Misschien een beetje vreemde vraag maar ik ben sinds kort lid van DPC
maar nou heb ik me wel aangemeld stond ook bij dat het gelukt was maar ik kan helemaal geen info zien over mij "prestaties" wie weet het? Alvast bedankt
Welkom, en zoals mijn voorganger ook al zei, over welk project hebben we het en onder welk email adres flush/graas je? Kunnen we je helpen met zoeken naar je prestaties
http://stats.distributed.net/rc5-64/psummary.php3?id=378478
Bovenstaande link ben jij volgens mij
Je hebt al 1 heel blokje gedaan
maar wie het kleine niet eert...
Bovenstaande link ben jij volgens mij
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
Dat gaat vanzelf, laat jij je RC5 client maar lekker werken dan zie je in de stats van morgen dat je meer blokjes heb verwerkt.Op donderdag 24 januari 2002 11:56 schreef herda het volgende:
Ik ben natuurlijk net begonnen maar kan ik het dan hoger zetten zodat ik meer blokjes kan doen?
Kijk dat is mooi, heel erg bedankt (ik vind het wel irri dat ik met DPC nog zo'n newbie ben) is daar niks aan te doen?
Lees eens wat oude threads door en meng je in DPCH'sOp donderdag 24 januari 2002 12:11 schreef herda het volgende:
Kijk dat is mooi, heel erg bedankt (ik vind het wel irri dat ik met DPC nog zo'n newbie ben) is daar niks aan te doen?
Verwijderd
ik snap er ook weinig van 
gister client gedownload en draait sinds gister onder win xp, kheb een t-bird 1,2 ghz dus je zou denken dat ie wel aardig snel werkt
maar ik heb bij config dus me email adres ingevuld, en volgens hetgene wat ik heb gelezen gaat ie nadat ie klaar is met die keyblocks vanzelf dat naar distributed.net sturen en dan krijg ik een email met me password enzo zodat ik de stats kan bekijken enzo
zit ik nu helemaal verkeerd of wat want ik heb nog steeds geen email en hij heeft al zeker 5x zon rijtje van 10% ..enz. vol gemaakt
kheb ook al een keer geprobeerd te flusen en fetchen al kon ik nergens vinden wat dit nu pcies inhoud
kneem aan dat flushen inhoudt dat je de verwerkte keyblocks terugstuurt naar distributed.net ...
afijn, krijg ik nu vanzelf een email of wat ?
ik kon op de site nergens vinden dat je daar moest inschrijven ofzo dus....:?
gister client gedownload en draait sinds gister onder win xp, kheb een t-bird 1,2 ghz dus je zou denken dat ie wel aardig snel werkt
maar ik heb bij config dus me email adres ingevuld, en volgens hetgene wat ik heb gelezen gaat ie nadat ie klaar is met die keyblocks vanzelf dat naar distributed.net sturen en dan krijg ik een email met me password enzo zodat ik de stats kan bekijken enzo
zit ik nu helemaal verkeerd of wat want ik heb nog steeds geen email en hij heeft al zeker 5x zon rijtje van 10% ..enz. vol gemaakt
kheb ook al een keer geprobeerd te flusen en fetchen al kon ik nergens vinden wat dit nu pcies inhoud
kneem aan dat flushen inhoudt dat je de verwerkte keyblocks terugstuurt naar distributed.net ...
nee je moet je zelf aan melden kijk eens op http://www.tweakers.net/reviews/123
daar staat bij een dagje wachten en team joinen hoe het gaat
daar staat bij een dagje wachten en team joinen hoe het gaat
Onder welk email-adres heb jij je dan aangemeld?Op donderdag 24 januari 2002 12:22 schreef effex het volgende:
ik snap er ook weinig van
Je moet idd een dag wachten voordat je lid kan worden bij DPC. Maar onderaan je pagina staat "Please email my password"
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
Verwijderd
ah ja klopt
dom, was ik vergeten
stond er idd, had ik gelezen
thnx voor de reminder
edit : kan dat 'i forget my pass' blabla nergens vinden hoor...........................................
dom, was ik vergeten
stond er idd, had ik gelezen
thnx voor de reminder
edit : kan dat 'i forget my pass' blabla nergens vinden hoor...........................................
Verwijderd
ff nieuwe reply want niemand kijkt anders meer ofcourse 
iedereen dagt dat ik er wel uit was maar ik kan dat 'forget your pass' nogwat waar je je moet aanmelden nergens vinden hoor !?
heel onduidelijk ...
ik heb bij stats gezocht op me email adres maar dan krijg je alleen lege tabel en are you confused link naar die gare faq maar verder nix....
iedereen dagt dat ik er wel uit was maar ik kan dat 'forget your pass' nogwat waar je je moet aanmelden nergens vinden hoor !?
heel onduidelijk ...
ik heb bij stats gezocht op me email adres maar dan krijg je alleen lege tabel en are you confused link naar die gare faq maar verder nix....
Heb je gisteren ook geflushed? Anders sta je er namelijk nog niet in. Probeer het morgen nog eens 
Als je dan wel je stats kan vinden staat onderaan die pagina die button voor je password.
Als je dan wel je stats kan vinden staat onderaan die pagina die button voor je password.
Verwijderd
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| [parameters] id=geert_roza@gmx.net [triggers] pause-on-high-cpu-temp=yes cpu-temperature-thresholds=70 [rc5] randomprefix=245 preferred-blocksize=33 [buffers] buffer-file-basename=buff-in6 allow-update-from-altbuffer=no [misc] project-priority=RC5,DES=0,CSC=0,OGR=0 [networking] dialup-watcher=active |
overigens heb ik die instellingen zoals het in die dpc uitleg staat pas vandaag eringezet...en toen de client restarted...moet ik dan nu nog 24 uur wachten en zal dan misschien t wel kunnen ofzo ?
ik zie niet egt in wat me ini met het aanmelden te maken heb eigenlijk...
Je kan je pas bij DPC aanmelden 24 uur nadat je je eerste blokjes verstuurd hebt.
Nog een tip: verander je project-prioriy even in rc5,ogr,des=0,csc=0
Mocht rc5 dan stoppen (zit er wel in tussen nu en het einde van het jaar) dan gaat je client automatisch OGR doen en daar hebben we maar een minimale voorsprong op de nr.2
Welkom en veel plezier
Mocht rc5 dan stoppen (zit er wel in tussen nu en het einde van het jaar) dan gaat je client automatisch OGR doen en daar hebben we maar een minimale voorsprong op de nr.2
Welkom en veel plezier
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Verwijderd
ja ik heb em dus al 24 uur draaien maar pas sinds vandaag met de juiste instellingen dus dan zal ik nu nog wel 24 uur moeten w88 
instellingen zijn aangepast, is idd wel slim want t schiet aardig op..
waar gaat die 1000 dollar eigenlijk heen die het team krijgt dan ? worden de tweakers servers daarmee geupgrade of gaat dat naar femme persoonlijk ?
en er gaat 1000 dollar naar degene die wint ? dat is dus degene die uiteindelijk de juiste key vind...dat kan dus idereen zijn
waar gaat die 1000 dollar eigenlijk heen die het team krijgt dan ? worden de tweakers servers daarmee geupgrade of gaat dat naar femme persoonlijk ?
en er gaat 1000 dollar naar degene die wint ? dat is dus degene die uiteindelijk de juiste key vind...dat kan dus idereen zijn
complimenten aan de mensen die het toch weer uitleggen...
Zoals Eek the Cat altijd zegt:"It never hurts to help!"Op donderdag 24 januari 2002 22:36 schreef Ermo het volgende:
complimenten aan de mensen die het toch weer uitleggen...
uhm het wordt verdeeld volgens mij iets van 1000 naar de persoon die um vind, 1000 naar het team en nog iets van 2000 ofzo naar een goed doel dacht ik.... (de bedragen kloppen volgens mij niet echt)Op donderdag 24 januari 2002 15:54 schreef effex het volgende:
ja ik heb em dus al 24 uur draaien maar pas sinds vandaag met de juiste instellingen dus dan zal ik nu nog wel 24 uur moeten w88
#Clan-of-Nine irc.sorcery.net - zelluf!
Dit wel :P:(de bedragen kloppen volgens mij niet echt)
de beloning
RSA Labs biedt een prijs van 10.000 dollar aan de groep die de wedstrijd wint. De verdeling van het geld zal als volgt plaatsvinden:
1.000 dollar voor de winnaar
1.000 dollar voor het team van de winnaar (of de winnaar zelf als hij niet in een team zat)
6.000 dollar voor een non-profit organisatie, bepaald door stemming
2.000 dollar voor distributed.net voor het uitbouwen van het netwerk en leveren van de code
Toch niet liever meehelpen met Folding? Er doen al genoeg mensen mee met RC5, we moeten nodig stijgen in de Foldinglijst!!
Hehe,
Mijn client is ook al sinds gisteraavond 20.00uur aan het grazen,
maar ik kan mn stats nu ook niet vinden, maar die van me broertje (die op dezelfde tijd begon) wel!
Waar zijn die van mij?
RC5-64 project daan@vandenbosch.ws
maar ik kan mn stats nu ook niet vinden, maar die van me broertje (die op dezelfde tijd begon) wel!
Waar zijn die van mij?
DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro
Hitachi Deskstar 160GB S-ATA 8MB | NEC ND-3540
Verwijderd
Plies niet weer dit soort reacties, mensen weten zelf prima welk project ze willen doen. Je bedoelt het goed, maar open dan desnoods een topic "Wie verslaat mij bij F@H?"Op vrijdag 25 januari 2002 03:57 schreef GerbenW het volgende:
Toch niet liever meehelpen met Folding? Er doen al genoeg mensen mee met RC5, we moeten nodig stijgen in de Foldinglijst!!
Verwijderd
Begin bij http://stats.distributed.net/rc5-64/Op vrijdag 25 januari 2002 15:09 schreef GuuZ14 het volgende:
Hehe,
Waar zijn die van mij?
Vervolgens zoeken bij "Participant stats" op je emailadres.
Die pakt 'ie niet, kijk even of je hier tussen staat :
http://stats.distributed.net/rc5-64/psearch.php3?st=daan
Zo ja, pik jezelf eruit en druk op "mail me me password", in het andere geval heb je nog geen blokjes opgestuurd.
Dus je moet de OGR=0 weghalen?Op donderdag 24 januari 2002 15:15 schreef Mobster het volgende:
Je kan je pas bij DPC aanmelden 24 uur nadat je je eerste blokjes verstuurd hebt.
Welkom en veel plezier
Je moet helemaal niks, maar als je =0 weghaalt, dan gaat ie als het rc5 project is afgelopen (of als je geen rc5 pakketten meer hebt) automagisch OGR-25 doen. Dus ik zou het weghalen ja.
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Pagina: 1