Iemand ervaring met Infinity Minuette speakers?

Pagina: 1
Acties:
  • 809 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charlie932
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:30
Ik heb bij de aankoop van mijn H/K AVR 4000 een Center speaker erbij geregeld omdat ik deze nog niet had.
(Voor surround wilde ik gewone wat grote boekenkast speakers gebruiken)
Nu is de center speaker er een van het type Infinity Minuette. Hier horen ook 2 surround speakers bij (www.infinity.de/home) die veel compacter zijn en misschien mooi op een statief achter/naast de bank kunnen staan op oor hoogte. Is dit aan te raden of kan ik beter de oude speakers houden die gewoon naast de bank op de grond staan.

Heeft er iemand misschien ervaring met de infinity minutette serie, is het wat??

Alvast dank! :)

Het leven is net een dolfijn...... meestal dol, maar soms ook fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charlie932
Nee, sorry deze:

http://www.infinity.de/home/series/list.dyn?KAT=000000000000370C&TAG=000000000000373C

(hiervan heb ik nu de center speaker en vraag ik me af of het de moeite loont om ook de surround speakertjes te halen)
Dan heb ik straks mijn hele luidspreker assortiment van Infinity, misschien ook beter op elkaar afgestemd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36247

tuurlijk, je had het over een center, en niet over een sub. ff te snel gelezen. Ik ken deze surround speakers niet, maar over het al gemeen zijn infinity speakers goed. Ook vind ik het mooier als je gewoon een set hebt en niet een mengelmoes van allerlei merken (maar jah, als dat beter klinkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-04-2022

Ettie

Hmmm, lijt wat op mijn Infinity Micro Systems II surround speakers.

En die klinken mij prima! 8-)

Icm Infinity Reference 51i voor, B&W CCC3 center en Marantz SR7200 A/V receiver.

Uptime: weet ik veul. Toch al gauw weer een half uurtje / Systeempies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charlie932
Ik heb op dit moment een Harman Kardon AVR 4000, met Infinity Reference 81MK II speakers voor, en de Infinity Minuette Center speaker.
Alleen de achter boxen zijn nog van een oud Technics midisetje, opzich prima speakers, maar eigenlijk bedoeld als front speakers en ik weer niet of ze goed voldoen om voor surround de dienen. in deze combinatie.

Surround speakers op oorhoogte is vast ook mooier dan pal naast de bank zoals nu het geval is lijkt mij zo?

Zouden er mooie statiefjes bestaan voor (infinity) speakers? Enzo ja, waar is zoiets te koop?

Pagina: 1