You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Staan je avlever instellingen wel goed? Als ie em weghaalt bij je provider, dan moet ie ergens bij je zijn...maar levert ie em verkeerd af...
Volgens het logboek staan er 14 berichten voor diegene, alleen exchange wil hem ze niet afleveren naar outlook toe.
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Verwijderd
ik heb het zelfde probleem.
ben jij er al uit?
hoe kan je via het log zien hoeveel berichten er voor iemand staan?
kan iemand me helpen
ben jij er al uit?
hoe kan je via het log zien hoeveel berichten er voor iemand staan?
kan iemand me helpen
in de eigenschappen van de pop 3 connector
maximum logging aanzetten en dan de eventviewer uitlezen.
kan DNS instelling zijn.
heb je de internet connectie wizard al gedraaid ?
maximum logging aanzetten en dan de eventviewer uitlezen.
kan DNS instelling zijn.
heb je de internet connectie wizard al gedraaid ?
Dr Watson heeft niets kunnen vinden dat op een probleem zou kunnen wijzen
Je kan normaal toch gewoon aangeven voor welke user dat is ?
Hier draait het namelijk verder wel goed.
SBS 2000 met exchange servicepack 2.
Hier draait het namelijk verder wel goed.
SBS 2000 met exchange servicepack 2.
Verwijderd
Ik meende dat het iets met het default domain was waar de mail naar gerouteerd wordt. 'k zal vanavond eens kijken voor je.
Hmmz..
Ik ben is gaan testen hier.
Ik heb het ook alleen het gebeurt bij mij pas als ik 2 popboxen naar 1 user wil laten gaan.
De 2e doet die dan dus niet..
Vaag.
Ik ben is gaan testen hier.
Ik heb het ook alleen het gebeurt bij mij pas als ik 2 popboxen naar 1 user wil laten gaan.
De 2e doet die dan dus niet..
Vaag.
jep ken het probleem
heeft iemand al een oplossing
heeft iemand al een oplossing
M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12
Als je van je PC telnet naar poort 110 op je Exchangeserver, en dan inlogt, staan die berichten die oorspronkelijk uit je POP3 boxen komen daar dan wel bij?
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Wat Conar ook al zei, denk idd dat je eens moet kijken naar de DXA
(Klinkt moeilijk hè
)
Servers -> <Servername> -> Directory Synchronization -> Eigenschappen -> E-mail Addresses
Hier moet bij staan als SMTP: DXA@<domain>
dus bijvoorbeeld als ik zoetjuh.nl zou hebben als domein: dan zou de DXA dus zijn DXA@zoetjuh.nl
Let wel dat je de MS-Mail connector ook hebt geïnstalleerd.
Servers -> <Servername> -> Directory Synchronization -> Eigenschappen -> E-mail Addresses
Hier moet bij staan als SMTP: DXA@<domain>
dus bijvoorbeeld als ik zoetjuh.nl zou hebben als domein: dan zou de DXA dus zijn DXA@zoetjuh.nl
Let wel dat je de MS-Mail connector ook hebt geïnstalleerd.
Probleem hebben sommige klanten van ons ook en de oplossing tot nu blijkt te zijn : onder je user properties naar e-mail adressen gaan en dan blijkt dat je interne domein in combinatie met je username je primairie e-mail accound te zijn. dus dat ff aanpassen , en dan maar hopen dat het werkt.
Als je de mail nog wil laten aankomen moet je ff de pop3 connector stoppen en starten toen kwamen ze bij mij weer aan. Heel apart weet ik maarja blijft Microsoft hé
Als je de mail nog wil laten aankomen moet je ff de pop3 connector stoppen en starten toen kwamen ze bij mij weer aan. Heel apart weet ik maarja blijft Microsoft hé
LOL
Verwijderd
Jep, zelfde probleem ook al 2x meegemaakt, niet fein...
Bij Small Business Server schijnt een soort regel te gelden dat je altijd de wizards moet gebruiken, anders gaan er dingen grondig fout. Ook handmatig alle componenten vanaf CD installeren (Exchange natuurlijk ook met /forestprep etc.) levert uiteindelijk een hopeloze Event Viewer op.
De wizard die alles goed instelt m.b.t. internetverbindingen en de afhandeling van e-mail heet idd. de Internet Connection Wizard, maar is niet hetzelfde als de normale ICW die we in alle Windhoosversies aantreffen.
Bij Small Business Server schijnt een soort regel te gelden dat je altijd de wizards moet gebruiken, anders gaan er dingen grondig fout. Ook handmatig alle componenten vanaf CD installeren (Exchange natuurlijk ook met /forestprep etc.) levert uiteindelijk een hopeloze Event Viewer op.
De wizard die alles goed instelt m.b.t. internetverbindingen en de afhandeling van e-mail heet idd. de Internet Connection Wizard, maar is niet hetzelfde als de normale ICW die we in alle Windhoosversies aantreffen.
Pagina: 1