Star Wars: Starfighter, is het wat?

Pagina: 1
Acties:

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Ben dus benieuwd of iemand hem al heeft en of het wat is. Normaal kocht ik alle SW games, maar sinds Lucasarts is afgestapt van het maken van goede spellen ben ik daarmee gestopt. Wil geen 50 Euro uitgeven voor games als Force Commander :(

Edit: Gaat hier dus om de PC versie (weet niet of er andere zijn, maar dacht het wel)

• fw
  • Laatst online: 30-06-2025

fw

Had er gisteren ook al een topic over gemaakt, maar toen waren er bar weinig reacties (lees: 0).

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

• Pewwy
Op donderdag 24 januari 2002 11:20 schreef AuRal het volgende:
Had er gisteren ook al een topic over gemaakt, maar toen waren er bar weinig reacties (lees: 0).
Oeps, heb nog gezocht, maar kon niks vinden |:( Anders had ik hem wel omhoog geschopt.

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05-2025
ik laat het je vanavond nog weten als de topic nog leeft

...

Verwijderd

ik heb gehoord dat het echt een geweldig spel is... de screenies vond ik heel impressive en de gameplay was arcade. Dus ja als dat iets voor jou is

alleen hoop ik wel dat ze er idd een fatsoenlijke storyline in hebben gebouwd want dat is toch een van de leukere dingen aan de starwarsspellen :)

Verwijderd

ik heb hem op de PS2 gespeeld (heel eventjes maar, was bij een vriend van mij) en ik vond het wel kewl. Ik weet niet of het op de PC een hele andere versie is, dus schop maar als ik eht verkeerd heb :D

btw, hij was op de PS2 best wel moeilijk, op de pc is ie volgens mij wat makkelijker vanwege een joystick (als je die hebt) want normaal ehb ik neit zoveel moeite met die spellen.

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-11-2025

Yoda

Can you feel it?

HIJ IS VET!!!!

Het starwars gevoel komt weer helemaal boven,....

DIT is weer als de good old x-wing, tie fighter games,.....echt vet,...

joystick? Ik speelde die spellen altijd met de muis,.....en dan gedeeltelijk ook met keyboard.

Kheb nu drie missies gespeeld,... (pc versie btw)
1 het ziet er erg mooi uit
2 zeer mooie cinematics
3 er lijkt een verhaal in te zitten
4 xwing tie fighter idee
5 gewoon cool spel :)

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05:24

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Sounds cool, X-Wing Alliance vind ik nog altijd de beste van de serie, misschien dat er nu verandering in komt. :7

Use the Force, Luke. Proton torpedoes away!!

He who controls the Spice, controls the Universe.

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05:24

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Oh ja, en natuurlijk speel ik dit soort games met een joystick want dat is de enige manier om dit soort spellen fatsoenlijk te spelen.

He who controls the Spice, controls the Universe.

• AwesomE
ik heb net ook 3 missies achter de rug, weet niet hoeveel totaal er zijn, maar hij is echt vet !

Kopen dus.

Stel ke eens voor dat ze de XWing en TieFighter zo zouden remasteren :9~

...

• Pewwy
Op donderdag 24 januari 2002 23:02 schreef dtjiang het volgende:
ik heb net ook 3 missies achter de rug, weet niet hoeveel totaal er zijn, maar hij is echt vet !

Kopen dus.

Stel ke eens voor dat ze de XWing en TieFighter zo zouden remasteren :9~
Beter dan, zal ff kijken of hij bij mij ook een beetje wil draaien. En dan als hij bevalt eindelijk weer een Star Wars game kopen :)

• AwesomE
Op donderdag 24 januari 2002 23:17 schreef Just_Johnny het volgende:

[..]

Beter dan, zal ff kijken of hij bij mij ook een beetje wil draaien. En dan als hij bevalt eindelijk weer een Star Wars game kopen :)
ik heb (zie onderstaande specs) met laatste drivers en DX8.1 maar will 32 bits niet soepel draaien :(

...

• Yoda

Yoda

Can you feel it?

Nou het is dus echt een super spel,..maar met 1 avond intensief spelen zit ik nu al in het 1na laatste level :(

erg jammer want het is erg tof,.....

veel actie, mooie muziek,....het is gewoon leuk.

• AwesomE
nu al ?

zeker niet alles binnen de perken ;)

...

• Yoda

Yoda

Can you feel it?

Op vrijdag 25 januari 2002 00:03 schreef dtjiang het volgende:
nu al ?

zeker niet alles binnen de perken ;)
Als je het over cheats hebt,..nope _geen_ cheats gebruikt,....

• AwesomE
Op vrijdag 25 januari 2002 06:18 schreef Yoda het volgende:

[..]

Als je het over cheats hebt,..nope _geen_ cheats gebruikt,....
nee niet de cheats, de "vinkjes" dus alle objectives gehaald ? voor speciale missies denk ik

...

• Yoda

Yoda

Can you feel it?

Op vrijdag 25 januari 2002 08:23 schreef dtjiang het volgende:

[..]

nee niet de cheats, de "vinkjes" dus alle objectives gehaald ? voor speciale missies denk ik
nee oké dat niet,....maar goed wel alle primary objectives natuurlijk,...

Verwijderd

ondersteund het force feedback???

want ik speelde hem met muis en keyboard...dat ging niet echt lekker :P
te gevoelig dus denk ik mijn logitech wingman force ff uit het stof te halen
mits het spel FF ondersteund

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:55
Het is niet te vergelijken met X-wing of TIE Fighter, dit spel is veel meer arcade in de trant van Shadows of the Empire, Assault on Naboo ofzo en meer van dat soort shooters.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Verwijderd

welke knopjes moet je gebruiken joh ??

ziet er wel leuk uit verder

Verwijderd

heeft er iemand een link of screenies?

Verwijderd

hm.....
ik vind het maar een baggerspel
net gespeeld uurtje ofzo
geen forcefeedback ...faggy config opties

echt een console port ...

geef mij maar weer roque squadron./...
ofdfe roque leader op de GC :P

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-12-2025
Voor:
Ik vond hem grafisch heel mooi. Alhoewel hij af en toe stotterde op amd1700/radeon8500/1078x768x32, zou niet mogen.
Verhaallijn conform bij Star Wars

Tegen:
Saai en Slaapverwekkend.
Geen opties om eea in te stellen zoals jij het wilt bv de muis ging tegengesteld, geen optie reverse muis.
Vreemde vlieggedrag op een gegeven moment lag ik op mijn zij en kon niet recht komen. Dus ik heb de rest van de missie duiken, vliegen door canyon en schiten op drones maar op mijn zij gedaan. Dan is je lol er snel wel af.

Typisch geval van conversie via een batch bestand zonder er nog een eurocent aan uit te geven om het een beetje aan te passen voor pc bezitters. Ook wel uitmelken genoemd.

Zo dat lucht op. :)

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Verwijderd

Ik heb hem ook gekocht vandaag ( zondag jaha )
je kunt gewoon de roll instellen dan kun je wel draaien hoor. Ik vind het een leuk spel, niet zo goed als roque maar wel de trip naar de winkel waard.

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Het is wel wat maar net niet Rogue niveau

dikzak

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-12-2025
Op zondag 27 januari 2002 23:42 schreef Chello200 het volgende:
maar net niet Rogue niveau
En Rogue vind ik ook helemaal niks. Als dit nog minder is, waar gaat het dan heen met de Star Wars games.

Ik heb mijn hoop gevestigd op JK2. :9

Verwijderd

Op maandag 28 januari 2002 08:21 schreef MarcoM het volgende:

[..]

En Rogue vind ik ook helemaal niks. Als dit nog minder is, waar gaat het dan heen met de Star Wars games.

Ik heb mijn hoop gevestigd op JK2. :9
de screenshots daarvan schenen ook al zwaar tegen te vallen :'(

maar het zal nog wel een toppertje worden in de satr wars reeks.

kent er iemand hier rebel assault 2? hehe, die had ik helemaal plat gespeeld! :)

• MarcoM
Jaaaaaa, Rebel Assault 2 was echt super goed. Lekker arcade maar dan ook echt super in elkaar gezet. Veel beter dan die Rogue games.

Dark Forces vond ik ook echt heel lekkers. Toch denk ik dat Raven iets moois gaat maken van JK2

Verwijderd

Hmm, ik vind 'm echt tegen vallen, het fiet dat er geen xwing inzitten (ik heb ze tenminste nog niet gezien) is voor mij echt een afknapper!

• Pewwy
Op maandag 28 januari 2002 08:27 schreef MrFreeman het volgende:

[..]

de screenshots daarvan schenen ook al zwaar tegen te vallen :'(

maar het zal nog wel een toppertje worden in de satr wars reeks.

kent er iemand hier rebel assault 2? hehe, die had ik helemaal plat gespeeld! :)
De ingame filmpjes van JK2 schijnen heel erg goed te zijn, beter dan de screens (volgens een van de mensen van Gamers dan). Is in ieder geval een game die ik zeker wil gaan kopen. Alhoewel ik bij SW games tegenwoordig wel de review afwacht...
Edit: Kent iemand dat? Tuurlijk, ik heb alle games tot aan Force Commander :) Zelfse Rebellion :r Toen kocht ik ze dus nog zonder reviews te lezen |:(

• MarcoM
ik ben gelukkig na de Episode one game gestopt met spontaan te kopen.

Star Wars sticker betekent tegenwoordig niet meer kwaliteit. Eerder: UITKIJKEN

Verwijderd

Op maandag 28 januari 2002 09:20 schreef MarcoM het volgende:
ik ben gelukkig na de Episode one game gestopt met spontaan te kopen.

Star Wars sticker betekent tegenwoordig niet meer kwaliteit. Eerder: UITKIJKEN
eehhhm, dat valt wel mee hoor, zelfs de episode 1 game is leuk (heb hem toch met plezier gespeeld) alleen lucasarts maakt de fout door er zelf veel te weinig aandacht aan te besteden (ze rommelden maar wat aan) maar is the Force weer terug. Galactic Battlegrounds is vet en Starfighter schijnt dat ook te zijn.

Verwijderd

Ik heb starfighter onderhand al uitgespeeld op medium. Natuurlijk niet alle awards gekregen maar toch 15 levels geloof ik.. veels te kort het lijkt wel max payne :(

Er zijn nog extra levels maar die moet je unlocken en dat is nou net iets waar ik minder zin in heb.
Pagina: 1