleem blijft.
Maat van me heeft er 1 , al 3x omgeruild, maar het probleem blijft.
Heb ik ook (pioneer DV-444 was duurder dan mij PS2Op maandag 13 mei 2002 17:27 schreef Big-Foot het volgende:
[..]
Vindt je niet dat je wat overdrijft.
Ik wel namelijk het is en blijft een Spelcomputer met de "optie" om DVD's af te spelen.
Als je zo graag DVD's wil kijken dan koop je of een DVD speler of de afstandbediening.
Gaat om het punt dat in de specs staat dat ie het kan, dus dan moet ie het ook kunnen.
Slordig.
En zo'n antwoord van het ligt aan de DVD's is dan wel heel zielig. Zeg dan idd gewoon dat de PS2 alleen games doet en verder niet.
Pagina: 1