Toon posts:

[quark]euro symbool naar photoshop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een Quark document met euro symbolen opsla als .eps en daarna open in photoshop dan zijn de euro symbolen vern**kt, het is een gewone arial dus leek mij geen probleem.
Heb van alles geprobeerd maar kom er niet uit. heb ik hier een Xtension voor nodig of zo :?
Kan natuurlijk de symbolen in PS veranderen maar dan moet ik opnieuw gaan uitlijnen, knippen, plakken, poetsen etc.
Daar ga ik zo maar aan beginnen denk ik maar voor de volgende keer.....

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:28
Hmm probleem is al eens eerder langsgekomen op dit forum, tijdje terug. Probeer daar eens naar te zoeken. Volgens mij is hier idd een Xtension voor, check daarvoor even http://www.quark.com/products/xtensions/xt_directory.html

Ik weet nog wel dat er in de vorige thread hierover de vraag was of je in Quark niet text kon converten naar curves. (Misschien is hier ook wel een Xtension voor beschikbaar...) En anders in Illustrator een €-teken maken en daar een symbool van, en dat plaatsen in QuarkXPress. Wel een hoop werk, maar 't is een oplossing. Wel jammer voor achteraf, kan me voorstellen dat je 't anders had gezien :)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden